Nissan Qashqai 1,5l dCi 4×2 Acenta

Nissan Qashqai 1.5l dCi 4x2 Acenta

Noua generaţie Qashqai a fost aşteptată şi primită cu real interes, dintr-un motiv foarte simplu: acest model Nissan şi-a câştigat renumele de SUV-ul SUV-urilor, atât prin vânzări şi fiabilitate, cât mai ales prin flexibilitate.

Recent sositul Qashqai arată spectaculos, la exterior, şi mai ales la interior, şi vine cu o filozofie interesantă: în ofertă primează versiunile 4×2.

Nissan a dezvăluit anul trecut faptul că, pe plan global, cererea pentru versiunile 4×4 la Qashqai a fost în jur de 10 la sută din totalul vânzărilor, 90 la sută optând pentru versiuni 4×2. Ca atare, Nissan a păstrat şi posibilitatea de a comanda 4×4 în gamă, doar pentru a arăta că poate oferi şi 4×4, pentru că structura cererii nu necesită acest lucru.

Pentru mine, după ce am condus acest model 1,5l dCi 4×2, rămâne clară o idee: Qashqai e o maşină excelentă, chiar şi 4×2, însă adevăratul Qashqai, cel care a dus până la urmă la explozia vânzărilor şi la crearea unui SUV de excepţie, trebuie să fie echipat cu tracţiune integrală.

Aşadar, fiţi pe fază, o să urmeze şi un test cu versiunea 1,6l dCi, 4×4, şi unul cu versiunea cu CVT, acolo unde vom vedea ce înseamnă Qashqai…

12 Responses

  1. Eugen says:

    Salut,cum se cheamă chestiile alea ce se scot din portbagaj că mie îmi lipsesc

  2. mdaniel says:

    Am vazut ca a aparut recent faceliftul 2017 la Qashqai. Intre un model 1.5dci tekna si un 1.2 dig-t 115cai xtronik tekna, ce-mi recomanzi?

    • turatiimaster says:

      1.5l dCi daca faci km multi, altfel 1.2 turbo am inteles ca are unele probleme cu consumul de ulei, e bine sa te documentezi inainte.

  3. Daniel says:

    Bravo pentru asa detailat review. Am facut decizia finala si am comandat acest model chiar datorita acestui review.

  4. Brasoveanu Florin says:

    Frumos testul dar m-ar interesa si testul cu motor 1.2 benzina suta la suta japonez.Felicitari si asteptam cu interes urmatorul test.

  5. gabi says:

    Frumoase review-uri(ca de obicei) dar daca ar fi sa alegi in honda crv si noul qashqai care ar fi alegerea ta, si de ce.

    • turatiimaster says:

      Ambele imi plac, pe 4×2 as lua Honda, pe 4×4 Qashqai (datorita cilindreei mai mici).

  6. 71doru says:

    Vlad, eu nu am condus Golf 7 dar am condus i30 cu motorul diesel de 128CP. Era bine sa ne spui ce motoare aveti, conteaza mult.
    Evident ca per ansamblu Golful este o masina mai buna dar nu cu mult, inclin sa cred ca i30 este in avantaj la raport pret/calitate.
    Un argument forte in favoarea i30 ar fi ca este mult mai frumoasa.
    Apoi i30 are suspensie independenta spate indiferent de motorizare, pe cand la Golf 7 doar la motoarele mai puternice echipeaza astfel masina, de aceea ziceam ca era bine sa ne spui ce motoare aveti.
    Sa nu uitam de garantia de la Hyundai si mai ales Kia.
    Personal mi-a placut cum merge i30, este rafinata, spatioasa, finisajele si calitatea asamblarii sunt foarte bune. Motorul nu pot sa spun ca chiar m-a impresionat, dar este fara indoiala un motor bun si silentios.
    Daca chiar vrei sa il pui pe ganduri pe prietenul tau, ai putea sa il intrebi ce parere are de firma Samsung, LG sau Asus.
    Insa eu in locul tau m-as bucura de masina, sunt persoane carora nu le scoti din cap ceva chiar daca sunt pusi in fata evidentei.
    Vor fi tot timpul oameni dispusi sa plateasca un pret mult mai mare pe o masina cu doar cu 10-20 % mai buna sau mai performanta si culmea este ca nu de putine ori, aleg o masina mai putin performanta in defavoarea unei obtiuni mai bune, doar pentru a vedea pe capota brand-ul dorit.

    Cat despre noul Qashqai, partea frontala nu ma convinge, mi se pare bloncos. Capota este prea mare. In spate este OK dar im aminteste de Ford.

    • vlad says:

      multumesc de raspuns, da clar este mai frumos hyundai ul are un design fluid , in timp ce vw…… design golf 5 de 2 ori facelift, este vorba de pachetul de baza la ambele, pe benzina

  7. vlad says:

    Robert, o intrebare, la un moment dat in aceste filmari ai facut o afirmatie cel putin interesanta pt mine si anume ca
    hyundai ul se poate compara cu vw in aceste momente , cum pot eu ca posesor de i30 nou sa aduc argumente unui amic cu golf 7 nou, care ma cam ia peste picior asa cu golful lui?

  8. focus says:

    Salut !
    Intr-adevar bordul are aspect de Hyundai ,cu elemente caracteritice Renault ,cum ar fi gurile de ventilatie si plafoniera.Daca tot am atins sb plafoniera ,adevarul e ca au cam dat cu bata`n balta , ma refer la iluminator.Nu stiu cati bani au salvat folosind-o pe cea de la Duster.Portbagajul , cel putin pe filmare ,nu pare de peste 400 L nici de 350 l dar poate este o iluzie optica.Cel putin eu cand am vazut haionul deschis pe filmare ,mi s-a parut mic , sub medie.Vechiul QsQ dupa parerea mea a avut o priza mai mare la clientela feminina.Am vazut mule doamne la volanul celui vechi , cel putin in Cta.Nu stiu daca incape un carucior de copil acolo , merita precizat.Am o remarca cu privire la meniul consolei de navigatie , ea aplicandu-se mai multur producatori : chiar asa de greu e sa pui o tasta pe ecran gen “back” ca sa nu mai faci curse aiurea cu degetul de pe touch la butonul back?In rest arata bine masina , imi plac farurile si stopurile , iar tehnologia LED este la ea acasa.Batranul 1.5 DCi isi face treaba , se misca bine , mai bine ca pe DUster unde crosetezi un goblen pana la 100 si asta datorita etajarii cutiei.Pretul destul de piperat dar cum ai spus si tu o echipare cel putin ciudata.La banii astia merita un 4×4 , incalzire in scaune ,un buton de start si un keyless entry si ar fi fost jos palaria ! Nu sunt fan cutie robotizata si nici fan SUV , SAV sau Crossover m-as gandii pe viitor pt sotie o masina de genul.Tu ce mi-ai recomanda ?Numai bine !

  9. Bogdan G. says:

    Maciulia schimbatorului seamana cu cea de la Ford Fiesta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.