Pe 11 iunie, ora 15:00, Dani Oţil şi Roxana Ciuhulescu în ipostaza de şoferi vor experimenta folosirea sms-urilor la volan, pe traseul de la AMC Kart.
Protagoniştii campaniei Toyota, ”Don’t text and drive!”, vor întâmpina diverse piedici şi obstacole în timp ce conduc şi răspund în timp real la sms-urile primite de la fani, într-un eveniment care îşi propune să încurajazeze condusul responsabil, fără distrageri, ce va fi transmis LIVE pe pagina de Facebook Toyota România – https://www.facebook.com/ToyotaRomania.
Dani şi Roxana vor parcurge traseul pe rând, fiecare având în dreapta sa un jurnalist auto, pe post de copilot, cu rolul de a evalua traseul parcurs de vedete. Printre piedicile pe care le vor întâmpina cei doi şoferi se numără drumul în lucru, trecerea de pietoni, drum îngustat şi alte obstacole care pot să apară oricând pe carosabil în viaţa reală.
Dezvoltată sub sloganul „Text me, I’m driving”, campania şi-a propus acest experiment pentru a atrage atenţia asupra numărului îngrijorător de accidente rutiere cauzate de utilizarea telefonului mobil pentru servicii de sms şi email.
23% din numărul total de accidente dintr-un an sunt cauzate de utilizarea telefonului la volan, România se află pe locul I din Uniunea Europeană la numărul de decese rutiere raportat la un milion de locuitori.
Preocuparea TOYOTA pentru mediu, siguranţa rutieră şi educarea tinerilor este o constantă în politica şi filosofia companiei.
Toyota ştie că a creşte în armonie cu mediul local şi societatea este singura cale prin care o afacere poate fi durabilă.
Fiind cea mai mare companie producătoare de automobile din lume, cu operaţiuni în peste 170 de ţări, scopul Toyota este de a deveni un bun cetăţean corporativ local, care este admirat de fiecare dintre comunităţile în care îşi desfăşoară activitatea. Pentru a atinge acest obiectiv, Toyota oferă contribuţii financiare şi practice pentru proiecte care au ca scop îmbunătăţirea vieţii şi sustenabilitatea comunităţilor noastre.
Campania ”Don’t text and drive” a fost concepută în aprilie 2013, împreună cu Saatchi & Saatchi, evenimentul din acest an având acelaşi parteneriat.
Ideea de la care a pornit campania este aceea că trimiterea de SMS-uri în timpul condusului este o acţiune mai periculoasă decât condusul sub influenţa alcoolului. Toyota s-a angajat să dezvăluie acest adevăr şi să educe atât şoferii cât şi pietonii pentru a evita accidentele rutiere.
Dezvoltată sub sloganul „Când eşti la volan, sms-urile sunt mai periculoase decât alcoolul”, anul trecut, campania a inclus trei spoturi radio cu scenarii diferite din viaţa reală şi s-a adresat publicului larg de toate vârstele. Spoturile au fost difuzate pe posturile Kiss FM, Magic FM, Rock FM şi Pro FM.
Recent Comments