i40 poartă Hyundai către noi orizonturi în Europa

Hyundai i40-interiorHyundai este hotărâtă să transforme felul în care acest brand a fost privit în mod tradiţional în Europa, prin lansarea lui i40, un model complet nou şi foarte dinamic, ce va fi dezvăluit în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva.

Modelul i40, care a fost conceput în întregime la centrul de cercetare şi dezvoltare european de la Rüsselsheim, Germania, va avea misiunea de a conduce brandul Hyundai către o poziţionare „premium modernă” pe continent, oferind consumatorilor calitate şi caracteristici de top la un preţ accesibil.

Cu o lungime de 4,7 metri, i40 va fi disponibil pe piaţa europeană începând cu luna iunie a acestui an, în versiunea Wagon, şi va beneficia de cea mai bună garanţie din industrie: cinci ani de garanţie integrală, transmisibilă şi fără limită de kilometri. Acest pachet a atras numeroşi clienţi către marcă în anul 2010, datorită combinaţiei de 5 ani garanţie integrală, 5 ani asistenţă rutieră, precum şi 5 ani de verificări tehnice periodice, conform paşaportului de service.

„Noul i40 reflectă întocmai spiritul noului slogan al mărcii Hyundai, „New Thinking. New Posibilities”, a declarat Allan Rushforth, Senior Vice President şi COO al Hyundai Motor Europe. „Modelul i40 este un indicator al progresului făcut de Hyundai în ultimii ani şi reflectă perfect ideea noastră de marcă „premium modernă”.

„Am putea afirma că i40 este noul nostru model cu cea mai mare însemnătate în ultimii ani. Aşteptăm cu nerăbdare lansarea acestui model pe piaţă şi suntem de părere că se va bucura de un real succes în segmentul D, cunoscut drept unul dintre cele mai competitive segmente în Europa. Prin decizia de a lansa întâi varianta Wagon, un tip de caroserie care a însumat peste 50% din vânzările acestui segment în Europa, sperăm să facem o impresie imediată şoferilor europeni,” a adăugat Rushforth.

Hyundai se aşteaptă ca segmentul D să înregistreze o creştere de 12.6% în Europa, în următorii 5 ani, experţii din industrie previzionând vânzări de 890.000 unităţi până în 2016. Având un target foarte curajos, de 60.000 de unităţi comercializate în 2012 – primul an complet de comercializare – Hyundai va concura cu Toyota Avensis pentru unul dintre primele cinci locuri ale clasamentului vânzărilor acestui segment.

Evoluţia mărcii Hyundai în Europa este caracterizată de stilul unic de design al companiei, denumit „fluidic sculpture” (sculptură fluidă), care-i oferă modelului i40 o formă dinamică şi originală. Modelul i40 menţine însemnele caracteristice mărcii, precum grila hexagonală, pentru a alcătui o imagine contemporană, ce impune respect. Această imagine este accentuată de liniile pline de caracter ce conectează partea frontală cu partea din spate a vehiculului, completând astfel stilul atrăgător şi sofisticat al lui i40.

Designul sportiv al modelului i40 nu are un impact negativ asupra nivelului de confort. Se remarcă ampatamentul de 2,77 metri şi cele mai generoase dimensiuni din clasă pentru cap (1.025mm), umeri (1.455mm) şi picioare (1.170mm). Spaţiul impresionant promite tuturor ocupanţilor cea mai confortabilă călătorie oferită de o maşină din segmentul D.

Capacitatea de depozitare a noului i40 îl situează la nivelul competiţiei din acest segment prin volumul de 553 de litri, disponibil cu bancheta spate ridicată, şi până la 1.719 litri, cu bancheta spate rabatată.

Noul i40 va fi disponibil cu o gamă de patru motorizari Euro V: două pe benzină şi două diesel. Aceste motoare acoperă o gamă de putere de la 115 CP la 177 CP, oferind cuplu pe o plajă largă de turaţii, ceea ce face din i40 un vehicul plăcut de condus, atât în oraş, cât şi în afara acestuia. Modelul va fi disponibil atât cu transmisii manuale, cât şi cu transmisii automate.

Datorită vânzărilor de motoare diesel, care acoperă 75% din totalul acestui segment, Hyundai anticipează că motorul U-II de 1,7 litri diesel, care dezvoltă 136 CP, va fi cel mai popular motor, atât pentru clienţii persoană fizică, cât şi pentru clienţii de flotă. Noul propulsor de 2,0 litri GDI al mărcii, denumit „Nu”, îşi face debutul pe modelul i40, dezvoltând performanţe excelente corelate cu un consum de carburant extrem de redus. Pe scurt, Hyundai se aşteaptă la un raport 65/35% între motoarele diesel şi cele pe benzină în cazul vânzărilor de i40.

În ceea ce priveşte protecţia mediului înconjurător, noul i40 va beneficia de cele mai noi tehnologii dezvoltate prin programul eco Blue Drive™ Hyundai, inclusiv de sistemul Stop & Go (ISG), anvelope cu rezistenţă redusă la înaintare şi un sistem de management al alternatorului (AMS).

Atunci când se combină caracteristicile Blue Drive cu propulsorul diesel U-II de 1,7 litri, ce produce 115 CP, rezultatele sunt impresionante: emisii de CO2 de numai 113g/km şi un consum de carburant de 4.3 l/100km, ce fac din i40 cel mai ecologic vehicul din clasa sa.

Hyundai şi-a exprimat întotdeauna dorinţa de a deschide drumul în industria auto către protecţia sustenabilă a mediului înconjurător, iar i40 subliniază dedicarea de care compania dă dovadă în a oferi vehicule cu performanţe ecologice situate în vârful clasei.

Oferind în standard numeroase dotări de top, care în mod normal sunt disponibile doar ca opţiuni în rândurile competiţiei, echiparea generoasă a lui i40 promite să fie unul dintre principalele atuuri ce vor atrage potenţialii clienţi.

Lista dotărilor de top include sistemul inteligent de parcare şi sistemul de menţinere a benzii de rulare, precum şi sistemul de conectivitate cu tehnologie Bluetooth® cu recunoaştere vocală şi navigaţie cu cameră pentru mersul cu spatele. În ceea ce priveşte confortul, i40 va fi disponibil cu frânp de parcare electricp, scaune faţă ventilate, scaune spate încălzite şi rabatabile, precum şi dotări noi pentru acest segment, precum sistem automat de dezaburire şi volan încălzit.

Opţiuni avansate de iluminare, precum lumini de zi în standard cu faruri cu Xenon sau instrumente de bord afişate pe un ecran LCD, vor întări poziţia lui i40 în fruntea gamei Hyundai şi în segmentul D din Europa.

Modelul i40 foloseşte cele mai noi tehnologii de siguranţă activă şi pasivă, menite să asigure protecţie maximă pentru pasageri. Caracteristicile de siguranţă activă, care sunt oferite în standard în majoritatea ţărilor, includ ESP (controlul electronic al stabilităţii), ABS (sistem de frânare care previne blocarea roţilor), Hill Start Assist Control (sistem de asistenţă la plecarea din pantă), VSM (sistem de management al stabilităţii vehiculului), Brake Assist System (sistem de asistenţă la frânare) şi Emergency Stop Signal (pornirea luminilor de avarie în cazul frânării de urgenţă).

În ceea ce priveşte siguranţa pasivp, fiecare i40 european va fi dotat cu până la nouă airbag-uri – frontale, laterale şi cortină, precum şi cu airbag pentru genunchi, disponibil în standard pentru toate variantele. Hyundai anticipează că i40 va duce mai departe excelentul istoric al companiei în ceea ce priveşte siguranţa şi că va obţine rezultatul maxim, de cinci stele, la testele de impact Euro NCAP.

Rushforth, Senior Vice President al mărcii, a adăugat: „i40 combină perfect cele patru elemente care alcătuiesc valorile Hyundai: caracterul practic, performanţa, eficienţa şi stilul. Designerii şi inginerii noştri au produs o maşină care încorporează tot ceea ce caută consumatorii europeni la o maşină din segmentul D. Avem ambiţii mari pentru Hyundai în Europa, iar noul i40 va oferi impulsul de care avem nevoie pentru a ne atinge obiectivele pentru 2011 şi mai departe.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.