PREMIERA MONDIALĂ PENTRU NOUL MODEL MG3

  • MG3 a fost lansat cu tehnologia Hybrid+
  • Noul hatchback de segment B dispune de niveluri ridicate de echipare
  • Proiectat să ofere caracterul „fun-to-drive” al mărcii MG

Un model hibrid avansat de la MG

Noul model MG3 este un hatchback hibrid de segment B, avansat din punct de vedere tehnologic, care oferă o combinație între performanță, eficiență și rafinament.

Pentru prima dată, MG3 este disponibil pentru clienții din toată Europa, fiind oferit anterior doar în Marea Britanie. Trei specificații sunt disponibile în Europa la lansare, toate beneficiind de noul sistem de propulsie Hybrid+. Munca echipei MG la acest sistem hibrid s-a concretizat în echiparea cu o baterie mai mare și cu un motor electric mai puternic, stabilind noi standarde în segmentul B.

Hatchback-ul de segment B este mai spațios decât modelul anterior, păstrând în același timp amprenta compactă care face din MG3 un model atât de popular în Marea Britanie, în special pentru cei care acoperă în principal rutele urbane. Dispunând de niveluri înalte de echipamente și spațiu în interior – similar celor mai bune din clasă – MG3 Hybrid+ oferă clienților atât practicitate cât și eficiență. Valoarea este sporită și mai mult de garanția MG de șapte ani/150.000 km oferită standard.

„Având toate atributele necesare pentru a deveni lider în clasa sa, noul MG3 va oferi clienților o combinație între eficiență și performanță cu sistemul de propulsie Hybrid+ dezvoltat de MG”, comentează Aiden He, CEO al MG Nordic & Benelux, „Mai rafinat, aducând, de asemenea, pe piață filozofia „fun-to-drive” a mărcii MG, modelul MG3 este echipat excelent, atât cu dotări interioare premium, cât și cu sistemele de siguranță MG Pilot.”

MG3 – privire de ansamblu

  • Sistemul de propulsie hibrid avansat oferă clienților economie, rafinament și performanță
  • Hatchback-ul hibrid din segmentul B cu cea mai rapidă accelerație oferă beneficiile performanței în lumea reală
  • Capacitatea mai mare a bateriei decât a concurenților permite funcționarea cu zero emisii pentru mai mult timp
  • Sistemul hibrid versatil include generator separat, permițând mai multe moduri de condus hibrid
  • Gama de niveluri de echipare oferă clienților diverse opțiuni și valoare excepțională
  • Interiorul cu afișaj dublu sporește senzația premium a modelului MG3
  • Sistemele MG iSMART și MG Pilot oferă conectivitate și siguranță îmbunătățite
  • Dimensiunile noi, extinse, oferă spațiu mai mare pentru ocupanți și pentru bagaje

Sistem de propulsie Hybrid+ de ultimă generație

Tehnologia de propulsie Hybrid+ de la MG își face debutul pe noul model MG3 și este primul sistem hibrid convențional, non-plug-in, montat pe un model MG. La bază, există cinci elemente cheie pentru noul sistem Hybrid+ – motor, transmisie, baterie, motor electric și generator.

În ciuda faptului că se concentrează pe eficiență, tehnologia electrificată oferă în mod natural beneficii excelente de performanță. Sistemul de propulsie Hybrid+ de la MG face din MG3 modelul hibrid din segmentul B cu cea mai rapidă accelerație din clasă, cu un sprint de la 0-100 km/h în 8,0 secunde. Pe autostradă, repriza de la 80 la 120 km/h este la fel de impresionantă, de doar 5,0 secunde.

Producând o putere combinată de 143 kW (195 CP), modelul MG3 Hybrid+ are un consum de combustibil de 4,4 l/100 km și emisii CO2* de 100 g/km. Acest lucru este oferit cu ajutorul unei baterii de 1,83 kWh, permițând o autonomie extinsă de rulare doar electrică – sporind semnificativ eficiența.

Noul MG3 dispune de un motor pe benzină de 1,5 litri de 75 kW și un motor electric de 100 kW, precum și de un motor-generator separat, care permite o mare varietate de moduri de funcționare a grupului motopropulsor. Acest lucru nu numai că oferă cifre performante de top pentru un hatchback hibrid de segment B, dar permite și o funcționare flexibilă, indiferent de condițiile de condus.

Astfel, modelul MG3 poate fi condus în următoarele moduri de condus, fiecare selectat automat de sistemul Hybrid+:

“EV” – Funcționează numai cu energie electrică atâta timp cât permite nivelul de încărcare al bateriei

“Series” – Motorul termic oferă energie generatorului, care alimentează motorul electric pentru rulare

“Series and Charge” – Condus normal, plus încărcarea bateriei atunci când este în sarcină scăzută

“Drive and Charge” – Motorul antrenează roțile, în timp ce încarcă bateria prin generator

“Parallel” – Atât motorul termic, cât și motorul electric alimentează roțile

Motorul pe benzină în ciclu Atkinson de 1,5 litri cu patru cilindri produce 75 kW (102 CP), oferind o eficiență termică excepțional de ridicată, de 41%. Combinat cu motorul electric de 100 kW (136 CP), sistemul Hybrid+ oferă o gamă largă de putere pe toată plaja de turații.

Cu un motor mai puternic instalat, o mare parte din condusul în sarcină mare – accelerarea de exemplu – poate fi efectuată cu energie electrică, motorul pe benzină susținând fără probleme sau preluând controlul la viteze mai mari.

Motorul este cuplat la o transmisie automată cu trei trepte, ceea ce permite atât o experiență de condus eficientă, cât și plăcută. În mod esențial, modelul MG3 oferă o accelerație promptă, oferind în același timp o schimbare lină și rafinată a treptelor de viteză.

Șoferii pot adapta capacitatea de răspuns a modelului MG3 prin alegerea a trei moduri de condus – Eco, Standard și Sport. Modul Eco este calibrat pentru o economie optimă de combustibil și oferă șoferilor un răspuns moderat la accelerație, în timp ce modul de condus „Standard” oferă o combinație între economie și performanță și funcționează bine pentru majoritatea tipurilor de rulare. Modul Sport propune un răspuns mai prompt, obținând tot ce este mai bun din puterea combinată, oferind unele dintre cele mai bune cifre din punct de vedere al performanței în clasa hatchback hibrid din segmentul B.

Manevrabilitate dinamică și rafinament

Noul MG3 oferă o experiență de condus dinamică, precum și niveluri ridicate de confort, datorită colaborării dintre inginerii MG din Europa și din China, care au perfecționat șasiul și suspensiile pentru diferite piețe.

Cu proporții compacte și o configurație agilă, modelul MG3 oferă un condus rafinat, dar păstrează caracterul „fun-to-drive” al mărcii MG. Acesta beneficiază de utilizarea de noi componente cu rigiditate extrem de ridicată în șasiu, în timp ce elementele de suspensie au fost concepute pentru a reduce greutatea și pentru a îmbunătăți aderența atât pentru manevrabilitate atletică, cât și pentru o călătorie confortabilă.

Pe lângă faptul că oferă o configurație echilibrată, ideală, între confort și dinamism, parțial datorită noului sistem de propulsie hibrid, cu capacitatea sa de a funcționa cu energie electrică pentru perioade scurte, noul MG3 oferă, de asemenea, noi vârfuri de rafinament și suprimare a zgomotului. Inginerii s-au concentrat pe suporturile pentru motor și suspensie, materialele care absorb sunetul și structura transmisiei pentru a reduce zgomotul și vibrațiile, pentru a oferi o experiență de condus premium.

Tehnologie și echipamente excepționale

Noul MG3 vine cu trei specificații de echipare pentru clienții europeni – Standard, Comfort și Luxury. Fiecare dintre acestea este setată să provoace alte modele din segmentul B în ceea ce privește tehnologia și caracteristicile oferite standard.

O caracteristică remarcabilă pentru clienți este planșa de bord cu două ecrane. Șoferii au în față un ecran digital de 7 inch, precum și un sistem central de infotainment de 10,25 inch pe centrul consolei. Grafica și capacitatea de răspuns la comenzi au fost îmbunătățite de inginerii MG pentru „ecranele plutitoare” duble, iar o serie de butoane cu taste de tip „piano” a fost păstrată pe consola centrală pentru a maximiza siguranța și confortul în timpul condusului.

Sistemul de navigație prin satelit este present în echiparea standard, la fel ca și integrarea smartphone-ului prin Apple CarPlay/Android Auto. Sistemul MG iSMART oferă clienților modelului MG3 niveluri de conectivitate și caracteristici care ar fi asociate mai frecvent cu modelele premium.

Alte caracteristici ale echipamentelor includ aerul condiționat, sistemul audio cu șase difuzoare, conexiunea Bluetooth, patru porturi USB și senzori pentru parcarea cu spatele și cameră video. Nivelurile de echipare superioare adaugă tapițerie în stil piele, acces fără cheie, scaune față și volan încălzite și cameră video cu vedere de 360 de grade.

Modelul MG3 beneficiază și de cele mai recente sisteme avansate de asistență pentru șofer (ADAS). Siguranța sporită este oferită prin tehnologia MG Pilot, care include sistemele „Lane Keep Assist” cu „Lane Departure Warning System”, „Adaptive Cruise Control”, „Forward Collision Warning” și „Traffic Jam Assist”

Un aspect nou și contemporan

Dezvoltat de la zero, modelul MG3 este mai lung, dar și mai lat decât modelul pe care îl înlocuiește, eliberând mai mult spațiu interior pentru ocupanți și oferind cel mai mare spațiu pentru portbagaj din clasa hybrid din segmentul B.

Proiectat în studioul MG din Shanghai, noul MG3 are o gamă de caracteristici elegante din care clienții pot alege, inclusiv jante din aliaj, faruri LED și o nouă paletă de culori exterioare.

Există șapte scheme de vopsea disponibile pentru clienții europeni: Pebble Black, Dover White, Cosmic Silver, Pastel Yellow, Diamond Red, Hampstead Grey, Como Blue.

Date tehnice

 MG3 Hybrid+
Sistem de propulsieHybrid+
Motor termicMotor pe benzină cu ciclu Atkinson de 1,5 litri cu patru cilindri
Putere motor (kW)75 (max)
Cuplu motor (Nm)128 (max)
Putere motor electric (kW)100 (max)
Cuplu motor electric (Nm)250 (max)
Putere combinată (kW)143 (max)
TransmisieAutomată cu trei trepte de viteză
Capacitate baterie1.83kWh – 350V
TracțiuneFață
Viteza maximă (km/h)170
0-100km/h (secunde)8.0 
80-120km/h (secunde)5.0 
CO2 (g/km)100*
Consum combustibil (l/100km)4.4*
Înălțime (mm)1,502
Lungime (mm)4,113
Lățime (mm)1,797
Ampatament (mm)2,570
Greutate netă (kg)1,285
Capacitate portbagaj (litri)293
Număr locuri5

* În curs de omologare WLTP

2 Responses

  1. Reparatii frigidere Chirita says:

    Toate bune si frumoase pana ajungem la aspectul barii din fata… pur si simplu nu imi place. Zici ca e gura unui caine care are capul scos pe geam intr-o masina care se deplaseaza cu viteza!

  2. FanRally says:

    Pare inspirat din designul de la Hyundai si BMW

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)