Mercedes-Benz Vito, noile taxiuri londoneze

Autovehiculele care urmeaza sa fie folosite pe post de taxiuri in Londra trebuie sa respecte anumite standarde, ce vizeaza in primul rand diametrul de bracaj. In mod obisnuit un taxi londonez trebuie sa aiba un diametru de bracaj mai mic de 7,62 m intre borduri si 8,535 m intre doi pereti paraleli. Pana in acest moment, aceste standarde au fost intrunite doar de TX4 sau ‘Black Cab’.

Compania One80 a conceput un sistem de directie a puntii spate pentru Vito, care ii permite sa indeplineasca toate aceste cerinte, transformandu-l in singurul competitor pentru TX4.
Mercedes-Benz Vito a reusit sa se pozitioneze in fata concurentei reprezentata de autovehicule cu capacitate mare, datorita dotarilor tehnice excelente.

De asemenea, sistemul sau de directie pentru puntea spate asigura o stabilitate mai buna, mult mai potrivita pentru un diametru de bracaj mic. Varianta “compacta” ofera atat dimensiuni exterioare reduse, cat si un interior generos, care permite accesul si spatiul necesar pentru un scaun cu rotile. Motorul diesel de ultima generatie asigura un consum redus de combustibil si emisii poluante reduse .

Cele aproximativ 21.000 de Black Cabs care ruleaza in prezent pe strazile Londrei sunt pentru prima data puse in fata unui competitor. Imaginea traficului londonez a inceput sa sufere usoare schimbari prin introducerea a 120 de taxiuri Vito. Aproximativ 500 de taxiuri Vito vor deservi Londra pana la sfarsitul anului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.