Sa recunoastem impreuna, cu mici exceptii, adica de fapt Rexton si un Korando model mai vechi, SsangYong n-a fost niciodata un exponent al design-ului spectaculos. Ba mai mult, as zice ca nici macar design-ul banal nu ar fi fost o problema, dar unele din modelele lor erau prea mult din categoria “love or hate” ca sa nu fie controversate.
Treaba pare ca se schimba in bine, totusi, dupa Tivoli si Tivoli Grand, care incep sa arate interesant, SsangYong, acum KG Mobility pe piata internationala dar inca SsangYong pe piata romaneasca, incepe sa se reinventeze interesant.
Pe langa anuntate variante electrice, pentru Korando si noul model Torres, mai exista inca si surprize clasice, cum ar fi un Torres automat, AWD, bine echipat, cu motorizare turbo benzina, disponibil in Romania. Am profitat de ocazie si l-am incercat, si n-as putea spune ca nu mi-a placut, dimpotriva…
Am regasit cutia automata Aisin si motorul deja testat pe Tivoli, puternic si rafinat, insa gurmand, Torres fiind mai mare decat Korando si atacand direct modele mai mari din segmentul compact si modele mai mici din segmentul de SUV-uri medii.
Interior bine facut, ergonomic, interesant, extrem de spatios si practic, totodata confortabil. Totusi sistemul audio e mediu, usor sub pretentiile generale ale masinii.
Nu vreau sa va rapesc din timp, asa ca mai jos aveti filmarile cu Torres 1.5l GDI Turbo…
Cred ca am mai spus dar SsangYong, Duster, Subaru sant probabil singurii producatori auto care mai comercializeaza in UE SUV-uri, la un pret relativ accesibil, care au capabilitati de off road.