Daca generatia precedenta a pick-up-lui Navara s-a demarcat net, conducand in clasamentul vanzarilor gratie robustetii si abilitatilor 4×4, Navara, lansata acum si pe piata romaneasca, are ambitii si mai mari.
Atuurile cu care constructorul japonez a inarmat Navara tin atat de schimbarile de design exterior/interior, dar si de imbunatatirea calitatilor dinamice, largind orizontul de utilizare a vehiculului.
Tinand pasul cu schimbarile de pe piata europeana a pick-up-urilor, Navara nu mai este doar un tot-teren robust pe care il intalnesti preponderent in ferme sau pe santiere. Astazi, Navara ii reprezinta deopotriva si pe cei care isi petrec timpul liber in mod activ.
Cele patru roti motrice permit Navarei sa se catere cu usurinta, sa se aventureze in inima padurilor sau sa mearga pe malul marii. Spatiul mare pe care il ofera bena– cea mai mare valoare din segment – permite transportarea fara probleme a echipamentului sportiv, iar obiectele mari isi gasesc intotdeauna loc in Navara. Siguranta incarcaturii este asigurata de cele 5 sine, punctele de fixare pentru franghii si barele de acoperis.
Navara, ca si Pathfinder, dispune de un sasiu robust, in forma de scara. La partea din fata, Navara este echipat cu suspensii independente, cu leviere duble si arcuri elicoidale, in timp ce la partea din spate Navara dispune de punte rigida asociata unor resorturi lamelare.
Navara este disponibil in doua versiuni: King-Cab si Double-Cab. Cele doua versiuni ofera un spatiu interior sporit si cea mai mare bena din categorie. Navara King-Cab este un vehicul cu patru locuri, dintre care doua ocazionale la partea din spate. Navara Double-Cab, al carui habitaclu este mai mare, ofera cinci locuri cu o bancheta spate dispunand de trei locuri confortabile.
La ambele versiuni, scaunele din spate si scaunul pasagerului fata se pot plia, eliberand astfel un spatiu suplimentar de incarcare in habitaclu. In total, cele doua versiuni ofera nu mai putin de opt configuratii ale scaunelor si un acces foarte usor la partea din spate a habitaclului.
Navara poseda o transmisie Nissan cu patru roti motrice cu comanda electronica. In situatii normale, doar rotile spate sunt motrice. Daca conditiile o impun, modul 4×4 repartizeaza cuplul de o maniera egala pe cele patru roti. Acest mod este echipat cu un reductor pentru a depasi portiunile dificile.
Motorizarile turbo Diesel de 2,5 litri disponibile pe Nissan Navara sunt mai puternice: 174 CP si un cuplu de 403 Nm in versiune 4×4 – o adevarata performanta in aceasta categorie – si 144 CP si 356 Nm in versiune 4×2.
In ceea ce priveste cutia de viteze, exista posibilitatea, ca si in cazul Pathfinder, de a alege intre o cutie manuala cu sase rapoarte sau o cutie automata cu cinci rapoarte. In plus, puterea cuplului disponibil face din Navara o alegere potrivita pentru cei care doresc sa tracteze pana la 3 tone.
Am condus cateva zile un Nissan Navara Double Cab 2,5l, versiunea de echipare top LE. Printre accesoriile mai deosebite, aceasta versiune ofera: grila cromata, jante aliaj 17″, bara protectie spate “Step Type”, sistem de ancorare marfa in bena, bare longitudinale de plafon, trepte laterale, oglinzi actionate electric si incalzite, stergatoare cu senzor de ploaie, faruri cu senzor pentru autoaprindere si spalator.
In plus, sunt standard geamurile laterale spate negre, proiectoarele de ceata, volanul si schimbatorul de viteze imbracate in piele, oglinda interioara cu efect antiorbire, busola integrata in oglinda, indicatorul de temperatura exterioara, 3 prize 12V si aerul conditionat automat cu doua zone de reglare.
Nu am avut de reprosat in test decat modul de actionare al manetei de comanda a cutiei de viteze, in pozitia de mers inapoi; este destul de dificil de manevrat. In clasa sa, este cea mai buna masina in acest moment, iar vanzarile delirante o demonstreaza clar. Un coleg mucalit a gasit si o expresie care o reprezinta: “e Rolls-ul camionetelor!” a exclamat dupa prima suta de km cu Navara… “Are si 6 trepte!” a continuat si nu il contest. Ne-a placut tuturor!
Pretul CIP al Navara King Cab 2,5 l dCi, cutie de viteze manuala este de 22 750 euro (27 343 cu toate taxele), iar pentru Double Cab este de 23 990 euro CIP (28 834 cu toate taxele). Fiind fabricat in Spania, Navara nu are taxe vamale.
Caroserie
+ Calitate foarte buna a realizarii si asamblarii
– –
Habitaclu
+ Ergonomia comenzilor, materiale de calitate, busola integrata in oglinda
– –
Confort
+ Confort excelent la rulare, indiferent de teren
– –
Motor/Transmisie
+ Motor excelent, ofera bune performante, relativ silentios
– Consum ridicat in trafic urban si utilizare 4×4, pozitie dificila a manetei de viteze pentru bagat in treapta de mers inapoi
Tinuta de drum
+ Comportament rutier foarte bun la viteze mari si in teren denivelat
– –
Siguranta
+ Pachet de siguranta complet
– –
Nissan Navara 2,5l dCi | ||||
Motor | 2,5l dCi 16V | |||
Tip | 4 cilindri in linie, Diesel | |||
Capacitate cilindrica (cmc) | 2488 | |||
Putere maxima (CP/rpm) | 174/4000 | |||
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 403/2000 | |||
Dimensiuni | ||||
Lxlxi (mm) | 5220/1850/1886 | |||
Masa proprie (kg) | 2805 | |||
Portbagaj (l) | 1511/1560/457 cm (dim. bena) | |||
Garda la sol (mm) | 234 | |||
Performante | ||||
Acceleratia 0-100 km/h (s) | 11,5 | |||
Viteza maxima (km/h) | 170 | |||
Consum mediu declarat (l/100 km) | 9,2 | |||
Consum mediu in test (l/100 km) | 11,3 | |||
Preturi | ||||
Pret CIP | de la 23 990 euro | |||
Pret DDP | de la 28 834 euro | |||
Dealer |
Am un Navara double cab LE din 2008. In 7 ani nu am schimbat la ea decat consumabilele, placutele de frana fata (de doua ori) si doua seturi de gume. Are 150.000km, multi pe campuri si drumuri de munte (am o casa de vacanta). Mare parte din materiale le-am carat cu ea.
Consum mixt 12%.
am citit cateva din parerile pro si contra referitoare la Nissan Navara fapt pentru care am tras mai multe concluzii….
ca mai importanta este ca 80% din cei ce si-au expus parerea aici habar nu au despre ce vorbesc si mai mult,habar nu au avut pentru ce sa opteze cand au cumparat o Navara sau orice pik-up au luat. Tot ce pot sa va spun eu si sper sa va va lamuresca unele dileme pe care le aveti cand doriti sa cumparati un pick-up sunt urmatoarele:
Sunt la a 2=a masina Nissan Navara proprietate personala!
prima a fost fabricatie 2008 full option cu care am parcurs 150000 km in 1,5 ani si pe care am vandut-o. mentionez c 30% din acesti km au fost fauti pe drumuri grele si foarte grele cu incarcaturi permanente in lada de peste 500 kg. c sa va faceti o parere de cum am mers cu masina aceasta, gandti-va ca cineva va da o masina 2 ani de zile sa-i faceti testul de rezistenta (sa vedeti cat poate ea sa reziste… ) asa am parcurs eu cei 150000km. forjata la maxim , viteze mari in padure primul schimb de ulei l-am facut abia la 45000KM !!!!!!
dupa 150000km sava spun ce probleme a avut masina
1, pivoti superiori
2. discuri frana fata
3. capeti bara
4.rulment stanga fata
5. comenzi de pevolan moarte
6.scartait la usininervant pe drum denivelat
va mai spun ca majoritatea km au fost facuti cu roti 33×12,5×17 foarte mari si grele pentru suspensia relativ firva vis a vis de aceste roti
dupa toate acestea am revopsit-o si am vndut-o.
Motivul principal a fost consumul exagerat de mare, aprox 14L%,asta din cauza cutiei automate.
urmatoarea care am luat-o e cu cutie manuala si consuma pana in 10 l %
are deja 160000km si nu am schimbat nimic la ea
are probleme cu un cap planetar, un simering punte spate si ambreiaj schimbat la 120000 km
daca vreti mai multe detalii si sunteti nehotarati in alegerea unui pick-upmlasati un mesaj pe maill si va pun la dispozitie orice informatie sau pe mess raresbazu
Revim , am uitat sa adaug pentru cei cu Navara recomand un scut complet care sa protejeze interaxialul (mai ales senzorii) pentru isi cam pierde sincronizarea daca intra apa sau mizerii si poti ramane fara 4X4 in conditii urate.
Salut baieti,din cate vad putini dintre voi sitiu ce inseamna masini de teren.am lucrat la o firma de GSM si am condus mai multe tipuri de Masini de teren.plus posed 2 Pick-up NISSAN una din 97 cu 320000km(Ambreiaj schimbat la 230000km)(daca ar avea gura sa va spuna pe unde a umblat si unde sa catarat va-ti cruci)(cu greutate pe ea si remarca de 1000kg)si 80 de cai inca nu da semne ca au obosit la 4*4 o bate pe NAVARA in timp de rezistenta deoarece este facuta in Japonia).Navara am condus iar eu impreuna cu mai multi colegi am avut probleme cu ambreiajul intre 8000-20000km.plus cu cuplarea automata de 4*4 de la buton care te poate lasa cand tie lumea mai draga deoarece te semnalizeaza doar un Bec la bord dar nu stii daca s-a cuplat iti ramane decat sa o simti pe teren).A 2 masina tot pickup 5 locuri este(Turbo)144CP;123000km (nu am avut probleme cu ambreijul inca si sper sa nu).Intradevar la sptiu din interior nu este la fel ca L200 si Navara dar ce conteaza ca stai un pic inghesuit cand e vorba sa te cateri cu ea(ai incredere) unde nu mai pui ca este cu 8-10cm mai inalta ca NAVARA,L200,Patroll,Toyota etc,iar and se catara se comporta ca o caprioara datorita inaltimi fat de terensi distanta dintre roti.Modelele mai noi si mai sofisticate nu se mai fac bine (se trece cu vederea peste ele ).Masina de teren care mi-a placut?a fost Toyota Land-Crouser aceea urata dar ca cuplaj motor-cutie era super.Cunosc masini ca acestea care inca mai merg la 600-700mii de km.dar s-au calicit la uleiuri si le dau gata.Dupa parerea mea cele noi nu le vor intrece niciodata in rezistenta pe cele vechi.In 5 ani am condus 6 tipuri de masini si vreo 750000km. din care vreo 300000 pe teren.Nu vorbesc dun nestire.Daca doriti o catarare cu masina? va spunvreo 2.La intrare in defileul Jiu-lui spre Petrosani pana in indicatorul cu sfarsit BUMBESTI JIU pe partea dreapta ai sa veti un drum la 200m care uraca brusc in sus.Este super drumul pentru 4*4.iar al 2 este lung pana la scarile de la sfinx-ul BABELE.
BOBY-ziceai mai sus ca vrei sa-ti iei un 4×4 adevarat.ok.
eu iti recomand land rover,deoarece am testat toate modelele in afara de defender,si iti spun ca unui prieten,Land Rover e cel mai bun 4×4,eu am un Range Rover Sport si sunt foarte multumit de el,eu iti recomand range rover sport,motor de 3,2 motorina,portbagaj foarte mare,masina este foarte spatioasa,e foarte luxoasa,nu consuma mult in jur de 12-13%,chiar si designul foarte frumos.si nu e nici scump,deoarece acum range rover a scos un nou model,si este la fel doar putin mai luxos pe interior,acest model a facut ca celalalt de care iti spuneam sa se ieftineasca.acum u poti sa-l iei la un pret bun.aproximativ 45-50.000 euro.ei bine pt o asa masina acest pret sa sti ca e foarte mic.cumparal si o sa te convingi singur,cand esti la volanul lui o sa vezi lumea altfel.Apropo de acele modele care iti spunea un prieten mai sus adik: MITSUBISHI OUTLANDER-am testat iarna trecuta unul,si am ramas in zapada cu el,a trebuit sa ma impinga 2 oameni ca sa pot iesi dintr-o zapada de maxim 25cm.TOYOTA RAV4-din punctul meu de vedere e o firma foarte buna in offroad.dar eu iti recomand HILUX.ML sau GL-ambele firme se respecta si se gaseste lux angro.dar imi pun intrebarea…oare mercedes a uitat de macar o firimitura de offroad?.crede-ma eu iti recomand ML sau GL-doar daca ai bani multi si folosesti masina doar in oras,in primul rand pt ca tie mila de ea sa o bagi la offroad si in al doilea rand aceasta masina e un suv si nu se comporta ca un adevarat 4×4 pe offroad,iar cand o sa ramai cu ea pe teren sa nu te miri.eu am testat si mam documentat de aproape toate asa zisele jeepuri dupa celebra firma americana.e decizia ta si u o sa conduci viitorul 4×4,si nu da banii degeaba pe niste masini de oras daca vrei un 4×4 pt ca dupaaceea nu vei fi multumit si iti va parea rau.
Lou-crede-ma ca scoti pe gura numai prostii,Am un Navara de 1 an 40.000km,am carat cu el 1 tona pe masina si 3 tone pe remorca crede-ma ca urcam o panta de 40grade aprox… si motorul imi cerea viteza a 6.in leg cu offroad-cu cauciucurile de pe ea (MIXTE)iarna trecuta am vrut personal sa vad ce poate aceasta masina,am urcat orice munte si orice deal cu zapada care mia stat in cale si doar cu ajutorul 4×4-lui fara sa folosesc reductorul,in alta ordine de idei,apropo de motorina,bai taranule,daca nu ai bani nu-ti lua un nissan navara ca sa-l tii in curte,baga motorina calumea si o sa vezi ca nu ai nici o problema.apropo de defender:am un range rover sport cu motor4.8 benzina-si nust nimica nespre deffender dar iti spun din experienta ca masina mai buna decat land rover nu exista.
Te salut Lou , in ce zona ai activat?
Ei si acum vine partea interesanta. Din 2006 conduc Navara “06 ,cutie automata, dotari, confort,tinuta la drum .Acelasi obiect de activitate ,aceleasi conditii de exploatare. La 20000km a inceput sa caraie electromotorul,la38000km am schimbat prima cruce de cardan (nu au gresor pt gresare periodica,Toyota are).La 80000 km am schimbat a doua cruce de cardan. La 120000km am schimbat a treia cruce de cardan plus semeringurile de pe planetarele spate care au cazut amandoua in acelasi timp. Din cauza uleiului scurs pe sabotii spate acestia au trebuit schimbati (1200 ron un set de saboti spate). Acum la 149000km sa dus si a patra cruce de cardan iar cireasa de pe tort acum vine: saptamina trecuta a cazut si diferentialul fata .Pretul pieselor este de 4.112 euro fara manopera. As face o micuta comparatie Hi Lux vs Navara. In off road Toyota este avantajata de garda la sol mai mare si de ampatamentul mai mic(avantaj la trecerea peste bolovani, creste ,etc) Pe sosea se comporta bine, frine , directie ok .Confortul làsa un pic de dorit. Nisanul la off road pierde din cauza garzii la sol mai mici si a ampatamentului mare.Castiga in schimb la sosea-putere motor net superioara dar cu consum pe masura. La fiabilitate castiga detasat Toyota. Poate comparatia este putin anacronica (Toyota este model “02-“03 iar Nisan este model “05) insa nu cred ca problemele de fiabilitate ale unei marci se amelioreaza sau se deterioreaza foarte mult de la un model la altul. Navara este un pic mai ,, bolid ” decat Toyota daca vreti sa punctati la capitolul impresie artistica. Daca ar fi sa imi cumpar acum o masina dintre cele doua marci as opta categoric pt Toyota.
Va salut. Lucrez in domeniul gsm si prin natura serviciului am ocazia sa fac off road la greu** eu construiesc turnurile la care merge Lou la interventie, te salut Lou ** La obiect: din 2000 pina in 2004 am avut Hi Lux “93 excelenta masina ,a ajuns la 500000 km fara a schimba nici o bucsa de la trapez fatza. Vreau sa va ginditi ca am exploatat masina la maxim-fara a-mi bate joc de ea- pe tot soiul de terenuri ( noroaie,zapezi,iarba,drumuri de piatra demne de Paris Dakar )mare parte cu remorca dupa mine,am fost foarte multumit de ea. Din 2004 pina in 2006 am condus Hi Lux “04.Acelasi obiect de activitate ,aceleasi conditii ,100000km fara probleme in conditiile in care am facut service-ul la atelierul firmei la care lucrez ,adica ulei, filtre ,consumabile.masina nu era plina de gadget-uri dar era fiabila maxim . Acum are 190000km ,nu a avut probleme la motor sau transmisie. Singurul inconvenient a fost ca masina era echipata cu bara de protectie fata din plastic ( pt protectie pietoni) si bara protectie spate dintro tabla anemica,inconvenient pe care l-am rezolvat prin confectionarea unor bare de protectie mai robuste din teava metalica. Acest aspect nu ar fi un minus pt Hi Lux .
Era cineva mai sus care critica GL de la Mercedes.Ca sa ne facem bine intelesi de la inceput:detin un GL dar ma uit cu atentie si dupa o camioneta “adevarata” si in opinia mea acesta este camioneta pe care o cautam,cu valente 4×4.Cu siguranta am sa imi achizitionez una pana in iarna si asta pentru ca trebuie sa urc pe terenuri foarte greu accesibile si dificile iar in spate ar trebui sa car materialele necesare bussines-ului meu.
Pe de alta parte vreau sa il critic pe acel care a criticat GL-ul.In primul rand masina a costat 110 000 euro.Crezi ca ar avea vreo legatura Nissan-ul si Mercedes-ul?Cum spuneam mai sus,nu pot intra cu GL-ul pe unde voi intra cu Nissan-ul si nu fiindca nu poate ci fiindca e atat de scump ca pana si daca ma dadeau banii afara din casa nu il puneam “la munca”.Alt comfort,alta siguranta,alte optiuni,alta viata ca sa ma exprim corect.
Aici era vorba mai mult de utilitatea camionetei si de fiabilitatea ei.Corect?
Scuzati-ma daca am luat asa “foc” dar sunt unii care critica unele lucruri,in speta ca “a facut o tura” sau a auzit el ca “nu e buna”.
Am 120000 km cu acest auto deosebit zic foarte bun TESTAT realmente reusit.Dar mare atentie la service!!!!! mare atentie la SERVICE NISSAN se fura la GREU VA JUR.Instalatia electrica lasa de dorit
Ptr. taz; ISUZU D-MAX(pick-up) este o masina deosebita, am gasit la un dealer din GALATI, motor de 2.5L, 136cp, consum de 8% mixt, full option la pretul de 21700 EURO CIP (5 locuri). Sincer raport pret calitate e SUPER.Daca mai aflati ceva trimiteti-mi si mie, va rog.As vrea sa achizitionez ceva, repede.
Nu mai bateti campii cu ML, GL etc … Singurul off-roader pe care-l face (inca) Mercedes e G-ul , restul sunt off-roadere de centru , pe la terase , sa pice proastele-n cur !
Eu sunt curios sa vad cum o sa fie noul IVECO MASSIF alias SANTANA ANIBAL PS-10 . Are toate premisele sa fie o masina misto , mai putin fiabilitatea care nu prea e la ea acasa in tarile latine latine .Dealfel nici DEFENDERUL nu bate recorduri la fiabilitate din cate stiu eu .
despre isuzu pickup nu stie nimeni nimik ?
foarte bune informatiile oferite pentru vei in cautare de pick-upuri noi. mersic !
Fratilor m-ati zapacit de tot.Eram foarte incantat de ideea de a-mi cumpara un NAVARA pana sa intru aici si sa citesc parerile voastre.Adevarul e ca noua generatie de masini “off road” si nu numai nu mai este ce a fost o data.Acum se pune foarte mult accent pe computerizare si pe asa zis-ul …tronic.Pana la urma eu as inclina totusi spre un Ford Ranger.Arata bine si parerile sunt bune in ceea ce-l priveste.Dupa ce-l testez putin voi intra din nou sa va spun parerea mea.
SALUT! -tin sa amintesc celor care sunt total impotriva modelului D40 ca insusi marele NISSAN il numeste SUT (Sport Utility Truck) asa ca asta spune destule. Eu nu am multe experiente cu alte pick-up-uri, dar stiu ca spre deosebire de Navara, mult laudatele L200 si Hilux generatia pre2006 isi luau avant cam greu, iar primele viteze parca erau aceeasi, nici nu eram foarte sigur ca am pornit de pe loc. Despre depasiri, nici nu mai e cazul de discutat. Pentru cine se deplaseaza mult in off-road la stilpi gsm sau doar pentru fun sunt poate/sigur mai bune acele pick-up-uri, dar eu unul, care am facut 90000km in 14 luni de cand sunt proprietar de NAVARA, din care majoritatea pe drumuri asfaltate sunt destul de satisfacut de dansa. M-am desumflat si eu cand am aflat ca sarcina utila e de numai 645Kg (cu toate accesoriile posibile si cutie automata!)si m-am enervat de-a dreptul ca a trebuit sa schimb planetarele spate din cauza rulmentilor sparti aiurea. Mai mult, acum mai e de schimbat si un simering la grupul spate, mai exact la intrarea cardanului, dar am avut altele mai grave in garantie cu masini mult mai titrate (vezi VW PASSAT). despre plastice, trebuie sa recunosc ca sunt mai nasoale decat la un SUV european, dar nu cu mult mai nasoale decat la ceilalti carausi. Am facut si un pic de off-road cu dansa, apreciind deplasarea pe drumuri pietruite sau de pamant, cu acceleratia la podea in curbe pentru derapajul acela incantator sau dezaproband total limitarile datorate garzii la sol. Ma intreb insa: care ar fi fost comportamentul rutier in cazul unei garzi la sol marite?
In concluzie, daca ai nevoie de un caraus (mai degraba magarus decat Shyre) care sa te poarte mai mult pe asfalt decat pe poteci de munte, care sa consume putin si sa-ti ofere confort apropiat de cel al unui SUV, poti miza pe NAVARA D40. Asta daca nu cumva mergi numai pe drumuri dificile, sau pe acolo pe unde nu exista nici macar drum, caci atunci inclin si eu spre DEFENDER. Apropos, la Defender exista si un model pick-up sau doua.
Am un Nissan Navara Double Cab SE din feb 2006. Acum are 34000 km. Am trecut cu ea prin vad de rau de 70cm, am urcat pante de 45 de grade prin noroi, am tractat un touareg prin noroi pina la axul rotilor, am mers cu ea pe sosea cu 195km/h la 4200rot/min si mai putea. Nu i-am schimbat decit filtrele si un stop ca m-a lovit un prost cu masina de gunoi in parcare. Consuma maxim 11 la suta cind o forjez in oras si in medie 9.5 la suta cind merg normal 🙂
Apropo de Mercedes GL – am facut un drive test cu GL420cdi – varza. Pe pietris umed la 40km/h intrau toate cacaturile alea electronice de nu mai foloseam nici jumatate din puterea motorului. Pai Navara rupe hamu` cind dau in ea si imi place de mor. Din cauza distributiei greutatii pe punti pleaca un pic spatele dar e controlabil. Am facut asta cu L200 asta nou ( si-a luat un prieten care acum il vinde ca sa-si ia navara ) si ne-am cam speriat de raspunsul masinii.
Pentru cristi cu SE-ul din 2005 – magarii de la nissan au scos doua sarje in 2005 de navara cu planetarele spate dintr-un lot prost- au schimat planetarele la vrea 400 de masini pina in martie 2006
BOBY:daca ai bani si vrei ceva adevarat cum zici tu orienteazate spre ML sau GL(mercedes) iti ofera si off road si lux si siguranta si performanta iar daca vrei ceva mai ieftin da tot bun si frumos MITSUBISHI OUTLANDER sau TOYOTA RAV4 se merita;)
Vreau sa imi iau un 4×4 adevarat! Cine imi da un sfat???
Am un Navara Double Cab SE din noiembrie 2005. Acum are 63.000 km. La 17.500 km a trebuit sa schimb rulmentii pe spate, care s-au schimbat cu tot cu planetare, pe garantie. La 33.000 km am schimbat crucile cardanice de pe spate (tot pe garantie). Masina are fff multi km pe camp, deoarece am o ferma agricola. Adica masina este alergata pe camp zi de zi, in praf, noroaie, gropi etc. Consumul este excelent, in jur de 10% mediu. Calitatea materialelor, in special cele interioare, este slaba, s-a sters vopseaua de pe volan, de pe pragul soferului. In rest, nu am avut probleme cu motorina, sau cu altceva. Viteza maxima: 180-185, Incarcatura max: 1.200-1300 kg, mergea ff bine. Am mers pe A2 cu 1000 kg incarcatura cu 150 km la ora, shi inca mai ducea, dar “you never know”.
daca vreti masina de teren adevarata luati-va Wrangler
daca vreti masina de teren adevarata luati-va Wrangler
Am vazut ca va aparea noul Defender.
Cred ca vin tarziu la petrecerea asta (de ce nu apare nici o data nicaieri ?) dar mi-a facut placere sa citesc comentariile . Lou si alx99 , multumesc pentru lectie .
Sunt de acord cu voi ca ceea ce era odata 4×4 a devenit un fel de statement social si nimic mai mult . In categoria celor veritabile , alaturi de Defender as mai adauga si unele modele de TOYOTA care din pacate nu se importa in Europa :
http://www.toyota.co.za/models/viewrange.aspx?id=lc_pickup
sau :
http://lc78.toyota.com.au/toyota/vehicle/FreeText/0,4665,1962_702,00.html
As vrea sa stiu mai multe despre Defender, consum, comportament rutier,optiuni(accesorii Off road) si mai ales la ce viteza de croaziera merge fara probleme(spre exemplu ce turatie are la 110 km/H)
is cam scumpe. minim 22k cip. al meu o fost 24700cip
Lou,ai zis ca ai Defender.De la cat pleaca un Def. scurt ?
a vazut cineva noul Ford Ranger? Am inteles ca e super
scuze am fost cam incalcit in exprimare. diferentialul de hilux e mai slab protejat(are doar o aparatoare de metal firava) si mult mai expus loviturilor nefiind ascuns sub sasiu.
Corecta pledoaria lui alx99 vizavi de hilux si diferentialul median cu si anume ca hilux e mai ridicata cu totul astfel ca diferentialul e de fapt la aceeasi inaltime cu cel de la L200 sau Nissan D22.
DAR, exista totusi o problema la hilux vizavi de aceasta abordare a lor: diferentialul median e mult mai expus si mai slab protejat decat la L200 si N D22 pentru faptul ca nu este iesit mult in exteriorul cadrului tip scara al sasiului. Iar din experienta va spun ca excrescenta aia te tine pe loc in mult mai multe situatii decat la in cazul L200, ND22 exemple: zapezi/noroaie mari, crengi etc. Iar pe langa asta mai trebuie spus ca diferentialul de la hilux o incaseaza mai des decat celelalte. In rest tot respectul pt hilux, modelele anterioare 2006.
Razvane,daca vrei masina de teren adevarata lasa problemele cu dotarile si uita-te la calitatile care conteaza: garda la sol , unghiuri, motor fiabil.Parerea mea: cat mai simplu cu atat mai bun.De ce crezi ca Land Rover pastreaza Defender? Pt. ca e singura masina de teren pe care o mai au, in rest s-au hotarat sa puna accentul pe confort si lux.Defender e incomoda, zgomotoasa pentru un finut, dar oare de ce rezista de atatia ani?.Pot sa inventeze ei o gramada de sisteme de tractiune,deocamdata 4×4 adevarat inseamna diferentiale spate si fata blocabile, dif. central blocabil sau lipsa(cel mai bine)componente de transmisie solide si un motor fiabil si de incredere.Toate sistemele noi sunt inventate pentru lenesi si nepriceputi care vor sa mearga cu o msina de teren maxim pe un drum forestier si se cred adevarati.,Hotaraste-te daca vrei Off-roader sau SUv.E o mare diferenta.Pe cuvantul meu ca am scos din c… cu Hiluxul o gramada de Grand Cherokee, Hyundai si Tuareg.Toate sunt la fel.4×4 de strada, care ofera o gramada de gadgeturi inutile dar nu sunt 4×4 adevarate.
Hilux 2006 este singura camioneta care si-a conservat calitatile si caracterul spartan.Minus cele cateva plastice de care zice Lou, motorul si transmisia sunt aceleasi si fac fata cu brio in teren accidentat.Eu am avut si vechiul Hilux si noul Hilux si nu este nici o diferenta intre ele, mai putin sasiul care la noul Hilux este mult mai bine ranforsat.Problema cu reductorul plasat jos,este una falsa deoarece masina cu tot cu sasiu este foarte ridicata fata de axe,deci e normal sa nu poata fi amplasate mai sus(din cauza transmisiei).De fapt cutia de transfer este plasata la aceeasi inaltime cu L200(pe masurate)dar sasiul este mai inalt.la noul model s-a coborat sasiul cam la nivelul celorlalte camionete(mai putin Navara care are garda la sol cam cat Loganul).banuiesc ca toata lumea a remarcat inaltimea la care trebuie sa te urci in vechiul Hilux.Consider ca la ora actuala este cea mai buna alegere daca mergi preponderent pe teren accidentat. Pe de alta parte, apreciez vechiul L200 si pot spune ca e o masina super adevarata.Si inca ceva: sa nu luam in discutie designul la nici un model, pt. ca e chestie de gusturi.
PAi v-a zis ce masina am preferat fata de 4×4 Pai acum o navara a ajuns la aproape 40000 de euro ce sa zic de hilux care e aproape 30000 si nu-ti ofera nimik.De gfapt vroaim sa zic ca acest segment de masina offr road incepe sa sufere in romania deoarece preturi ridicate , calitate scazuta si fiabilitate cum iti e norocul , ce sa mai vorbim de service si garantie cel putin din cate stiu Nissan si Renault are cel mai prost service auto dinre toate marcile.
pt dealeru bmw o meritat desigur. pentru tine nu prea. parerea mea. oricum stirea asta e nu numai off topic but really out of the league if you catch my drift.
Baieti cu pare de rau va zic ca mi-am luat masina. Dar nu mi-am luat ceva mare sau de offroad. La insistentele sotiei mi-am luat un Bmw seria 5 . M-a costat cam mult zic eu. Am platit 40000 cash si 17 in leasing . Am luat cu motor de 3,0 injectie si 265 de cai. Varianta e full option. Acum verau sa vad daca a meritat banii deoarece consumul e peste 12 in oras orice fac. sper ca nu am facut o alegere proasta.Oricum si hiluxul e enorm de scump pentru o msina care are in dotarea cea mai tare aer manual .Ce sa mai zic de L 200 si Navara. Parca ar fi pe terminate asa le-au scumpit in ardeal. Poate e mai mare distanta de la Bucuresti Cluj si de accea ca alta explicatie nu am . Oricum Bmw e singurul constructor care mi-a putut oferi un test drive pe loc nu sa astept nu stiu ce programari si rezervari ca te doare capul , zici ca e la doctor . Oricum astept parerile voastre. Toate cele bune
Navara:Pick up de oras, ZERO in Offroad,v-o spune unul care abia a scapat de ea.Garda la sol este infecta in conditiile unui ampatament urias, motorul suspensia si transmisia nu sunt concepute pt. terenuri grele,cei 174 de cai sunt INEXISTENTI in teren accidentat iar suspensia are cursa scurta, buna de sosea dar in teren …..Inca ceva ca sa argumentez parerea ca este o masina care inspira soliditate dar de fapt e de carton:sarcina utila Navara DC model xe(fara accesorii)=645KG?????!!!!!
Sincer imi pare rau ca m-am lasat dus de val si am luat teapa.Inainte am avut un L200 cre e detul de bun, ir cum m un Hilux model nou, excelent in teren,cuminte dr fibil i de increere.
Aprob pozitiv pe alx99. Ce nu-mi place la Hilux si de aceea nu-l pot lua in considerare ca off roader serios e faptul ca diferentialul median e foarte foarte coborat si strica f mult ground cleanrance-ul. Am ramas de multe ori cu Hilux in noroaie groase sau zapada din cauza acelei excrescente create de acest diferential f porst amplasat. La traversarea vadurilor perpendicula pe axului vadului acest diferential median (componenta cheie) e primul care musca tarana. deci cu hiluxu treci vaduri doar prin abordare oblica. Cam penibil. In rest tot respectul pt Hilux. Buninteles nu pt modelul 2006 care e un pussy fatza de vechile versiuni, fenomen din pacate general valabil pt toti producatorii. Cel mai jalnic a suferit L200 model 2006 care s-a muiat rau de tot. Dupa aia urmeaza Navara si apoi Hilux. Asta ar fi clasamentul meu dpdv al deteriorarii performantelor modelelor 2006 fata de seriile anterioare. Pacat de Hilux. Am mers cu sufltul la gura la SIAB2005 unde a fost prezentat prima data Hilux 2006 in speranta ca noul hilux va remedia problema diferentialului median. E doar un pic ameliorata in detrimentul coborarii garzii. Plus sumedenia de plasticuri prin punctele cheia mi-au creeat o proasta impresie. Motorizarea aceeasi. Ca design iarasi niste rotunjiri stupide improprii pt un off roader de travaliu cum se vor a fi pickupurile 4×4. Din ce poti lua acuma io zic ca tot L200 seria anterioara e mai bun. Buninteles mai poti gasi ce e pe stoc ca de fabricat nu se mai fabrica.
Parerea mea e sa faci un drive test cu cateva modele. Depinde foarte mult ce vrei de la masina. Off-road serios sau nu. Dar ai grija cu leasingul. Incearca sa nu faci accident (dauna totala) ca atunci ai cam lua-o in freza. Vei ramane , fara banii dati pana in acel moment,fara masina (doar epava) si fara despagubire de la asigurare(asigurarea despagubind proprietarul adica firma de leasing), doar ce considera firma de leasing ca ramane ca diferenta. Parerea mea sa vezi cu care iesi mai bine leasing sau credit cere-le sa iti dea un scadentar unde sa iti zica tot ce va trebui platit (fara litere de-o schoapa intr-un colt).
Iar ca un model anume nu pot sa iti recomand gusturile difera si sa nu mai zic ca tu eti singrul in masura sa iti alegi o masina dupa stilul tau. succes si spune-ne ce ti-ai luat si ceva pareri.
Singurele pickupuri mai serioase dupa parerea mea sint: 1. Mitsubishi L200 (modelul anterior celui 2006 care e f soft) si 2. Nissan D22 (predecesorul navarei). Intre astea doua totusi L200 e superior la capitolul fiabilitate si capacitati offroad dar e inferior dpdv al motorizarii. Daca nu vrei pickup atunci Defender este imbatabil. Am condus multe offroadere dar nici unul nu se compara cu Defenderul al capitolul fiabilitate si capacitati offroad. Este insa un vehicul spartan, nu foarte confortabil.
Am avut un navara din 2005 Double cab cu motor 2,5 171 cai cutie automata cu dotare LE jenti 17 toli, geamuri fumuri, clima si alte dotari . Am dat pe ea 36900 Euro. La momentul accidentului avea cam 9000 de km dar am avut casco si am primit prin negociere 65 la suta si restul l-am rercuperat din epava care am dat-o cu 15500 A fost o masina buna dar slaba nici macar prietena nu a fost impresionata , cred ca o sa aleg o Toyota Hilux acum vreau sa vad care-i miscarea pe piata auto daca nu alt model poate putin mai scump da in leasing Ce ziceti ce model mi-ai recomnda?
O problema a romanilor.
Trebuie sa atace daca cineva nu le imparte parerea.
Parerea mea este ca masina este un mijloc de transport. Cand vrei sa iti iei una te gandesti inainte ce vrei sa faci cu ea (in ce conditii o folosesti). Si aici vine problema, ca nu stii care masina se preteaza mai bine pana nu le incerci pe toate. Asta e f. dificil. Pe forum ar trebui sa se dea o mana de ajutor pentru cei care vor sa faca o investitie nu sa va tziganitzi. Iar daca vre-unul nu stie ca sa asculte parerea unuia nu trebuie sa atace. Daca spui despre o masina ca nu a facut fata ca ai avut anumite probleme nu inseamna ca masina e proasta ce ca trebuie avut grija inainte de achizitie ca nu cumva sa o folosesti exact unde nu se preteaza. In ziua de azi toti producatorii scot fel si fel de modele (foarte asemanatoare sub tabla) din cauza ca sunt f. multe gusturi si vor fiecare cate un pic din cascaval. Iar cei care isi iau masina Q7, X5 si cred ca au un off road veritabil se insala. Niva le da lectii oricand pe teren accidentat dar asta nu inseamna sa iti iei Niva si sa circuli numai pe sosele si mai mergi la picnic sau drum forestier, daca iti permiti un X5 sau altceva. REVENITIVA si invatati sa ajutati din experienta fiecaruia, ignorati imbecilii si nu va luati dupa mine.
ce navara ai razvane?
am o navara de ceva ani si cred ca e o masina slaba la capitolul 4×4 ..fata de altele ,cutie proasta ca si la terano 2 ,se misca greu din loc,cred ca e mai buna toyota hy-lux la toate capitolele,dar mai conteaza si cum mergi cu ele…ca de cocsat le cocsam cu totii…
Eu am o parere destul de buna de navara. zic ca e masina ideala pentru oras drumuri laterale si cele de sate unde gropile is din abundenta. Dar trebuie sa zic ca odata si eu am intampinat probleme cu alimentare si masina a stat vreo 2 zile in service fara sa imi dea cineva o explicatie. Acum ca a tercut a inceput dupa 30000 de km sa scartaie ambreajul , dar nu e un scartati de genul dacia e cava mai subtire si doar la capatul cursei lucru care ma face sa-mi iei din normalitate. Cred ca la banii dati si la posibilitatile pe care le ai din partea masinii te poti descurca bine. Dar intotdeauna se poate si mai bine.
Eu am o parere destul de buna de navara. zic ca e masina ideala pentru oras drumuri laterale si cele de sate unde gropile is din abundenta. Dar trebuie sa zic ca odata si eu am intampinat probleme cu alimentare si masina a stat vreo 2 zile in service fara sa imi dea cineva o explicatie. Acum ca a tercut a inceput dupa 30000 de km sa scartaie ambreajul , dar nu e un scartati de genul dacia e cava mai subtire si doar la capatul cursei lucru care ma face sa-mi iei din normalitate. Cred ca la banii dati si la posibilitatile pe care le ai din partea masinii te poti descurca bine. Dar intotdeauna se poate si mai bine.
Lou in primul rand vad ca faci parte din romanii care nu prea pot rade si mai ales nu se pot bucura de libertate. Momentan mai cred in democratie dar aripile fostei dictaturi comuniste raman adanc infipte in noi si rezultatul se vede peste tot. Apropo nu vreau sa mai pomenesti de parintii mei care din cauzl unui dobitoc care conducea o masina de firma si se credea proprietatrul soselei m-au lasat singur acum 5 ani . Asa chiar daca crezi ca nu fac fata asa zise conversatii nu e treaba ta si vezi ai si tu grija de stalpii aia ca in Buc nu prea este semnal( nu prea pot da beep ca-s sarac). Ma intreb oare de ce? A da , e plina lumea de dobitoci. 🙂
apel catre patrupedul Sergiu: Daca nu faci fatza conversatiei du-te si urineaza-ti productiile mentale mai in curtea parintilor. Ei sint pe undeva obligati sa te suporte. More or less…
da auzi 17000 e pretul da ce ai suflat-o cu aur dupa accident , fi serios…
Du-te cu ea la casare , poate mai prinzi oferta de la Dacia, poate iti fac chiar o reducere . Da ce nu ai mai avut loc pe drum si ai vrut sa largesti partea carosabila. BAI PROSTI SUNTETI astia care baga masinile in spital.:-)
Auziti vand Navara lovit parte fata , aripa e gata , , blocul optice e spart , si celalalte lovite dar lonjeroanele sunt intacte nu are probleme de directie . Pret 17000 Euro
;-)))))))))))))))))
Don Sergiu, ce ai vrut sa zici prin asertiunea “invata ca logica nu te duce nicaieri”? Care cum ar veni onorabile, logica nu e mijloc de transport? Nu poate transporta nici macar idei? Nu poate fi considerata nici macar combustibil pentru procesele cognitive superioare pe care noi bipezii sintem obisnuiti a le manevra? Sau esti adetul suprarealismului, al dadaismului sau al misticismului neintinat de nici o urma de ratiune? E o metafora ce spui tu acolo sau un simplu derapaj mental?
Si Lou daca tot aveai probleme cu Navara cu motorina iti trimit prin posta sau curier ceva lemne sau iti donez un litru de aditiv de motorina .Asa pentru prieteni.
Va salut
Da si eu tin sa-ti multumesc Lou ,vad ca ti-a sarit mustarul dar unde ar fii toata distractia, iar in ceea ce-l priveste pe jeep4 ever asta du-te dracu cu manelistii tai , si invata ca logica nu te duce nicaieri . Apropo nu prea am fost pe la Predeal nu ma prea plimb si inca o problema la suvurile mele nu am cutie manuala asa ca nu stiu in ce viteza urcam Predealul 🙂
felicitari pt Defender, Lou!
iar in ceea ce priveste raspunsul dat imbecilului aluia, te admir pt rabdare, dar fii sigur ca pt ala logica nu are nicio importanta, oricum nu e in stare sa inteleaga alte argumente inafara celor din partea lui gutza, adi de la vl, etc…
Va felicit pe toti specialisti de ocazie care vezi doamne baga motorina de la cucu bau si vezi doamne ca baga doar de aia care ingheata instantaneu si din cauza asta li se opreste motorul.Bai fratilor suntem un popor prea prost ca sa ne putem da seamna ce inseamna de fapt o masina off road sau suv.
Lou cred ca ar fi timpul sa-ti dai demisia de la firma ai de gsm la care lucrezi ca inseamna ca sunteti zgarciti rau si niste tembeli cu diploma de reparatori care nu stiu alimenta corect.
Familia mea detine o mare parte din masinile nissan si chiar alte masina mari.
Din cate stiu eu niciodata nu am avut probleme cu motoarele vreunei masini si nu m-am dus la dracu sa urc bolovani si sa ma bat cu pumnul in piept ca ce tare-s la offroad si bag doar motorina care la alta masina de teren merge saltat si alte magarii.Bai fratilor treziti-va si daca tot vreti sa va faceti aere haideti cu un Toyota Land Cruiser 100 4.2 l L6 TDI A/T VIP sau cu un Defender original pe numele vostru cu motoare pregatite nu cu nu stiu ce masini de firma care le omorati cu prostia voastra.
Si daca nu puteti trece prin portiuni noroioase luati-va tanc sau macar sofer . Sau daca va duce capul ocoliti-le.Va salut.
Asta nu e nimic fratilor… Mie personal mi-a lasat o impresie buna Navara…dar deoarece inca nu am reusit sa conduc un nu ma pot pronunta pentru sau impotriva voastra. Insa am fost martor la o chestie care mi se pare foarte relevanta in discutia asta…. In timpul unui simpozion…pe drumul catre cimpul experimental se deplasau o ceata de Jeepuri…fel de fel de minunatii Pajero,M-Class, Grand Cherokee etc…. intilnind o portiune foarte noroioasa doar o masina a fost in stare sa treaca…..Lada NIVA. Mi-am incheiat pledoaria,voi trageti concluziile!
Mda, se pare ca Navara nici pt carat surfu pe plaja nu e bun. Poate ca totusi la capitolul imprexionat bichinei e bun cu conditia sa fie parcat undeva pe un teren solid. Eventual cu o roata pe bordura sa para mai fioros. As sugera eventual garda la sol mai coborata, cam cat la un vw polo.
nu am urcat niciodata la volanul unui Navara, dar nu-mi pot explica de ce, prin acelasi loc (nisip) prin care am trecut cu usurinta de multe ori cu o vechitura de Cherokee fara diff-lock, un Navara a ramas blocat, a iesit doar impins de 6 persoane, parea (si soferul asta si acuza) ca nu are suficienta putere; sa nu-mi raspundeti ca e vorba de modul de condus, ca nu prea se justifica
Cocoshate respecte onorabile Alex! Huh, ce bine-mi pare ca nu sint singurul lup de stepa din zona asta poluata de SUVisti. Cu Patrol si G-class nu m-am dat inca, nu ma pot pronunta, insa Land Cruiser a luat-o pe calea manelismului off road (SUVismului adica). Nu mai e ce a fost. Si L200 model 2006 e mult mai soft. Toate s-au inmuiat rau de tot. Singur Rover a mai ramas cu seria Defender sa tina steagul off roadului autentic sus. Dar si ei au dat cu mucii-n fasole cu Discovery care e numa electronica si computere pana-n miezu cuzinetilor. Insa ii apreciez pe cei de la Rover ca sint singurii care se incapatineaza sa mai produca off roaduri pe bune si anume Defenderu. Nu stiu pana cand vor tine piept trendului SUVisto-manelist, dar eu unu tocmai m-am scuturat de Navara si am sa pun gheara pe un Defender. Ai dreptate motorul de pe Navara e ok, economic, puternic etc, in rest insa Navara e un SUV penal, bun doar pt pus surfu si dat ture pe plaja la imprexionat bichinei.
Salutari! Dragilor, din pacate Lou are dreptate si daca stati putin sa va ganditi omul asta are Navara si este dezamagit de ea!!!Nu se lauda cu lucrul asta!! Si eu am Navara si subscriu la parerea lui Lou.Motorul este super-consuma putin si foarte elastic, te “urca” in 180 fara probleme! Dar asta in linie dreapta pt ca daca vine o curba tebuie sa frinezi serios,nu exceleaza la capitolul stabilitate.Grila de la radiator foarte mare,are fantele de aerisire foarte largi-pentru Romania, la cit de multe insecte sint se “umplu” repede radiatoarele de fluturi.La interior plasticele iti dau senzatia de Logan, asa sint de rigide si slab finisate- iti dai seama imediat ca Renaultul s-a amestecat si el aici…La L200 -modelul 2006 de baza oglinzile retrovizoare laterale sint rabatabile , se regleaza doar sticla-restul oglinzii ramane fixa. La Navara este vechea oglinda de la dacia 1300- a trecut cineva pe linga ea si a aatins-o s-a dus naiba reglajul!!!! Concluzie-motorul merita, restul slab rau. Pretul real:14.000 EUR DDP !!! Daca vreti putem sa discutam de 4×4 veritabili: Land Cruiser/Patrol/Defender/G-class….
Te las fratioare ca n-am ce sa discut cu unu ca tine pt care off road inseamna incalecarea unei borduri in parcare. Eu vorbesc aici ca unul care a lucrat ani intregi pe masini de teren la interventii gsm. Si pot sa zic ca din pacat conceptul de off road s-a inmuiat rau de tot sub presiunea factorului comercial. Acu practic suv sau off road e tot o varza. Nu mai gasesti nimic autentic luat de la dealer. Singurul care a ramas in picioare deocamdata e Defenderu. In rest numa salata de suv cu crossover. Totu-i electronic, climatronic kktronic da s-a uitat ce ar trebui sa insemne un vehicul off road. FIABILITATE N CONFORT fratzioare!!! Ori cu Navara ai numa confort, comportament de roadster si din cand in cand te mai descurci pe un deal. L200 versiunea veche a fost si va ramane o legenda, din pacate au facut-o si ei de oaie cu modelu 2006 care parca e mitshubishi evo. Tot respectu pt rover care inca mai scot Defender, simple si reliabile pana-n slava cerului. Nu electronica nu kktroni, simplu, grunge style, spartan. OFF RAOD adicatelea. Si inca ceva off road insamna ca daca am ramas in creierii muntilor si gasesc un badiuc sa-mi dea motorina apoi ma astept ca un off road autentic sa nu faca nazuri numa pen`ca nu e de la omv. Iar din pacate Navara nu o trecut testu asta trivial. Initil sa zic ce motorina de kk bea L200 si totusi mergea la minus 30C penca alimentarea era facuta sa mearga in conditii extreme. Daca vreau sa merg cu 190 atunci imi iau roadster. Off roaderu e cu totu altceva.
Pentru lou: Frate ne lasi?
Am avut 3 pick-up Nissan si acum am Navara.Daca ai impresia ca te pricepi la masini, atunci nu compara un motor de generatie 1900 toamna cu un motor ultramodern.Normal ca motoarele noi sunt mai sensibile la motorina.Baga motorina buna si bucura-te de un consum mult mult mai mic decat la “the old reliable beast” care consuma de sparge-15% in oras fata de 10% Navara(verificat de mine).
Referitor la masina, eu o am de un an si 35.000 km si inca nu am descoperit ceva in neregula.
Am urcat toti muntii cu ea si e beton. Fata de generatia precedenta are un raport de reductie mult mai mare si asta se simte.
necesita putina atentie in zonele foarte dificile datorita ampatamentului mai mare.
Navara e mult peste orice. Nu se poate compara cu L200 la nimic. Are interior mult mai spatios, putere pe care o simti si la 120 la ora, se comporta excelent offroad daca ii schimbi cauciucurile de fabrica.
Am mers cu ea peste 15000 de km si pot sa spun ca e exceptionala: pe sosea i-am dat 190 si nu a comentat, chiar mai vroia, am urcat pante la aproape 45 de grade si nu a dat nici-un semn ca ar vrea sa moara, am carat aproape o tona in bena si motorul mergea de parca era goala……ce sa mai zic, e super OK.
In primul rand salut, referitor la Navara si in general de la Nissan pot sa ia destul de multi constructori “lectii” sa spunem asa si constructiv si de design si de management,adica de faptul ca a fuzionat cu un brand din EU ,toata stima pentru produsele lor.Intrebare ,pentruachizitionarea unui X-TRAIL va rog spuneti-mi daca se fabrica in vreuna din tarile din EU si daca nu ,daca se platesc taxe vamale si accize si care ar fi valoarea acestora pentru un model 2.2 dci full option cu taxe incluse.
Va salut si va doresc succes !
Astept cit de urgent posibil raspunsul dvs.
Cu stima Adrian Vasile
Sunt interesat!! Depinde de conditii!!!
vreau sa-mi cumpar una
http://www.safercars.gov/NCAP/Cars/3558.html
Pt Dan: Pardon onorabile, dati-mi voie stimabile: motorina penala bagam si in L200 (asta era pe vremea cand nu erau alte statii decat shell si peco nu gaeaie pe atunci motorina euro xyz) si am mers cu el pe geruri mai tari decat cel de saptamana asta si L200 nu m-a facut de ras. Acum am bagat motorina euro diesel de la Lukoil, aceeasi tip de motorina folosesc si la masina mica vw polo si nu am patit asa ceva. Sigur gheata se formeaza inevitabil la motorina inferioara (totusi vorbim de euro diesel) dar sistemul de alimentare trebe astfel facut incat sa faca fatza. Mai ales ca vorbim de un off roader nu de masina de mers la teatru.
Take my advise just dump this car and stick to reliable brands: mitshubishi or toyota.
#925; ca va contrazic, dar totusi ambele cazuri prezentate nu prea au legatura cu masina. Daca motorina era ca lumea, Lou nu ai mai fi scris acel post. Daca tinerii nu accelerau nebuneste poate ar fi trait si azi.
in toamna doar ce au murit 2 tineri langa zalau cu asa masina. aveau cam 153 km/h
Desi sint posed o astfel de masina va zic din start ca sint departe de a fi entuziasmat. Nu e dacie papuc dar nu se poate compara cu un L200 la capitolul FIABILITATE.
L200 e mai vechi, e inferior la capitolul putere/consum dar la fiabilitate ii da fum oricand lu navara.
Am condus un L200 de firma timp de un an forjat la maxim cum sint masinile de firma dar n-am patit ce am patit chiar azi dimineata cu nissanu. De pornit a pornit dar dupa 1km abia am reusit sa o mai trag afara din trafic. A prins ceva gheata din motorina si gata nu mai mergea decat in salturi. acelasi tip de experienta am trait-o si cu L200 dar la ala cand era gheata in motorina nu mai accelera ca lumea da nu ramaneai in drum de rasu daciilor. Absolut penal! Imi pare rau ca nu am ales the old reliable beast L200. Am mers pe ideea ca navara e mai puternic tehnologii mai noi dar am dat-o in bara, cand colo la navara dai bani aiurea pe niste gadgeturi inutile care nu-si au locul intr-un off roader. De fapt unde-si baga Renault coada numa treaba de kko poa sa iasa. Navara e un big pussy. By the way, anyone interested to buy one ? are numai 1200km.