In cadrul uneia dintre cele mai noi campanii de promovare a marcii Audi la nivel national, Midocar a incheiat un parteneriat de imagine cu unul dintre cei mai cunoscuti clienti ai sai – Dl. Horia Brenciu
Domnul Brenciu va fi promotorul imaginii Audi A6 Allroad Quattro din partea Midocar pana in luna iunie si in aceasta ipostaza va sprijini actiunile de promovare pentru imaginea acestei marci in cadrul tuturor evenimentelor la care dansul va fi prezent cat si pe website-ul companiei sale de organizare evenimente (www.hbm.ro).
In cadrul acestui parteneriat, Midocar ii va pune la dispozitie domnului Brenciu un autoturism Audi A6 Allroad Quattro special personalizat pentru aceasta ocazie.
“Suntem foarte fericiti ca domnul Brenciu a acceptat invitatia de a ne fi partener in acest demers de promovare. L-am considerat persoana perfecta pentru asocierea in numele Midocar cu imaginea acestui model, pentru ca o masina eleganta, versatila si puternica precum Audi A6 Allroad Quattro se potriveste unei persoane dinamice cu o personalitate la fel de puternica” a declarat domnul Andrei Mihailescu, administrator Midocar.
Infiintat in 1992, Midocar a fost primul distribuitor Volkswagen de pe piata romaneasca si a comercializat, in cei 15 ani de activitate, peste 7.200 de autovehicule. De-a lungul activitatii sale Midocar a consemnat numeroase premiere in piata auto din Romania dintre care putem aminti: primul stand Volkswagen la expozitiile TIBCO si TIB in 1992 si prima livrare in 2006 a unei utilitare de lux VW Multivan Business. Din anul 2006 Midocar devine si partener Audi.
Istoricul Midocar este caracterizat de crestere si dezvoltare constanta, pentru a putea oferi permanent cele mai bune servicii clientilor. Acesta politica este continuata si in 2008 prin deschiderea unui al doilea complex auto in Bucuresti, in zona Vitan si prin demararea lucrarilor de constructie a unui nou sediu in Buzau, in vara acestui an.
Politica de dezvoltare a firmei urmeaza cresterea fireasca a pietei auto din Romania, prin aceste investitii Midocar incercand sa vina mai aproape de clientii sai si sa ofere servicii de vanzare si post-vinzare intr-un timp cat mai scurt.
Recent Comments