Ferodo invită specialiştii auto la întrecere

Ferodo-Ready-to-race-contestFerodo, marca celor mai bune produse de frână din industrie, răsplăteşte interesul şi loialitatea miilor de specialişti auto printr-o promoţie nouă şi captivantă în care premiile merg până la weekend-uri de lux la Monaco şi autoturisme Fiat Abarth 500.

Cine este comerciant de piese auto nu îşi permite să rateze noul program Ferodo. Promoţia „Sunteţi pregătit de întrecere?” va oferi premii atractive pentru acele ateliere service şi magazine de piese auto care vând produsele Ferodo.

„Mobilizaţi-vă echipa să vândă, motivaţi-vă clienţii să cumpere cât mai multe piese Ferodo şi lansaţi-vă în cursă! Intraţi pe www.myferodo.com/readytorace şi întreceţi-vă într-un joc video online de tip simulator de curse auto. Grăbiţi-vă, promoţia începe pe 7 aprilie şi se încheie pe 7 iulie”, spune noua promoţie Ferodo.

Fiecare participant la promoţia „Sunteţi pregătit de întrecere?” va avea 3 tururi de circuit pentru a-şi îmbunătăţi performanţele înainte de a face turul contra cronometru în care se decide premiul.

Realizarea turului de circuit într-un timp de Nivelul 1 califică imediat participantul pentru oricare din numeroasele premii atractive disponibile prin distribuitorul Ferodo. Nivelul 2 aduce participanţilor produse electronice. La nivelul 3, concurentul câştigă un weekend de lux la Monaco. Marele premiu – câte un Fiat Abarth 500 nou-nouţ – este disponibil pentru oricine reuşeşte să termine turul de circuit în timpul corespunzător Nivelului 4.

Nu există o limită de înscrieri pentru comercianţii de piese auto, deci cu cât sunt mai multe achiziţii Ferodo, cu atât au mai multe şanse de a-şi îmbunătăţi performanţele – şi premiile! Produsele Ferodo care se califică pentru promoţie sunt plăcuţe şi discuri de frână, elemente hidraulice, saboţi şi kit-uri de saboţi, şi lichide de frână.

„Acesta este un mod interesant şi uşor de a câştiga premii apelând la Ferodo pentru fiecare reparaţie de frână, a spus Hayley Elwen, Brand Manager sisteme de frânare pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Asia. Sunt recompense pentru fiecare client calificat, inclusiv pentru angajaţii distribuitorului.”

Participanţii care ating nivelul 1, 2 sau 3 au oportunitatea de a ceda premiul în schimbul unor tururi suplimentare, având astfel şansa de a câştiga premii şi mai valoroase.

Clienţii pot câştiga, şi prin intermediul a 12 extrageri săptămânale, premii ca iPad-uri, iPhone-uri şi instrumente de diagnosticare TEXA OBD. Premii lunare suplimentare vor fi disponibile pentru angajaţii distribuitorilor din fiecare din cele 12 ţări participante.

Noua poziţionare a mărcii Ferodo, „Ai controlul”, lansată anul trecut, dezvăluie pasiunea pe care echipa Federal-Mogul o pune în colaborarea cu atelierele şi comercianţii de piese auto. În fiecare zi, la fiecare oră, profesioniştii în reparaţii auto se bucură nu numai de calitatea superioară a pieselor Ferodo, dar şi de o ofertă completă de piese de schimb.

2 thoughts on “Ferodo invită specialiştii auto la întrecere

  1. ion ion

    Jucati ca premiile le luati la sfantu asteapta sau cu interventii,nici macar o motivare de ce nu se onoreaza castigurile nu primiti,de fapt Romania nu trebue sa castige decat sepci si cani,daca castigi mai mult nu primesti decat cat considera organizatorul,te mai faci si de ras in fata clientilor,cand promovezi concursul si castigurile.

  2. […] in cadrul conferintei, Gabriel Zane, Marketing Manager AutoTotal a prezentat noua promotie Ferodo destinata service-urilor si magazinelor de piese auto. Concurand intre 7 aprilie si 7 iulie intr-un joc de curse online, participantii au ocazia sa […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.