BMW – cel mai valoros brand german

BMW s-a dovedit a fi cel mai valoros brand german in studiul BrandZ Top 100 publicat de compania de cercetare Millward Brown’s. Valoarea estimata a marcii este de 28 miliarde $.

Conform studiului Google este cel mai valoros brand cu o valoare de 86 miliarde $. Aceasta a insemnat o crestere de 30% comparat cu anul precedent, când gigantul internet a ocupat tot primul loc. Cel mai valoros brand german in BrandZ Top 100 este BMW, pe pozitia 17, cu o valoare de 28 miliarde $ (+ 9%).

Top 5 nu a suferit schimbari fata de anul precedent. Concernul american General Electric (GE) a ocupat pozitia a doua cu o valoare de 71,4 miliarde $ (+ 15%). Microsoft s-a clasat pe pozitia a 3-a cu 70,9 miliarde $ (+ 29%). Clasamentul a fost completat de Coca-Cola si China Mobile. Malboro a cazut de pe pozitia a 6-a ocupata anul trecut pe 10, cu o valoare a marcii de 37,3 miliarde $.

Noua marci germane sunt intre primele 100 de marci in topul Milward Brown. Porsche este pe pozitia a 28-a cu 21,7 miliarde, urmat de SAP (21,67 miliarde $). Mercedes ocupa pozitia 36 cu 18 miliarde $. In top au mai intrat Bank (42), Siemens (47), T-Mobile (83), Esprit (90) si Volkswagen (96).

Producatorul de smartphones Blackberry a inregistrat cea mai puternica crestere, crescându-si de aproape 4 ori valoarea marcii (+390%, 13,7 miliarde $). Apple a profitat pe deplin de lansarea IPhone, crescându-si valoarea marcii cu 123% la 55,2 miliarde $, ceea ce a urcat compania din California de pe pozitia 16 pe 7.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)