S-a inchis revista Quattroruote

O veste trista pentru mine, chiar daca pe partea de print imi erau competitori, nu pot sa ma bucur. Este soarta care ne va astepta pe toti cei care avem editii tiparite, iar inchiderea acestei reviste este o decizie buna de management editorial, pe o piata suprasaturata in acest moment.

Din pacate, cat de curand vor urma si altii, asa cum spuneam si in alta postare, importatorii si agentiile de publicitate nu joaca deloc corect in unele privinte pe taramul competitiv al publicitatii. E anormal ca din noiembrie sa nu previzionezi si mai ales sa nu repartizezi un buget de publicitate decat din luna martie, cel mai devreme.

Toti specialistii inchipuiti iti raspund dulce la telefon sau email ca din martie vor incepe campaniile de publicitate. Nu intreaba nimeni daca tu, ca publisher, iti poti permite sa tii o redactie de 10-18 oameni, cu salarii, tipografii, costuri diverse, asteptandu-i pe ei sa isi imparta generos bugetul (a se citi interesele). O sa ajungem ca pe santier, cand muncitorii isi iau ramas bun iarna, pentru a se regasi in martie…

Daca pana si Burda a simtit gustul amar al infrangerii, ca trust destul de puternic, ce sa mai zicem de cei care au doar o revista in portofoliu si se chinuie sa o tina mergand. Asta doar pentru cititori, atatia cat sant, din pasiune pentru automobil, ca de bani e clar ca nu mai e cazul sa vorbim.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.