OMV si PETROMV lanseaza o noua campanie cu premii atragatoare pentru clientii „in miscare”. Cinci Volkswagen Scirocco vor fi acordate prin tragere la sorti fericitilor castigatori si peste 1.300.000 de CD-uri cu muzica de colectie vor fi acordate pe loc participantilor. Campania se desfasoara in perioada 15 aprilie – 15 iulie 2009 in toate statiile OMV si PETROMV.
Campania „Fa-ti plinul cu inca o masina!” se adreseaza tuturor clientilor care achizitioneaza produse si servicii din statiile OMV si PETROMV. La achizitii de minimum 150 lei la o singura tranzactie, clientii primesc pe loc un CD de colectie, un punct valoros si un talon de participare.
Cu fiecare patru puncte acumulate pe talon, clientii se pot inscrie la tragerea la sorti. Cinci autoturisme Volkswagen Scirocco vor fi acordate prin tragere la sorti fericitilor castigatori la incheierea campaniei.
„Prin aceasta noua campanie dorim sa oferim clientilor nostri cea mai buna muzica pentru drum si sansa de a castiga o masina performanta, adaptata nevoilor unei persoane active, in miscare”, a declarat Radu Caprau, Head of OMV’s filling station business in Romania.
„Fideli sloganului nostru, «Aceleasi produse si servicii, aceeasi calitate», ne dorim ca prin participarea retelei PETROMV la aceasta campanie OMV, sa crestem sansele tuturor soferilor de a aduna cat mai multe puncte si de a castiga in final una dintre masinile oferite ca premiu”, a declarat Dragos Ivan, Marketing Manager Petrom.
Valoarea totala a premiilor oferite in campania „Fa-ti plinul cu inca o masina” este de 3.406.970 Lei (TVA inclus). Mai multe informatii despre campanie sunt disponibile pe site-ul OMV, www.omv.ro.
sunt participant la aceasta promotie desfasurata de omv, dar, la fel ca si multi alti participanti, nu cunosc data exacta, locatia si daca este publica extragerea la sorti a premilor oferite de omv castigatorilor. Ar fi foarte bine daca omv ar completa sesiunea publicitara si cu data exacta a tragerii la sorti si publicarea ei, lasind la oparte indoiala participantilor cum ca aceste premii ar fi fictive (inafara de cele 4 colectii de muzica pe cd-uri), iar campania publicitara nu ar fi altceva decat o atragere necinstita a clientelei. multumesc!