Foto… ITP!

O idee controversata, fotografierea autovehiculelor ce se prezinta in statiile ITP pentru inspectia tehnica periodica, naste pasiuni si dispute. Cred ca nu e rau ca s-a apelat la aceasta solutie… Chiar daca multora nu le convine, inclusiv mie, ideea de baza este corecta.

Ramane un semn de intrebare. Vor disparea oare de pe sosele masinile in stare tehnica necorespunzatoare? Doar pentru ca sunt fotografiate? Ramane de vazut. Rezultatul imediat al masurii este remedierea obligatorie a defectelor vizibile inainte de ITP: parbriz spart, accidente usoare, lipsa unor elemente de caroserie, etc. Nu in ultimul rand, montarea unor instalatii GPL neautorizate este exclusa, acestea nefiind acceptate la ITP.

Reversul medaliei va fi cresterea spagilor date pentru trecerea ITP. Vor exista cu siguranta cai de a invinge aceasta norma impusa, si pierzatori vom fi tot noi. Sa vedem cine va invinge, constiinta sau spaga?

0 thoughts on “Foto… ITP!

  1. GHD IV hair straighteners

    20091218C1HYZ
    This GHD IV Styler Pure is everywhere!? It has just blown up!? Here¡¯s the video for ¡°4 Minutes¡± by Madonna, Justin Timberlake and Timbaland.? I like it Women GHD IV straighteners but I just don¡¯t want to hear it every three seconds on the radio or some hair commercial. Technorati Tags: madonna,justin timberlake,timbaland,video,watc-h,4 minutes,madonna 4 minutes video Share This

  2. florin

    Trebuie sa va spun ca spaga va continua atata timp cat controalele RAR sunt doar de forma.Statiile care dau ITP sunt particulare,deci nu cred ca exista vreun patron care nu vrea profit sau o persoana care este tehician ITP care refuza spaga.Va pot spune ca rapoartele de franare pot fi masluite de la un sigur buton (asa este creat programul respectiv)si daca nu credet intrebati persoanele din bransa. Nici RAR Bucuresti nu are interes sa faca dreptate in privinta spagilor,le-am scris eu despre sumele de spaga ce se obtin prin ITP si persoanele respective.Concluzia-nici in cot nu-i doare

  3. Kramer

    Nu stiu ce rezolva cu pozele, ca mie mi se pare ca cea mai mare problema e poluarea, iar un atuobuz rromanesc adevarat nu poate fi fotografiat cu motorul pornit, ca e ceata totala pe o raza de 100m.
    Faptul ca la niste amarasteni le mai iese rugina prin tabla cred ca deranjeaza mai putin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.