Nissan Juke 1,6l DIG-T CVT NISMO

Nissan Juke 1.6l DIG-T CVT Nismo

Deja am exagerat cu testele de Juke, n-am scăpat nicio variantă. Dar nu am putut refuza un test cu versiunea NISMO, nimeni n-ar putea refuza asta.

Îşi imaginează cineva că, având 190 CP dintr-un 1,6l supralimentat, ţi-ai dori mai mult? Eu nu. Cei de la NISMO, da, şi dacă 200 CP nu sunt suficienţi, atunci te şi anunţă, vom face unul şi mai şi. De 210, 220 CP…

Până apare, iată-l pe cel de 200 CP. Mai coborât, mai accesorizat, păstrează viteza maximă de 200 km/h însă oferă 0,2 s în plus la timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h. Serios? 0,2 s? Trebuie să veniţi cu ceva mai mult ca să mă impresionaţi.

Singura chestiune care merită atenţie este faptul că oferă un consum urban mai mic, pentru că performanţele rămân similare, în opinia mea, cu cele ale unui Juke DIG-T normal.

Şi faptul că avem o cutie de viteze care emulează 7 trepte, în loc de 6, e interesant, însă consumul extraurban rămâne similar, deci pare mai mult o chestiune de marketing, decât un avantaj real. Cutia CVT, în modul Drive, oricum ştie singură ce are de făcut.

Din păcate, în dorinţa de a obţine sportivitate şi ţinută de drum mai bună, şasiul a fost coborât uşor şi apendicele aerodinamice îi limitează garda la sol şi capacităţile de trecere, ceea ce mie nu îmi place.

E şi uşor cam scump, dar exclusivitatea se plăteşte – mie unul îmi ajunge un DIG-T CVT normal…

1 Response

  1. Ioan says:

    Trebuie sa fii super pasionat de acest model sa platesti (si sa-ti permiti bineinteles) atatia bani pentru a-l achizitiona. Masina iese in evidenta destul de usor pe strada, acesta fiind un plus pentru cei care prefera acest lucru…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.