Cupra vine si cu o varianta electrica, Born, evident, nu isi ascunde originea, cel putin din lateral asemanarea cu un ID3 este izbitoare, dar dupa cativa kilometri la bord realizezi ca dincolo de ADN-ul comun, comportamentele sunt destul de diferite.
Fiind un brand cu caracter sportiv, era evident ca Born trebuie sa fie cumva diferentiat in gama Cupra fata de alte modele cu care imparte platforma, si dupa parerea mea e destul de clara separarea.
Schimbarile nu sunt doar de design sau identitate de marca, ci exista multiple declinari care accentueaza modul in care trebuie perceput Born, ca un hot-hatch wannabe as zice eu, si cred ca e un compliment pentru un model electric cu dimensiunile astea.
Ideea de baza ramane, ca in cazul oricarui vehicul electric, trebuie verificata compatibilitatea cu nevoile utilizatorului, si daca exista o majoritate de puncte bifate pe lista potentialului cumparator, veti descoperi ca in ciuda prejudecatilor, Born nu e doar un nou nascut al gamei, ci ofera o maturitate deplina.
Tinuta de drum e clar sportiva, Born se dovedeste mai silentios decat multe modele concurente (chiar si cu o clasa mai sus), simplu, ergonomic, sofisticat totodata prin detalii, fara a fi luxos sau extrem de pretentios, dar fara indoiala individualist, in concluzie modelul testat iti faciliteaza foarte interesant contactul cu fenomenul electric.
De vazut daca va cautati o electrica in zona de pret in care se invarte…
Recent Comments