Mitsubishi ASX 1,8l DI-D

mitsubishi-asx-dials

E greu să fii impresionat de un Mitsubishi ASX când tocmai te-ai dat jos din noul BMW X3. De fapt, eu şi ASX am început cu stângul. Când l-am văzut prima oară prin România, mi s-a părut un fel de Qashqai şi am zis că şi cei de la Mitsubishi s-au băgat să ia o felie din caşcavalul crossoverelor.

Şi normal, când am ajuns să-l conduc, mai ales că era şi echipat de iarnă (cu jante de oţel), nu părea nimic ieşit din comun la el.

Când începi aşa, imediat vezi ce e rău: cheia e urâtă, are ştergătoare nu ştiu cum, jeturile bat strâmb, n-are iluminare pe butoanele de acţionare a geamurilor electrice, te murdăreşti când deschizi portbagajul, gurile de ventilaţie n-au on/off şamd. Pleci cu inima îndoită, cum se zice. Pe urmă înţelegi cât de rău e să ai prejudecăţi…

Vezi suspensia foarte bună, motorul silenţios, comoditatea scaunelor, cutia de viteze perfect etajată, atenţia pentru detalii, frumuseţea luminilor din bord, farurile.

Constaţi că ai intrat pe un drum forestier şi că, în ciuda unei gărzi la sol destul de reduse, maşina merge ca şi cum pentru acolo e făcută, fără proteste, fără complicaţii.

Până când, la un moment dat, verificând computerul de bord, vezi că, după ce ai mers o zi întreagă, mai ai 850 de km de parcurs până la realimentare. Şi realizezi cât de mult te-ai înşelat în privinţa acestui Mitsubishi…

Noul motor diesel este senzaţional, puternic şi incredibil de economic (la predarea maşinii la Mitsubishi aveam 4,4l consum mediu). În plus, am avut porţiuni unde am mers cu 2,7l consum mediu (nu instantaneu).

Vă prezint, în patru filmari HD, noul Mitsubishi ASX, modelul care m-a cucerit fără drept de apel după ce ne-am hârjonit împreună câteva zile.

81 Responses

  1. Alexandru Mitru says:

    Buna seara!
    Îmi poate da si mie cineva un manual de utilizare in romana pt ASX 2011 , 1,8, disel… email: alexandrumitru@yahoo.com … multumesc!

  2. Kosty says:

    Salutare. A rezolvat problema uleiului cineva ? Care a fost factorul?

    • cristian says:

      Salutare.cand vad si eu ca isi face regenerarea filtrul de particule fiindca mie nu imi apare nimic in bord.Va multumesc.

  3. Valer says:

    Salut
    Sunt nou in fam Mitsubishi ASX 1.8 D 150 cp si am o problema. M-a aparut in bord semnul de ulei cu galben si informatia ” Check engine oil level”.
    Am verificat si era putin peste nivel maxim.
    Este normal ?

    • kim says:

      Problema veche. La care nivel maxim te referi ? La cel normal (gaura de sus) sau la cel critic (x-ul de pe joja) ?

      • Valer says:

        Salut Kim
        Nivelul este intre gaura de sus si X .

        • kim says:

          In carte scrie ca uleiul poate ajunge in intervalul ala, dar sa nu depaseasca x-ul. La mine asa e tot timpul dar nu mi s-a aprins bec in bord. Nici km foarte multi nu am.

      • Valer says:

        Nivelul este cu aprox 5 mm peste gaura de sus.

        • Ioan cristian says:

          Cum ai rezolvat problema.
          Si eu sunt in aceiași situație 5mm peste gaură de sus.Dar nu am aprins nimic în bord.

    • turatiimaster says:

      Ai toate informatiile necesare in manualul masinii, daca il ai. Cel mai probabil ai ulei sub nivelul minim pe joja.

      • kim says:

        Cum sa fie sub nivelul minim daca este peste gaura de sus ? Repet, joja la ASX are 3 repere.
        Este binecunoscut faptul ca la ASX-uri dupa un anumit rulaj nivelul uleiului din baie creste.

        • turatiimaster says:

          Ma refeream la semnificatia indicatorului. Daca e peste gaura de sus inseamna ca nivelul e peste maxim. In general la motoare, cand se aprinde becul ala, indica lipsa uleiului. Probabil ca se aprinde si cand creste nivelul peste limita admisa. Deci motorina in baie, si ar trebui schimbat urgent uleiul si vazut daca sunt sau nu si alte probleme.

          • Andrei says:

            Dar cum e posibil sa ai astfel de probleme la o masina noua si care costa si peste 20.000 euro ?
            La fel si la VW, vestitele TDI mananca 0.5 l ulei / 1000 KM, scrie in carte. Imi spunea un coleg la care consuma 1 l/500 KM si nu stia ce sa ii mai faca. Passat luat de nou cu multe optiuni, probabil peste 30.000 euro. Cand a plecat pana la soacra-sa la tara a avut bidonul de ulei in portbagaj si completa din el periodic.
            Robert, stiu ca la Kia/Hyundai nu trebuie completat cu ulei, cel putin eu nu am completat niciodata si mi se pare aberant sa dai atatia bani pe o masina si sa umbli cu bidonul de ulei in portbagaj.

      • Gheorghe Dănuț liviu says:

        Salut este posibil ca dpf
        -ul sa îți dea regenerare în orasi la 70,80km din cauza senzorului MAP? aceasta a fost eroarea iar mașina în turații mici nu trage pana pe la 2200rot nu are putere deloc inschimb după mașina accelerează liniar fără alte probleme iar consumul pe 1600km a fost de 8.5 destul de mare, am făcut comanda de senzorul MAP și sper sa rezolv probelea, spar sa fie acesta. Mulțumesc

    • Walter says:

      Buna,

      Cum ati rezolvat problema ? Si eu sunt in aceasi situatie, imi apare mesajul cu verificarea nivel ulei motor, dar nivelul uleiului este ok. Am vrut sa schimb sensorul de nivel ulei dar nu are, doar sensor de presiune ulei pe care l-am schimbat si tot la fel apare mesajul respectiv.

      • radu octavian says:

        salutare
        aceeasi problema o am si eu…am avut mesajul cu check level oil,am schimbat uleiul si filtrele dar mesajul persista.
        Ce e de facut?

  4. nedelcu says:

    salutare un manual de utilizare in limba romana contra cost ptr. un Mitsubishi asx 1,8 2014 , diesel….multam

    • turatiimaster says:

      Salut, ai intrebat la Mitsubishi, la Tiriac Auto? Poate iti dau un PDF ceva, macar.

  5. Staicu George says:

    Slutare, imi poate da si mie cineva un manual de utilizare in romana pt ASX 2011 , 1,8 . Imi puteti spune becul de pozitie din colt cum se schimba dand farul jos. Mie unul mi se pare absurd. Am masina de cateva zile iar varianta cu datul jos far o am de la inginerul sef de la autokarma Craiova. Masina este de provienienta Belgia cu carte electronica. va multumesc

    • Daniel says:

      Salutare, eu l-am schimbat fara sa dau farul jos. trebuie putina indemanare. Si eu am crezut initial ca nu se poate altfel, dar am reusit. E treaba de 2 minute. Daca vrei mai multe detalii ma poti contacta la haitucdaniel2003@yahoo.com

  6. Nicu says:

    Buna ziua.Vreau sa-mi cumpar un ASX modelul MY-18 de 1,6 Mivec 2WD.
    Va rog sa-mi spuneti pareri despre motorizare pertru aceasta caroserie,punctele bune sau slabe…
    Va multumesc

    • turatiimaster says:

      Motorul e bun, depinde la ce pret il luati, exista si alte variante de SUV pe dimensiunea asta. Puteti cauta testul cu Lancer 1.6 Mivec, ca sa vedeti ce am povestit acolo de motor si cum s-a comportat.

  7. Romica says:

    Bună îmi poate spune cineva unde este poziționat termostatul la asx motor 1.8 diesel ?

  8. Anita says:

    Buna ziua!
    Imi place masina si as vreau sa cumpar una second hand. Dar nu inteleg cum este faptul ca toate lumea lauda motorul 1,8 DI-D, iar Mitsubishi nu a mai folosit nici inainte nici dupa modelul respectiv?!

    • turatiimaster says:

      E vorba de restrictii legate de emisii, pe masura ce s-au inasprit reglementarile privind emisiile, unele motoare nu au mai fost dezvoltate sau imbunatatite, fiind mai ieftin sa se inlocuiasca direct cu altele.

    • kim_vl says:

      Si 1.8 DI-D de la Mitsubishi si 1.6 dCi de la Renault-Nissan sunt niste motoare extraordinare. N-am avut nici cea mai mica problema cu ele si ai cuplu cat un motor de 2.0 de la concurenta.

  9. ion says:

    la cat schmbati vitezele la un asx 1.8 150 cp? merci

  10. Daniel says:

    Ma puteti ajuta va rog cumva cu un manual utilizare sistem navigatie Mitsubishi ASX 2011-2012? Multumesc anticipat

  11. adi says:

    Urmaresc demult review-urile aproape exhaustive pe care le faceti. Sunt clar si de la mare distanta cele mai complete exercitiii de acest gen pe plaiurile mioritice si nu numai.
    Am o dilema si, desi am prezentat-o multor angajati ai industriei auto (consultanti de vanzari, service-uri, pasionati ai domeniului), inca nu am ajuns la o concluzie clara.
    Utilizez automobilul intr-un regim destul de… nefericit (cred) pentru motor(1.4 tdci, 98000km): pornesc dimineata, stau cu el pornit 2-3 min, ma deplasez 7-8 km, ajung la destinatie, sunt nevoit sa-l opresc. Temperatura e undeva pe la 70-75 grade C, deci nu ajunge la 90 (temp. normala de lucru prevazuta de producator). Seara aceeasi chestiune, uneori numai 3-4 km. Iesirile mai lungi sunt cel mult la o luna, deci procentual, foarte putin din timpul de exploatare se face in regim de turatie si temperatura de lucru optime. Folosesc uleiul recomandat de producator de la debut si pana in prezent, schimbat la 12-14000 km. Carburant am pus numai Rompetrol, ca cica asa “s-ar simte” mai bine motoarele astea. A “baut” altceva doar in afara granitelor frumoasei si maretei noastre patrii.
    Tinand cont de sfaturile primite cu aproape un deceniu in urma, regimul de turatii maxime pana la ajungerea la temperatura normala de lucru (care nu prea se atinge, din pacate!) este urmatorul:
    tr. I – 1300-1500,
    tr. II – 1500-1700,
    tr. III – 1800,
    tr. IV – 2000,
    tr. V – 2000.
    Cuplul maxim este atins in jurul valorii de 2000 rpm. La iesirile mai lungi, mai primeste “talpa” recomandata pentru arderea depunerilor, timp de 3-5 min, la 3500-4000 rpm, dar nu cred ca este suficient.
    Ce componente ar avea de suferit de pe urma unei astfel de utilizari si in ce sens? In afara de a da ture prin oras si a face ocoluri mari pentru a ajunge la destinatie (ca sa apuce sa se incalzeasca “dihania”) ori schimbarea cu un benzinar mititel, am vreo varianta sa evit posibilele prejudicii aduse motorului de o astfel de exploatare?
    Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

    • turatiimaster says:

      Toate masinile care merg in Bucuresti merg in regim similar. Ce as face si fac eu in astfel de situatii, schimb uleiul ceva mai des, maxim 10 000 km, plus limitez aerul care intra prin gura de aer fata, folosind un carton sau ceva similar, pentru a forta cumva incalzirea mai rapida (la diesel nu trebuie sa acoperi intercoolerul si intotdeauna sa fie aer suficient si pentru radiator si radiatorul de climatizare). In plus, nu mai sta cu motorul 2-3 minute la rece, il pornesti, stai 30-50 secunde si pleci. Si in mod normal nu ar trebui sa ai probleme cu motorul. Optional, verifica si termostatul, posibil sa fie defect sau blocat, incearca sa gasesti un termostat care deschide la o temperatura mai mare, ajuta enorm.

      • Marian Liviu says:

        Spune-mi și mie te rog,
        Sunt posesorul unui Mitsubishi ASX 1,8 Diesel 150 cai din 2012
        Mi a apărut scris, după ce am făcut schimbul de ulei, pe bord Check engine oil level.
        Cei de la service mi au pus 5 litri.
        Am verificat nivelul la rece și într adevăr este 2 mm peste X-ul de pe joja. Și mult peste cele două gauri care indica nivelul minim-maxim.
        Nu cred sa fie vorba despre o creștere a nivelului de ulei din cauza DPF sau motorină în ulei etc
        Cred doar ca au pus la service mai mult ulei decât trebuie.
        Ști cumva ce cantitate era necesară?
        Dacă mai scad nivelul uleiului prin scoatere, martorul din bord se va stinge singur sau trebuie dus la tester?
        Îmi poți recomanda un service bun ptr ASX ca sa evit pe viitor astfel de probleme?

        • turatiimaster says:

          Mai scoate putin ulei si vezi daca nu cumva ai nevoie de vreo resetare de martor bord, nu neaparat la service, cred ca in manualul masinii scrie ce trebuie sa faci.

        • kim_vl says:

          Uleiul necesar la gol la 1.8 DI-D e undeva in jur la 5 litri +/- 0.2 litri (numai stiu exact acum, am scris pe undeva dar n-am acces acum, ma uit si-ti spun). Cu cantitatea asta nivelul pe joja trebuie sa fie undeva la gaura de sus. La fiecare din cele 5 schimburi anuale pe care le-am facut pana acum am gasit uleiul intre gaura de sus si X (nu mai sus). Motorul nu mi-a facut nicio problema pana acum. In primul an am fost chemat si la o resoftare pe aceasta tema dar nu s-a schimbat nimic dupa. Am si renuntat sa-mi mai fac probleme. In manual scrie ca nivelul normal e intre cele doua gauri, iar X-ul e un nivel critic, fara sa insemne ca imediat sub e vreun defect. Avand in vedere ca eu n-am mai intalnit la nicio masina o joja cu 3 gradatii eu trag concluzia ca un nivel al uleiului intre gaura de sus si X intra in comportamentul normal al acestui motor.

          • kim_vl says:

            Nu mai gasesc unde am scris cantitatea exacta de ulei, dar am gasit facturile si am vazut ca am cumparat 5 litri de ulei. In carte scrie ca intra 5 litri in baie si 0,3 litri in filtru, Dar cum nu poti scurge chiar tot uleiul probabil ajung 5 litri.

        • VIO says:

          Sunt posesor si eu a unui ASX de 150 CP din 2011-2012 daca il ai de nou as avea nevoie de niste informatii poti sa-mi trimiti adresa ta de email
          Adresa mea de email este viorel.burtea @aquatim.ro
          Multumesc

        • VIO says:

          BUNA LIVIU
          AI CUMVA MANUAL DE UTILIZARE IN LIMBA ROMANA A SISTEMULUI DE NAVIGATIE PENTRU ASX 2012MA INTERESEAZA
          adersa mea de email este viorel.burtea @aquatim.ro
          Multumesc si astept raspunsu tau

        • Valer says:

          Salut Marian
          Am si eu aceeași problemă numai ca la mine nivelul de ulei este cu aprox 5 mm peste gaura de sus de pe joia.
          Martorul din bord a dispărut ?
          Cum ai rezolvat problema ?

  12. Marius says:

    Salut Robert,
    Oscilez intre un ASX pe motorina, motor de 1.8 si un Opel Mokka cu motor de 1.7 ambele cu tractiune 4 x 4.
    La Mokka imi place totul inclusiv pretul, mai putin portbagajul care este mic (360 l), la ASX pretul este mai mare la dotari medii (fara faruri bi-xenon, fara navigatie, fara incalzire scaune, tapiteria este cam urata, fara alte brizbrizuri, etc).
    Dpdv motoare, fiabilitate, service ce imi recomanzi?
    Multam anticipat

    • turatiimaster says:

      Motoarele sunt foarte bune la ambele, eu tind sa cred ca cel de la Opel e mai fiabil pe termen lung (e Isuzu), dar nu cred ca la genul asta de masina faci 2-300 000 km ca sa conteze prea mult fiabilitatea pe termen lung. Fa un test cu ambele si din care nu te mai dai jos, aia e. Mie imi place mai mult Mokka, insa si ASX mi-a facut o impresie excelenta (desi in mod evident e mai sobru si la exterior si la interior).

      • Marius says:

        Multumesc pentru raspuns.
        Le-am testat si ambele mi-au placut, parca Mokka m-a impresionat mai mult dpdv motor, am simtit cum “m-a lasat” in scaun cand am bagat piciorul in ea…:)
        Stiu ca service-ul Opel este ok, atat la dealerii oficiali cat si la ceilalti, piesele stiu ca sunt mai bune ca pret, nu stiu nimic despre Mitsubishi dpdv service iar piesele cred ca sunt mai scumpe, ma poti ajuta cu informatii in acest sens?

        • turatiimaster says:

          Informatii mult mai bune decat ale mele gasesti pe forumul Mitsubishi, nu stiu detalii despre cat costa reviziile si piesele sau reparatiile, la Mitsubishi.

  13. Doru says:

    Salut Robert,

    Ce parere ai de promotia actuala de la ASX din luna aprile 2014.
    22000 Euro cu TVA si cuprinde in mare:
    1.8DID,4×4,AS&G,Controlul tractiunii si stabilitatii, asistenta la plecarea din rampa, monitorizare in pneuri a presiunii,pachet chrome si proiectoare fata. Exista ceva mai bun la ora actuala in clasa?

    • turatiimaster says:

      Daca iti place, poti lua, nu te orientezi la o masina doar prin pret. ASX e o masina placuta, dar destul de mica fata de alte SUV-uri, e bine sa iti stabilesti intai nevoile si pe urma sa vezi ce poti lua.

      • Doru says:

        Tinand cont ca eu vin de la un Ford focus hatchback pt mine principalele criterii portbagaj, spatiu interior sunt suficiente, chiar mai mari as putea spune mi se pare o alegere ideala deoarece pt mine si pretul dicteaza. Este adevarat ca daca mai aveam acei 3000-4000 de euro ma orientam spre sportage dar stii cum e cand ajungi acolo mai spui hai ca se mai poate inca 2 mii si imi iau CX5 si tot asa.

        • turatiimaster says:

          Atunci ia fara frica, tie trebuie sa iti placa, nu mie, daca nu era buna masina ti-as fi zis.

        • Adi says:

          EU mi am luat Outlander in februarie 2012 cu o gramada pe el, cutie automata, insa nu 4×4, dar am platit doar 23000 euroi, 22000 euroi pt piticania asta e prea mult

  14. emy says:

    Stimate Master
    Curatarea DPF se face prin injectarea de motorina in surplus in cilindri pentru a creste temperatura. Daca se intrerupwe procesul e si mai grav. Deci motorina ajunge in ulei cand se face curatarea filtrului de particule diesel.
    Sfatul meu ca posesor de masina cu DPF este se fugiti de asemena pocnitori de masini – facute doar de dragul de a fi ECO..BULLSHIT. Numai probleme am cu ea. Corsa 1,3 cdti 90cp.

    • turatiimaster says:

      Daca masina este utilizata asa cum trebuie, regenerarare DPF se face in timpul mersului fara sa fie nevoie sa se injecteze motorina in surplus, n-as vrea sa fiu lipsit de modestie, dar ma pricep destul de bine la chestiunile tehnice, am avut chiar placerea de a scoate cu mana mea DPF-uri de pe masini si am resoftat computere de motor in consecinta. Daca se respecta regulile din cartea tehnica a masinii, DPF functioneaza normal. Daca se merge cu maxim 50 km/h o saptamana sau doua, DPF se va supara. Astea sunt regulile jocului.

      • Gheorghe Dănuț liviu says:

        Salut de ceva vreme sunt posesorul uni asx 2012 1.8 di-d 4wd iar la turații mici am o mare lipsa de putere, la reprezentanta a dat eroare p0107 senzor Baro/Map este posibil sa fie de la asa ceva? Mașina atunci când întra turbo trage dar parca nu asa bine iar odată ștearsă eroarea mașina chiar arata ca are 150cp iar după sa plafonat din nou.

  15. Odo1946 says:

    Multumesc inca o data.As adauga ca “varianta” cu intrarea motorinei in baia de ulei,din acelasi motiv,mi se pare si mai gogonata( evocata destul de des pe aceleasi site-uri…)……Toate cele bune.

  16. Odo1946 says:

    Buna seara,
    Avand in vedere c-ar putea fi noua mea masina,as dori un raspuns competent la intrebarea:cum comentati faptul ca in momentul curatarii filtrului de particole, nivelul uleiului in baie se modifica??/(pe forumul dedicat ASX-ului,multi posesori se plang de cresterea nivelului uleiului in baie,dupa “forjarea” necesara curatarii filtrului,lucru care, dac-ar fi adevarat,ar fi o chestiune fff periculoasa,daca nu mortala pt motor!!!)Multumesc anticipat.

    • turatiimaster says:

      Am auzit si eu de anumite probleme pe forumurile Mitsubishi, insa referitor la intrebare, nu vad nici o legatura directa intre a merge cu masina turata pentru a curata filtrul (cat de empirica e metoda nu are sens sa discutam aici) si o crestere a nivelului de ulei in baie.

      Unu: nu am garantia ca acei posesori stiu sa verifice corect nivelul uleiului in baie folosind joja. Fiecare masina are propriul mod de a se “citi” nivelul uleiului, la rece, la cald se asteapta un anumit numar de minute sa se linisteasca uleiul in baie. Evident ca o abatere cat de mica de la metodologia corecta duce la o citire eronata si practic ingrijorare ca nivelul uleiului este prea mare in baie.

      Doi: nivelul uleiului in baie poate creste doar prin ajungerea lichidului de racire in baia de ulei (care sigur este o problema de gravitate maxima), totusi nu are directa legatura lichidul de racire cu turatiile motorului (decat daca presiunea prea mare generata de pompa de apa face ca lichidul de racire sa scape in cilindri, fie pe la garnitura de chiuloasa fie prin alte locuri – depinde de tehnologia folosita in constructia motorului). Ma indoiesc ca cei de la Mitsubishi nu au testat motoarele in prealabil. Totusi, prezenta lichidului de racire in baia de ulei se poate verifica foarte simplu, pentru ca apare o spuma specifica pe joja. In acest caz, in mod evident exista o problema grava ce trebuie verificata si probabil remediata in garantie de cei de la Mitsubishi.

      Raman la parerea mea ca citirea nivelului de ulei nu este facuta corect si dau un exemplu personal. Daca vin cu motorul cald la Kia c’eed diesel, pe o suprafata plana, opresc motorul, cobor, trag capota si scot joja, o sterg, apoi o reintroduc si o scot, nivelul uleiului este cu 2 cm mai sus de maxim. Daca astept 5 minute, nivelul uleiului citit prin metoda de mai sus, este normal. In general, in compartimentul motorului exista o indicatie (sau in manual) despre cum se verifica nivelul uleiului. Este obligatoriu ca metodologia sa se respecte intocmai.

  17. ovy says:

    Pacat ca nu stim si consumul real nu cel dat de CB. Citind pe forumuri din tara si de afara multi se plang de diferenta mare dintre ce afiseaza CB si ce bagi la pompa. Diferente de 1-2 l la 100 km.

  18. Odo1946 says:

    O intrebare:lanterna MAGlife din compartimentul ascuns al porbagajului,vine ca dotare standard,sau a fost o reclama facuta sponsorilor…??!!

  19. boloca mihai says:

    Care este mai buna,Nissan Qashqai sau Mitsubishi ASX?

    • turatiimaster says:

      Depinde ce cauti. In teren e mai bun Qashqai (unghiuri mai bune si garda la sol mai mare) si mie mi se pare ca arata si mai bine, insa ASX e foarte economic si mai robust. Fa un test cu amandoua. Qashqai e cel mai bine vandut in acest moment.

  20. florin says:

    Buna seara. Frumoasa masina…totusi cand va fi gata filmuletzul cu Kia sportage? va fi cu varianta diesel 4×4? as vrea sa fac o comparatie intre cele 2 masini pentru ca nu stiu ce sa aleg. Multumesc pentru filmul de mai sus!

    • turatiimaster says:

      Multumim pentru aprecieri, Kia Sportage asteptam inca de la importator, speram spre mijlocul lui august.

  21. Laszlo Levente says:

    Grozava prezentare. Bravo!

  22. sorin says:

    felicitari!!!!!!!!!!

  23. Andrei says:

    Frumos review, imi place foarte mult nivelul de detaliu acoperit, mai ales la interior, sunteti singurii unde am gasit asa ceva. Bravo.

    Apropo pe cand un Skoda Yeti la test sau un comparativ intre Yeti, Qashqai si ASX?

    Tineti-o tot asa.

    • turatiimaster says:

      Incerc sa iau si Skoda, intampin rezistenta mare la grupul Porsche Romania, chestie neplacuta pentru mine, nu am talentul ala sa ma gudur pentru masini si sa zambesc la comanda. Sper ca pana la urma sa reusesc. Comparative nu fac pentru ca nu am echipa asa numeroasa sa pot gestiona mai multe masini deodata. Prefer sa le prezint detaliat pe fiecare, in asa fel incat cei interesati pot face singuri comparatie. Oricum Yeti nu se ridica la nivelul Qashqai si ASX. ASX e alegerea mea intre astea, dar garda la sol il penalizeaza fata de Qashqai.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)