Audi desfasoara o serie de actiuni pentru cresterea calitatii activitatii in service-uri, prin motivarea persoanelor implicate. Astfel, Audi isi propune imbunatatirea serviciilor oferite de service-urile marcii in toata tara.
Cu acest scop a fost lansat anul trecut concursul “Audi Top Service”, ce reprezinta o actiune menita sa imbunatateasca indicele de multumire a clientilor. Concursul s-a desfasurat pe tot parcursul anului trecut, intre 12 dealeri Audi din 10 orase, inclusiv Bucuresti, iar banii primiti ca premiu au fost directionati in proportie de 50% catre echipa din service.
Aceste sume vor fi folosite pentru ridicarea standardelor de calitate ale serviciilor oferite clientilor Audi. In paralel cu acest concurs, Audi investeste puternic in cresterea capacitatilor de service, iar anul acesta va inaugura nu mai putin de 7 noi locatii (Craiova, Bucuresti, Iasi, Constanta, Brasov, Pitesti si Timisoara).
Castigatorii editiei din 2007 au fost desemnati Nurvil Audi Ramnicu – Valcea, la prima categorie “Cea mai buna nota pentru gradul de satisfactie a clientului” si Autoworld Audi Cluj – Napoca la categoria “Cea mai buna evolutie in anul 2007”. Fiecare premiu s-a ridicat la valoarea de 30.000 de euro, distinctiile fiind inmanate la sediul Porsche Romania din Bucuresti, de catre Iuliu Kolozsvari, director departament After Sales Porsche Romania si Marian Stoide, coordonator retea service Audi.
Concursul “Audi Top Service” nu se opreste aici, el va continua si pe parcursul acestui an, deja la aceasta ora fiind trimise formularele de inscriere catre toti dealerii Audi.