BMW seria 5 Touring 530d

BMW Logo seria 5 Touring 530d

Sper din toată inima să nu ma înşel, dar cred că tocmai am condus una din cele mai adevarate maşini de care am avut parte anul acesta. În mod evident, este vorba de un BMW seria 5, nu tocmai ieftin. 80000 de euro nu poate fi o sumă de neglijat…

Din păcate testul a fost cam scurt (ma refer la timp, că de kilometri am avut grijă să nu ducă lipsă…), ca atare nu l-am putut prezenta aşa cum mi-aş fi dorit, ca nivel de detalii.

Unul din amanuntele pe care le-am scăpat, virarea roţilor spate, m-a facut să regret destul de mult faptul că n-am avut timp, chiar ar fi arătat excelent filmate secvenţele cu camerele noastre de tip Action.

Oricum, poate reuşim să-l mai prindem odată, să filmăm şi acele secvenţe. Până atunci, vă las în compania filmelor HD cu 530d, varianta Touring.

13 Responses

  1. fan Mercedes says:

    Deci. sa bagi de vina la asa o masina este incredibil!!! strugurii sunt acrii cand nu ajungi la ei!!! Mercedes-BMW-Audi

  2. Bogdan says:

    Ridic de pe jos dintr-un vraf de pene albe de porumbel, usor mototolita ramura de maslin 🙂

    Intelege ca si mie imi plac filmele. Sa mor daca te mint dar am gasit filmuletul tau despre Mondeo de 100 de ori mai instructiv decat 10 vizite la vreo 3 dealeri Ford.

    Continuarea comentariului pe articolul cu Mondeo ca sa nu fiu OT. 🙂

    Bafta in continuare. Nu lasa glumetii ca mine sa te deturneze de la ideea de baza. Renunta la faza cu clanta de la usi. 🙂 Mentioneaza in urmatorul film ca e recomandare de la un prieten de pe site. :))

    B.

  3. Bogdan says:

    Spune-mi daca ai fost partinitor … Da sau nu …

    Daca ai fi vrut sa spui ca masina este foarte bine vanduta ai fi spus asta si ai fi dat niste cifre. Daca ai fi vrut sa spui ca designul este foarte bine realizat dadeai exemplul unui premiu. Dar cred ca ai inteles foarte bine de prima data ce am vrut sa spun, deja devin redundant.

    M-ar fi durut faza cu suficienta 🙂 … Daca ai avut de ce sa o spui si nu ar fi fost o chestie ieftina si gratuit aruncata pe sub masa doar ca o razbunare copilareasca specifica varstei. 🙂

    Despre cele cateva comentarii: mi-am pierdut “cel” mai inutil 10-15 minute din viata si am facut conspectul:

    Inceputul articolului:

    P1: “Sper din toata inima sa nu ma insel”
    P1: “una din cele mai adevarate masini de […] anul asta”
    P2: “evident este vorba de un bmw”

    Audio:

    01:39 “un bmw … o bijuterie atat estetic cat si functional”
    01:46 “sa v-arat un pic exteriorul desi cred ca imaginile vorbesc de la sine”
    01:50 “masina este desavarsita”
    01:55 “o eleganta cum numai la bmw puteai intalni”
    02:08 “ce-as putea sa mai spun … e minunata”
    04:36 “parca nici nu-mi vine sa mai comentez aceste aspecte legate de exterior, va las pe voi sa va delectati cu frumusetea …”
    04:39 “mie-mi place masina, este extraordinara”
    04:51 “stiti ca eu am o problema, imi doresc sa le gasesc (n.r. 🙂 semnalizatoarele laterale) in oglinzile retrovizoare dar totusi nu ma pot lega de asta la un bmw
    05:06 “observati cat de desavarsite sunt chiar si clantele”
    06:12 “o frumusete”
    06:14 “un spate exceptional”
    06:18 “rafinamentul la care a ajuns designerul lui bmw deja ma lasa fara cuvinte, nu am …”
    06:24 “deci imi place, e superb spatele”
    07:03 “stopuri deosebit de elegante”
    07:06 “stergator de asemenea cu un design deosebit”
    08:38 “cat de frumos si de aerodinamic este acest eleron”
    08:43 “eu zic ca imaginile vorbesc de la sine”
    08:45 “nu ai ce sa-i reprosezi estetic”
    08:48 “pe mine m-a lasat fara cuvinte din prima clipa cand m-am aflat in preajma lui”

    Nu nu cred ca ai fost platit de bmw, cred ca ti-ai pierdut echilibrul si ai devenit partinitor. Ce faci tu trebuie practicat echidistant, prezentand fapte si lasandu-i pe ceilalti sa traga concluziile.

    Iar cat despre ultima parte, da-mi voie sa nu fiu impresionat. Si nu ma intelege gresit, apreciez ceea ce faci, chiar si eu marele detractor, asa cum incerci sa ma zugravesti, am vizionat cu interes si am considerat folositor review-ul tau legat de noul Mondeo. Dar sa fim seriosi, nu faci treaba asta degeaba, reclama merge pe site din ce vad si daca mergi in pierdere (chiar daca nu cred asta macar in sensul literal ca de cel strict financiar nu as avea de unde sa stiu) nu te forteaza nimeni sa continui si nici nu cred ca o faci din pur samariteanism.

    • turatiimaster says:

      Nu am fost partinitor. Conspectul e interesant, dar te legi de forma, nu de fond, ce am zis se poate mula perfect si pe filmele cu Mercedes sau Infiniti… Din pacate merg in pierdere, costurile sunt mult mai mari decat produce reclama din site sau cea din filme. Nu sunt bunul samaritean, fac ce fac din pasiune. Daca as face si profit, ar fi cu atat mai bine, poate va veni o zi in care ma voi bucura si financiar. Ramane de vazut.

      Ai un fix cu varsta, nu sunt asa tanar pe cat par. Dimpotriva. Am cam 15 ani de serviciu activ in domeniul auto.

      Ia-o altfel, daca voiam puteam pur si simplu sterge comentariile, nu am facut-o pentru ca accept criticile, in masura in care sunt obiective. Si la alte masini am fost mai entuziasmat, masini de altfel mai modeste (Hyundai Elantra si altele), nu inseamna ca sunt partinitor, ci apreciez eleganta si functionalitatea.

      Ma rog, poate ca ar fi bine sa inchidem polemica aici si sa continuam discutiile constructiv. Am priceput ce ai vrut sa zici, e ok, acum daca stam sa facem analize pe text si film iarasi vom ajunge la o contradictie: o sa rezulte ca sunt multe, multe greseli si excese de ale mele poate, dar daca oamenilor le plac filmele, inseamna ca totusi sunt pe drumul bun. Si atunci cine are dreptate, eu sau tu?

  4. Bogdan says:

    Testy … O sa pun pe seama tineretii … 🙂

    Nu am zis ca esti NEprofesionist ci MAI PUTIN profesionist. Dar daca suporti atat de putin critica o sa imi schimb stilul:

    Boss, scuza-ma dar sigur o sa gasesti o explicatie (care unui neavizat ca mine ii scapa) pentru distanta de jumatate de centimetru vizibila in screenshot-ul acesta (repet pentru cei care citesc in diagonala, primul film, de la minutul 8 secunda 15 incolo).

    http://www.logsoftgrup.ro/luft-urias-dar-invizibil.png

    Nu as vrea iar sa par carcotas boss, dar daca dau 80k pe o masina ma astept sa am si un service adecvat care sa-mi acorde service la nivelul celor 80k care ii dau. Asadar chiar si in eventualitatea in care masina respectiva ar fi fost lovita haiala respectiva nu ar fi trebuit sa mai existe. Just my 2 cents boss …

    Si avand in vedere ca am “produs” dovada am si eu o rugaminte, boss. Poti sa numeri de cate ori ai spus in acest filmulet “nici nu are sens sa mai prezint”, “masina este o capodopera”, “las imaginile sa vorbeasca de la sine” etc.?

    Lasand gluma deoparte, avand in vedere pozitia pe care ti-o asumi cred ca nu este posibil sa ai o pozitie atat de partinitoare. Cel putin vizibil. Toti avem un “soft spot” dar daca iti asumi aceasta pozitie de “sfatuitor” nu poti aduce ca avantaj al marcii faptul “ca-ti place tie”.

    Pe de alta parte in comentariul precedent nu am vrut sa fiu rautacios, a fost o gluma, iar smilie-ul cu zambetul ar fi trebuit sa-ti spuna ceva … Si mai mult, sub lumina reflectoarelor multi vor spune lucruri mult mai rele decat glumitele mele. Iti trebuie mai mult echilibru si cumpatare fata de cat ai dat dovada acum.

    • turatiimaster says:

      Masina este superba, uita-te pe niste cifre de vanzari in aceasta clasa, in Romania, Europa sau aiurea si o sa intelegi ca acel luft nu exista la modelele in vanzare. Putea fi pur si simplu chederul saltat sau usa prost reglata, am intalnit la o gramada de masini. Sa iti povestesc de o masina foarte bine vanduta in Romania si in general placuta de multa lume, la care in timpul unei franari foarte brutale mi-a sarit jumatate din masca fata pe asfalt si s-a dus 30 m in fata masinii?

      Mie mi se pare scump acest BMW seria 5 prezentat, pentru ca nu mi-l permit. Altii il cumpara cu banii jos, e o chestiune de gust si potenta financiara. Imi plac BMW-urile, dar e mult pana la a le tine partea. Sa incerci sa sugerezi totusi ca BMW-urile sunt prost facute sau ca eu sunt partinitor, e destul de deplasat, nu cred ca in acest moment exista marca mai respectata decat BMW – sunt un varf in materie de tehnologie si calitate, iar acest aspect e recunoscut pe plan international.

      De ce m-a deranjat totusi ce ai spus? Daca ai fi vizionat mai atent filmele si comentariile, ai fi observat ca incurajez gasirea greselilor in filme (sunt destule) sau a lucrurilor mai putin placute la vehicule, ori a celor care mi-au scapat mie. E ok, ai vazut un luft, semnaleaza-l, il comentam, il analizam. Cand faci aprecieri insa despre faptul ca sunt partinitor si mai putin profesionist, doar pentru ca masina avea un luft la minutul nu stiu care, sau ca am zis nu stiu de cate ori ca nu am prea multe de comentat, e destul de ciudat… De aia si filmam, sa vada omul cu ochii lui, ca poate eu scap sau gresesc.

      Daca seria 5 Touring asta inseamna, luftul ala, atunci nu e problema, curand BMW va da faliment si scapam de griji.

      Mai e un lucru care ma sacaie: cum spuneam, nu am nevoie de laude si aprecieri, dar mistourile si suficienta nu imi plac. Semnaleaza ceva serios, discutam, comentam, argumentam, dar evita aprecierile generale nedocumentate: partinitor inseamna ca poate cei de la BMW m-au platit sa tac, iar mai putin profesionist cred ca si pe tine te-ar deranja putin daca ti-ar spune cineva asta. Poate in domeniul tau, esti bun sau foarte bun, cum ar fi sa intre unul si sa se futa in 2 fraze pe ceea ce faci?

      Atata timp cat am costuri foarte mari ca sa produc aceste filme (de la echipament, mancare, cazare, combustibil, spalari, programare, echipamente de montaj, oameni si altele), in conditiile in care nu am pretins 1 euro sau vreo taxa pentru a permite accesul la aceste filme, in conditiile in care nu castig, ci pierd bani din aceasta activitate, astept un minim de intelegere si respect de la cei care comenteaza aici.

  5. Bogdan says:

    Suntem cam partinitor stimabile. Clar o parere partinitoare ceea ce din pacate o face mai putin profesionista si avizata …

    Ca exemplu de ce ati fi putut spune la aceasta “capodopera” de masina care costa si un vagon de bani, ati fi putut remarca in primul film, cam pe la 8’15” cat de stramb si nealiniate sunt montate usile, lucru vizibil la ornamentul cromat de sub fereastra usii spate.

    Sa ne dezlipim de fenomenul “ursulet” ma gandesc … 🙂

    • turatiimaster says:

      Pentru stilul in care scrii comentariile o sa iti raspund la fel: banuiesc ca nu ai auzit de versiuni de preserie, ai ramas la ursulet? Daca urmareai atent filmele cu seria 5 sau x3, observai in interior o combinatie de tapiterie/ornamente interioare foarte dubioasa pentru un specialist in masini BMW, gen aluminiu pe consola centrala si lemn pe partea de bord sau alte asemenea. Combinatii care nu exista in serie, nu se pot comanda, etc. Acele masini de test, si am precizat pe undeva, sunt in general de preserie, toate vehiculele de preserie sunt mai prost facute (pentru testare a materialelor sau din ratiuni diverse, de reglare incipienta a matritelor si sculelor de productie, etc). In plus, sunt lovite foarte frecvent si reparate, mai mult sau mai putin profesionist (si datorita faptului ca sunt programari facute pentru teste si oamenii din service incearca sa le tina in functiune cat mai mult posibil). Ia un seria 5, 2011, care se vinde, sau un BMW recent (din ultimii 10 ani si pana in prezent) si arata-mi si mie, care sunt neprofesionist si partinitor, povestea cu usile, de care vorbesti… Ar da clientii foc la showroom daca s-ar duce cu diplomatul de bani acolo si ar fi lufturile alea la usi. BMW e BMW si se vede cu ochiul liber asta, mai ales la vanzari.

      Nu am nevoie de aprecieri, foarte multi oameni folosesc aceste filme intr-un scop practic si ma bucur sa fiu de ajutor. Fiind om, mai gresesc uneori, mai rar, mai des, cum vrea viata, insa ca sa ma faci partinitor si neprofesionist ar trebui sa ai macar un sfert din experienta mea in materie de masini. Pariem ca nu o ai?

  6. Adrian says:

    Ii veti face o filmare si la Bmw seria 7 sau X5 ?

  7. Darius says:

    Ce pacat ca nu ati avut mai mult timp de filmare pentru masina asta, chiar are multe puncte de interes.
    M-au incantat vzual noile camere Action, surprind actiunea chiar asa cum trebuie, cred ca e o investitie care a meritat. Echipei vreau sa ii spun ca e tot mai bine la fiecare episod, sunteti receptivi si asta va ajutat.Bravo!

  1. 05/04/2011

    […] în productia de serie, chiar daca la un model proiectat special pentru economie de combustibil. BMW si Ford sunt de asemenea printre primii constructori ce folosesc un sistem […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.