Chevrolet Cruze SW 1,4l Turbo LTZ+

Un model de mare succes pe pieţele internaţionale, Cruze a devenit şi mai faimos odată cu introducerea a două noi variante de caroserie, hatchback şi break.

În plus, un recent facelift a contribuit la îmbunătăţirea unor aspecte criticate la modelele mai vechi Cruze, acum maşina se poate bate de la egal la egal cu crema clasei compacte.

Am testat versiunea Cruze SW facelift, varianta de echipare LTZ+, într-o motorizare nouă, mult aşteptată, respectiv 1,4l Turbo, benzină, 140 CP.

Multe sisteme noi sunt prezente pe acest model, cum ar fi Start/Stop, un sistem de navigaţie cu un display nou, diverse funcţii de asistare a conducerii economice, dar cel mai mult mi-au plăcut chestiile făcute pentru a îmbunătăţi ergonomia şi spiritul practic al interiorului.

Am remarcat modularitatea facilă şi funcţia dublă a ruloului de portbagaj, pe lângă faptul că oferă un portbagaj mare şi practic, Cruze SW are un design foarte atractiv.

O dată cu facelift-ul, în gama Cruze a fost introdus şi un motor nou, un diesel de 1,7l. Probabil că ne vom întâlni şi cu acest motor, în viitorul apropiat.

Până atunci, Cruze SW rămâne un break superb cu un excelent raport preţ/calitate, o alternativă foarte onorabilă pentru cei care caută un vehicul de familie.

35 thoughts on “Chevrolet Cruze SW 1,4l Turbo LTZ+

  1. andrei

    Am mai observat confuzia şi la alte reviewuri (la ultimul Logan, de exemplu); discurile de pe faţă nu sunt ventilate. Sunt nişte discuri normale-

    • turatiimaster

      Sigur e o confuzie, dar cine o face? Iti garantez ca discurile fata sunt ventilate, cel putin la Cruze (Frâne Frâne faţă disc ventilat, spate disc solid – copy/paste din fisa tehnica de Cruze), poate la Logan n-am fost atent dar ma risc si iti spun ca ochii mei au vazut discuri ventilate pe Logan faza 1 si 2, poate nu stii exact cum arata un disc ventilat. Ca n-or fi pus si la ultimul Logan, tot ce se poate, iti cumperi cu 60 de lei disc ventilat si iti pui – poate n-am vazut bine sau n-am fost atent.

      • andrei

        Înseamnă că am văzut eu greșit. Greșeala mea.

  2. Bogdan

    66.000 euro pentru un E500 4matic? Sigur era nou?
    Cand vedem filmele cu Outlander?
    O seara buna tuturor.

    • turatiimaster

      Nou. Fara tva ca era luat pe firma, direct de la Mercedes Germania. Outlander va fi gata maine.

  3. Spiridusul

    Cruze SW vine foarte tarziu fata de lansarea modelului sedan pt. a mai conta pe piata.
    Ford a lansat Focus SW aproape in acelasi timp cu celelalte variante de caroserie.

  4. andrei

    care e faza cu acest facelift?pe modelul facelift plansa de bord arata altfel pe cand pe modelul testat de tine e identica cu cel vechi?au si eu politica reno de modele diferite in functie de piete?am atasat poza cu plansa de bord a faceliftului oficial ca sa zic asa.

    http://www.km77.com/fotos/Chevrolet/Cruze_2012/Chevrolet-Cruze_2012-Gama_Cruze_SW-Gama_Cruze_SW-Turismo_familiar-Interior-Volante-5_puertas-201206290026.html?modelId=2179&finishId=2984&carType=8&photoType=2&order=2&division=acabado&galleryLimit=12&galleryBackLimit=8

    • turatiimaster

      Sunt diferite variante, functie de piete, la noi asta e facelift-ul, daca te uiti si la Cruze HB, o sa vezi diferentele intre plansele de bord inainte si dupa facelift.

      • andrei

        inteleg.curios totusi.nu ma asteptam sa inceapa si chevrolet sa faca diferente de genul asta…

        • turatiimaster

          Daca te uiti la display-ul computerului de bord, vezi ca e diferit la linkul tau, eu cred ca de fapt vorbim de o navigatie aftermarket pusa pe un model Cruze pre-facelift si luata de buna de niste amatori. Modelul SW testat de mine avea cu totul alt computer de bord, mult mai avansat decat ce e in linkul respectiv. Sau pur si simplu, cum am mai zis, diferite variante pentru diferite piete.

          • viorel

            nu este o navigatie aftermarket, de fapt nici nu este un sistem de navigatie ci doar sistemul MyLink de fabrica

  5. vali

    merci mult.Sper ca vei tine cont de sugestia mea.
    sa inteleg de ex ca Zafira Tourer nu este sub motorizata cu motorul asta? Poate faci un review si cu Zafira( dar nu cu diesel ca este fff scumpa)

    • turatiimaster

      Nu e submotorizata, in ceea ce priveste review-ul, nu eu aleg motorizarile, ce are Opel, aia filmam.

  6. vali

    Ok.Hai sa revenim un pic la masina de fata.As dori sa fac o sugestie: la msinile astea break, monovolume (care se adreseaza familistilor in special) poti sa incerci sa dai cateva detalii despre comportamentul masinii respective cu o incarcatura respectabila (gen cum trage motorul , cu cat creste consumul , cum sta pe sosea etc). Aceasta sugestie este de fapt o rugaminte pe care ti-o adresez tie Robert avand in vedere ca nimeni nu ia in calcul aceste lucruri.
    Acestea fiind zise iti pun intrebarea : la urcare un turbo ca asta incarcat trage macar ca un aspirat de cilindree un pic mai mare???

    • turatiimaster

      Trage mai bine ca un aspirat de 2l, daca asta ma intrebi, are cuplu pe o plaja mult mai larga iar mai ales in zone montane unde aspiratul pierde putere din cauza aerului rarefiat, un turbo are avantaje mari.

  7. Spiridusul

    De acord, Kia Ceed GT nu va fi doar 17000euro. Ramane de vazut. Hyudai-Kia au inceput sa se pozitioneze prea sus ca pret; concurenta VW a inceput sa scada preturile, vezi noul Golf.
    Robert, Kia Ceed GT nu va fi doar 17000euro cu un motor onorabil !

  8. cristi

    Cateodata, aceste dezbateri de idei, impresii si cunostinte sunt la fel de interesante ca si review-urile in sine.
    Like!

  9. Sorin

    Fara a intra intr-o polemica va rog sa imi permiteti sa continuam discutia intr-un ton amiabil si sa clarific ce am zis in raport cu ce ziceti dumneavoastra. Eu am relatat intr-un ton neagresiv realitatea.

    Adevarat, scartaielile si pocnetele nu sunt probleme de fiabilitate. Eu doar am zis ca performanta Ceed nu e pe masura reclamei – premium -, dar nici fiabilitatea. Scartaielile sunt probleme de calitate/performanta din punctul meu de vedere. Exista si pe Megane din cate cunosc si pe vechiul Ceed, dar in general lipsesc de pe VW de exemplu. Nu sunt fan VW!

    Suspensia de la noul Ceed e mai rafinata fata de vechiul Ceed, poate e peste media clasei, dar nu se compara cu Focus, Mazda 3 sau ce sa mai zicem de un Bmw seria 3 nou sau SH? Toate se vor a fi masini putin mai sportive, dar Ceed e cea mai nerafinata din lista asta. Daca iei o canalizare un pic mai adanca, masina nu mai e inchegata, zornaie mai urat si e mai necontrolat decat restul.

    Problemele Ceed sunt urmatoarele: coloana de directie cu batai, zgomote, vibratii. Bieletele si caseta de directie. Problemele la caseta de directie si coloana revin in general dupa cateva zeci de mii de km. Rulmentul de presiune la ambreiaj a picat pana in 100000km la suficiente masini. Schimbarea vitezelor nu se face precis, exista numeroase raportari de probleme unde schimbarea se face cu probleme. Modelele dupa 2009 haraie cand se circula inapoi. Rugina la usi sub chedere. Vopseaua Mars Red se decojeste. Tehnologic suspensia e mai nerafinata, zgomotoasa si rigida. Toate problemele la directie si suspensie arata lipsa de experienta si de vechime in domeniul contructiei de vehicule. Partial problemele sunt rezolvate la Facelift. Foarte putine probleme la distributie, dar exista si distributii sarite.

    Motoarele Hyundai/Kia sunt FOARTE bune si fiabile, practic nu exista probleme raportate, dar nu sunt cele mai performante sau cele mai economice.

    Stiu de problemele de pe Accord si cele de la TSI, nu sunt fan VW, dar am vrut sa subliniez ca Kia/Hyundai au suficiente probleme, iar garantia de 7 ani nu iti ia decat putin din riscuri.

    Lectia Apple Samsung nu e la final si nu va castiga nici Apple nici Samsung, pentru ca trebuie sa fie concurenta spre binele ambilor. Defapt situatia e mai complicata pentru ca defapt Samsung nu face sistemul de operare ci Google. Samsung face doar hardware iar Apple si software. Situatiile sunt oarecum similare, dar IT-ul avanseaza mai repede decat inovatia/tehnica in auto! Hyundai/Kia au avansat bine, sunt in top, dar deja au preturi cat concurenta, iar de aici nu o sa mai poata creste atat de repede si sa devina ce este VW acum in Europa. E clar ca japonezii nu mai au suflu iar Hyundai/Kia incepe sa devina o forta, dar faptul ca ei au crestere de piata, nu inseamna neaparat ca produsele lor sunt cele mai bune, ci doar ca se vand mai bine.

    De motorul de 1.6 turbo am mentionat mai demult pe unul din review-urile dumneavoastra. Cu orice motor de 200CP sau chiar 180CP l-ai compara, acest 1.6 turbo accelereaza cel mai incet pana la 100km!

    Kia Ceed GT nu cred ca va fi doar 17000euro, pentru ca s-ar vinde prea bine la banii astia 🙂 ! 1.6GDI e la 15000e baza si 1.6 diesel e aproape 17000e, dupa reducere cu vopsea metalizata deci un 1.6 turbo la doar 17000 e imposibil. Din anunturile de pe net o sa fie de la 19000 euro cel putin! In conditiile in care un Sciroco 160CP(tot cu 8s la 100km/h) e cu putin mai scump de 21mii, o sa aiba concurenta mare acest Ceed GT.
    Deci despre ce performanta vorbim??? Dotarile si preturile sunt apropiate de VW Scirocco, dar aici iar nu cred ca il avantajeaza comparatia.
    Focus ST e deja in alta liga, eu nici nu l-as compara cu un Ceed GT! E vorba de un motor mai puternic si o tinuta de drum de top!

    In concluzie: Hyundai/Kia e o alegere buna daca se pune in balanta si un pret mai mic. Daca pretul e cat media clasei deja exista si alte optiuni mai interesante dintr-un punct de vedere, sau altul. In cazul de fata acest Cruze e BEST-BUY si nu Ceed SW. Intr-adevar au crestere rapida, dar aceasta a fost pe un pret scazut si un marketing agresiv de la lansare. Performanta si calitatea inca nu e acolo sa se bata de la egal la egal cu modelele cu vechime: Golf, Focus. Recunosc ca am fost surprins placut de i30, dar am ajuns sa cumpar Mazda 3 la acelasi pret. Daca i30 era cu 20% mai ieftin as fi mers pe el. Din punctul meu de vedere, rafinamentul Mazda 3 2012 e peste Ceed, i30 si Focus pe care le-am condus. Directia la Ceed si i30 este artificiala si foarte imprecisa si nu ai control. Motoarele nu trag atat de bine la turatii mici si cuplul maxim e foarte sus. Masinile sunt mai putin inchegate.

    • turatiimaster

      Nu e nicio polemica, de aia e forum, sa ne spunem parerile. Ceed GT va pleca de la 17 mii si ceva de euro, stiu destul de exact, dar ramane de vazut. Eu n-am comparat niciodata suspensia de ceed cu Focus sau Golf, care sunt referintele clasei. Dimpotriva, am spus ca in tot ce ofera, modele Kia/Hyundai incearca sa fie cat mai sus, fara a excela realmente cu nimic. Insa atunci cand tragi linie, sa fii multumit de cat platesti si cat primesti.

      Eu am dat pe ceed 17 150 euro in 2007 si sunt foarte multumit de masina, in conditiile in care am mai avut niste masini, inclusiv Chevrolet mai multe modele (Kalos, Aveo, Spark), in familie, si un numar mare de ceed-uri (1,6 CRDi), inclusiv SW. Cireasa de pe tort a fost cand un unchi si-a vandut Passat B6, de 2 ani vechime, ca sa isi ia ceed SW si nu regreta niciun moment. Asta spune multe. Iar demn de semnalat, nici Chevroleturile n-au facut probleme (cu exceptia Kalos consum cam mare), in rest fiabilitate incredibila si peste 150 000 km rulati.

      Sunt lucruri perfectibile la orice marca. Repet, problemele semnalate de tine sunt reale dar nu iesite din comun. E ca si cum ai spune ca Opel Astra G nu e o masina fiabila (scartaie toate alea prin ea, interior de cacao maxim, daca citesti forumurile de Astra G, nu ti-a lua niciodata Astra G, se strica ba calculatorul de injectie, ba nu stiu ce lipituri, ba contactul, ba alternatorul, ba luminile, o sa fugi de Astra G ca dracul de tamaie). Realitatea, ca am si Astra G, la 100 000 km, are un tren de rulare care surclaseaza ca fiabilitate masini de 50 000 de euro – am schimbat o bieleta la 90 000 ca se ruga ala la service de mine, altfel mai mergea. Are o tabla care nu rugineste nici daca razui vopseaua de pe ea, si da, reparatia maxima facuta la ea a fost ca am schimbat carcasa de la cheie care se facuse intr-un hal de nedescris. Sigur, ma astept ca dupa 150-200 000 km, daca o mai am atunci, sa existe riscurile de pe forum, dar pana acum m-a lasat in drum doar pentru un furtun de 10 lei bucata care s-a pleznit si a curs lichidul de racire, pe la 40 000 km rulati. Nu stiu altii cum sunt, dar eu asta cred ca se numeste fiabilitate.

      Nu ma provoca sa dau povesti cu Mercedes si cu Passat, reale, ca o sa intelegi atunci ca Hyundai/Kia e parfum de lux. Doar atat: cutii de viteze cu pierderi de ulei (la 15 000 km), scaunele se incalzeau singure si nu le puteai opri (la Mercedes) decat daca opreai motorul, mai mergeai, mai opreai, ca te ardea spatele. Fiind 4matic, manca un rand de pneuri la 15-30 000 km (le tocea pe interior de ieseau sarmele) – pretul masinii 66 000 de euro. Totul la masini cumparate de la reprezentanta, la 0 km. De rugina la Mercedes ce stii? Daca ne uitam pe forum, brrrrrr. Ma ia frigul. Ca rugineste Kia sub chedere? La 15 000 de euro, ma doare undeva, la 66 000 nu mai dorm noaptea…

      • Sorin

        17000e este un pret super bun pt Ceed GT, dar acum serios, daca ar fi asa cred ca nu ar face fata sa produca cat de multe s-ar vinde :). Totusi la 17000 e motorul diesel de 1.6, ce nu are franele marite, LEDuri si suspensii sport intarite… si alte detalii ce o sa fie pe Ceed GT. Apoi, un model de nisa e mai scump de produs…
        Astept cu interes aceasta masina pentru a vedea si a masura raportul de best-buy. 🙂

        Sunt total de acord cu tine : ” modele Kia/Hyundai incearca sa fie cat mai sus, fara a excela realmente cu nimic.”. Sunt niste masini de larg consum, poate chiar mai mult decat decente, cu un design foarte reusit, dar nu pentru adevarati pasionati, ce asculta greierii din bord, se uita la bavurile si feelingul plasticelor, vor un control perfect al traiectoriei, dinamica de invidiat, feeling asupra drumului si calitate in toate detaliile condusului.

        Am mers si eu cu Passat B6 dar nu mi s-a parut masina de 30000, decat pt stema de pe capota. Motoarele sunt performante, dar fiabilitatea si confortul nu sunt iesite din comun.

        Am avut in familie si E class nou cu probleme si Passat B6 rulat 3 ani pana s-a spart baia de ulei + cu injectoarele Siemens problema. Culmea e ca un Logan e mai fiabil decat multe masini 🙂

        De acord si adaug ca: Astra G e FOARTE ieftin de intretinut daca ai probleme. Un coleg de servici tocmai a schimbat: 2 capete de bara, bielete, arc rupt, amortizor, revizie, NUMAI 1800ron la 85000km. Pana acum nu a schimbat nimic altceva pe ea. Ceed e si foarte scumpa la piese si piesele foarte exotice 🙁 La fel ca Ceed e si Mazda, dar din ce vad pe forum problemele sunt mult mai putine si nu apare mai nimic pana in 100000km.

        Rugina e la toate masinile :), iar fiabilitatea e cu probleme la toate masinile, indiferent de pret si in functie de noroc sau stil de mers, pentru ca altfel service-urile ar da faliment. Oamenii vor tine o masina mai mult de 5 ani si nu vor cumpara altele noi. In cazul asta: tu nu ai mai face review-uri cu masini noi 🙂 eu nu m-as mai uita la ele 🙂

        • turatiimaster

          Clasa E era si 4maticul de care ziceam. E500, benzina V8. Un vis. Urat.

      • ciprian

        Robert, mi se pare mie sau nu esti fan VW? Nu esti roman, nu esti patriot 😛 :P. Acu serios vorbind, eu nu mai pot cu VW…cum sa dai 16700 pe noua jetta cu dotari standard si “exceptionalul” 1.2 tsi cu transmisie pe…lant :)) Bai prieteni, in batranul continent se mai aduc/produc si alte marci, trebuie doar sa experimentati, chiar numai nemtii fac masini??? Nu mai pot cu golfuri, passaturi, bmwuri antice care-mi blocheaza parcarea cand asteapta sa intre la service-ul de langa mine..

    • Sorin

      Despre fiabilitate si transparenta pe clubkia.

      Un Moderator:
      “E si mai clar ca topicul asta poate fi citit nelogat. Coroborat cu cel in care se intreaba lumea cam cat mai ia pe masina… tras linie, cam nasol. Setati-le sa poata fi citite doar logat.”

      http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?f=3&t=10754&start=120

  10. io

    interesanta masina, mi se pare un concurent foarte tare pentru megane combi sau ceed combi, ar fi interensant un comparativ intre ele

    • Sorin

      Daca te intereseaza, cel mai bine te duci la test-drive si sa alegi cu sufletul. Ca fiabilitate cele 3 sunt tot pe acolo, poate doar sa iti iei ceva ce iti place ca design sau motor sau pret. Ca motor, cel testat pare superior ca performante si combustibil fata de 1.4 TCE de pe Renault. Dupa parerea mea Ceed nu are acum motor comparabil. Nu cred ca exista masina fara probleme, iar cei 7 ani garantie nu te pot ajuta prea mult, pentru ca service-urile nu iti pot repara problemele. Urmaresc forumul Kia din 2007 de cand am Ceed si de ceva timp forumul cu Probleme este “ascuns”. Trebuie sa iti faci cont dar o sa vezi ce se ascunde acolo. Acum, Google nu o sa mai poata indexa in cautare acele probleme si sa le asocieze cu modelul Ceed in Romania. Pentru Ceed se face marketing agresiv in tot UE, de la emisiunea Top Gear pana la ultima revista auto din Germania. Preturile au crescut pana la cer, dar performanta nu e corespunzatoare, iar fiabilitatea NU a fost dovedita. Am fost la test-drive cu noul Ceed si am auzit pocnete plastice bord, aceiasi suspensie nerafinata. In concluzie: aceeasi Marie sub alta palarie.

      • io

        hmmmm….interesant, din 2007 am un clio 3 1.5 cdi, luat de nou, foarte multumit de el,pretul pieselor e cam mare intradevar, totusi cred ca meganul ar fi solutia cea mai buna

        • Sorin

          Din cate stiu Renault diesel 1.5 e un motor foarte economic(folosit pe taxi-uri) si pana la 150000km nu sunt probleme, dar dupa asta incep. Am condus Clio 3 dar un Ceed de aceeasi generatie e o clasa peste. Megane e la sfarsit de generatie si Ceed sau Cruze sunt alegeri mai bune acum. Cel mai bine e sa astepti noua generatie de Megane.

          • io

            in momentul achizitiei reno ului clio 3 aveam pe lista ceed si reno(stiu ceed e compacta), am aes clio 3 la un pret aproximativ egal insa ceed ul avea mult mai multe dotari, am la aceea vreme kia nu prea avea o reputatie buna-imagine de marca-astazi nu sunt foarte hotarat ce as alege sincer

      • turatiimaster

        Scartaielile si pocnetele nu sunt probleme de fiabilitate. Imi pare rau, sa spui ca suspensia de la noul ceed e nerafinata, e cel putin dubios. Mie unul suspensia mi s-a parut un mare pas inainte fata de vechiul ceed, la care puteai spune acest lucru, era zgomotoasa si brutala, desi tinea drumul foarte bine. Noul ceed e o masina buna. Probleme de fiabilitate? Care sunt alea? Lasam la o parte problema cu caseta de directie, e binecunoscuta si nu a impiedicat pe nimeni sa isi cumpere ceed. Plus, a fost remediata pe garantie, singura problema reala a ceed-ului e ca bieletele sunt varza dupa 20 000 km, dar in 7 ani de garantie, schimba service-ul si nu te doare capul. In rest? Ia sa intrebam taximetristi cu ceed, eu am avut placerea, desi se stie ca sunt prietenul taximetristilor, ma injura zilnic pe articolul cu taxiurile. O sa vezi ca CRDi-ul e super fiabil si economic si nici motoarele pe benzina nu au fost nasoale, dimpotriva. Probleme? Toate marcile au, pana si la Honda era unul care tot intreba daca stiu de problemele cu caseta de directie de la Accord, la TSi-urile VW sunt lanturi de distributie care se distrug in 60 000 km (n-am crezut pana cand nu m-am documentat si asa e) – dar de, VW e zeul masinilor si toti au cumparat si cumpara cu gura mare. Ia sa intram pe forumurile tuturor marcilor, sa vedem problemele, sunt mai mari sau mai mici decat la Hyundai/Kia?

        Eu unul stiu clar, am avut si Hyundai i30 si Kia ceed. Daca as mai lua acum o masina, Hyundai/Kia as inghiti cu gura plina. Poate sunt eu mai prost, dar mananc masini pe paine de la micul dejun si pana cand adorm. Vrei o poveste similara? Samsung a ingropat Apple in cativa ani – situatia fiind absolut identica pentru Hyundai/Kia – outsideri in domeniul auto la momentul 2006. Au strans din dinti, au invatat, au experimentat, s-au batut, au castigat teren. Pentru ca asta e viata, acum e momentul lor, al coreenilor. Fie ca ne place sau nu, fiecare model nou Hyundai/Kia face concurenta sa tremure.

        Motor de 1,6l si 201 CP turbo made by Hyundai/Kia, ce parere avem de asta? E realitate. Kia ceed GT seteaza noi standarde nu prin performante sau dotari, ci prin pret. In Romania va fi cu plecare de la vreo 17 000 de euro. 201 CP la 17000 de euro. Sigur, Focus ST va fi mai bun, dar cu 10 000 de euro mai scump.

        Un lucru e clar si suntem de acord asupra lui, fiecare cumpara ce ii place si are dreptul la propria opinie. Nu exista sa cumperi o masina fara sa faci un drive-test inainte si documentare prealabila.

  11. Sorin

    Mi se pare ca e o concurenta reusita la Ceed SW si i30 CW. Masina in cazul asta e facuta in Coreea cu motoare si tehnica Opel.
    Aceasta motorizare este clar peste motoarelor oferite de Hyundai/Kia. Se poate compara cu 1.6 GDI ?
    Zgomotul de rulare din filme este enorm, pare ca masina e sub clasa sa din punct de vedere al zgomotului de rulare. Nu am mai vazut la alta filmare atat zgomot de fundal.
    Cred ca e intr-adevar un BEST-BUY pentru ca sigur poti sa iesi mai ieftin decat Hyundai/Kia, defapt e cam cea mai ieftina masina din clasa.

    • turatiimaster

      Nu poti compara un motor turbo cu unul aspirat. Zgomotul de rulare nu e asa mare in realitate, poate e distorsionat de la calitatea inregistrarii.

  12. Robert

    Imi place cheia masinii,la fel ca si cea de la Mazda ,Santa Fe sau Lexus.
    Robert ,as avea si eu o intrebare.Cheia de la GS poate fi customizata ,astfel incat sa poti porni motorul din telecomanda,farurile sau inchiderea geamurilor ?

  13. Cosmin

    Din pacate relatia lui Robert cu VAG nu este una foarte stransa astfel ca ptine sanse la vreun VW. Si eu imi doream de ceva vreme un review cu noua Jetta cum mi-as dori acum cu noua Octavia. Sa vedem…

  14. gimini

    Si totusi, ai fost incantat si de motorul supraalimentat de 1 litru de la Ford ,cu toate ca e cam mitiel.Insa mie mi-a placut cel mai mult comparatia celor 3 motoare, 1,4,Renault,Opel-Chevrolet,si VW Inca o data felicitari si asteptam noutatile primaverii de la VAG

  15. slv83

    Interesanta masina, mai ales ca-i break, deci practica si utila unei familii. Mi-a placut sina pt. rulou si motorizarea de cilindree mica, evident turbo.
    Eu detin un Golf VI Variant 4Motion si in ciuda faptului ca unii o considera anosta, e practica, economica si deosebit de utila iarna mai ales ca locuiesc intr-o zona montana unde o integrala e imperios necesara nevoilor mele.
    Masina de fata poate fi o alternativa la Focus, Megane sau i30. Probabil o alternativa mai ieftina insa supusa unei crunte devalorizari.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.