Renault Scenic Conquest 1,9l dCi

Pentru cei care visau sa isi cumpere un Scenic 4×4 iata o veste care poate fi buna. Exista variante mai ieftine decat un 4×4, dar la fel de predispuse la aventura. Pentru a va insoti in toate escapadele in aer liber, Scénic Conquest beneficiaza de un sasiu inaltat, suspensie rigidizata specifica si scut pentru motor. In ceea ce priveste look-ul, se propune in exclusivitate, culoarea Oranj Cayenne, jante de 16’’ Louxor si bare de acoperis longitudinale in doua tonuri.

Scénic Conquest este prevazut in dotarea standard cu senzor de asistenta la parcarea cu spatele. La interior, cateva tente de culoare oranj (centurile de siguranta, bordul cu irizatii, fetele interioare ale tetierelor), asociate unei tapiterii specifice cu cusaturi oranj, sporesc dinamismul modelului Scénic Conquest. Chiar daca nu e un 4×4, permite extravagante…

Scénic Conquest este prevazut in fata si in spate cu spoilere specifice de culoare negru grafit, precum si cu o noua grila de aerisire, care accentueaza latura masculina a vehiculului. Scénic Conquest este echipat cu protectii situate in partea din fata si spate a vehiculului pentru a prelua eventualele socuri.

Proiectoarele de ceata cu masca neagra confera vehiculului o nota masculina. Este remarcabila usurinta de a se deplasa pe drumurile accidentate si am testat acest lucru pe o vreme excelenta pentru acest lucru: zapada abundenta si noroi. Extensiile aparatorilor de noroi si grilele din spoiler de culoare negru grafit pun in evidenta culoarea exclusiva Oranj Cayenne.

Pentru a putea transporta tot ce doriti, barele longitudinale cromate de pe plafon completeaza capacitatea portbagajului modelului Scénic Conquest.
La bord confortul este unul dintre atuurile acestei versiuni Scénic. Bine instalat in scaun, soferul are o pozitie ridicata, avand o vizibilitate excelenta asupra drumului, fapt care ajuta la anticiparea pericolelor din trafic.

Ambianta interioara este sobra si originala, chiar daca unele finisaje in zona parbrizului sunt discutabile. Culoarea portocalie de pe fetele interioare ale tetierelor si cea a centurilor de siguranta este combinata cu ambianta interioara de culoare carbon inchis. Irizatiile oranj confera consolei centrale o nota de culoare si un aspect estetic placut.

Pentru o luminozitate sporita, Scénic Conquest va ofera posibilitatea de a opta pentru trapa panoramica. Robust, Scénic Conquest este conceput in aceeasi nota si in ceea ce priveste habitaclul, integrand materiale rezistente atat estetice cat si usor de intretinut, cum ar fi covorasele cu monograma Conquest pentru locurile din fata si din spate.

Menit sa strabata drumurile pietruite sau potecile cu tot felul de capcane ascunse de vegetatia marunta, Scénic Conquest este prevazut cu un tren de rulare adaptat, care face fata provocarilor.

Sasiul si amortizoarele au fost special ajustate pentru a spori motricitatea si confortul la rularea pe terenuri accidentate. Combinatia cu motorul diesel de 130 CP este foarte bine aleasa, puterea propulsorului fiind gestionata perfect de trenul de rulare, in conditiile unui consum de combustibil absolut civilizat, de doar 7,4 l combustibil la suta de km parcursi.

+ Aparatura de bord amplasata ergonomic, calitatea materialelor folosite, concept interesant
– Finisaje perfectibile in zona plafonului

  Renault Scenic Conquest 1,9ldCi  
  Motor 1,9l dCi  
  Tip 4 in linie MAC turbo  
  Capacitate cilindrica (cmc) 1870  
  Putere maxima (CP/rpm) 130/4000  
  Cuplu maxim (Nm/rpm) 300/2000  
       
  Dimensiuni    
  Lxlxi (mm) 4264/2087/1620  
  Masa proprie (kg) 1500  
  Portbagaj (l) 406/1480  
  Garda la sol (mm)  
       
  Performante    
  Acceleratia 0-100 km/h (s) 9,6  
  Viteza maxima (km/h) 192  
  Consum mediu declarat (l/100 km) 6,0  
  Consum mediu in test (l/100 km) 7,4  
       
  Preturi    
  Pret CIP  
  Pret DDP 21 149 euro  
       
  Dealer  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.