The boss is back. Noul X5 a revenit, mai spectaculos ca niciodată. L-am încercat în varianta 25d xDrive, cu “numai 218 CP”, cel mai mic motor disponibil şi singurul cu 4 cilindri. Şi i-am dat 10 cu +.
Pentru că merită, deşi preţul de aproape 83 000 de euro poate părea astronomic, concluzia e clară, X5 nu e pentru oricine. Aşa ar trebui să fie.
Are performanţe de maşină sport, impresionant dacă ţinem cont că are peste 2 tone la gol, confort, lux, prestanţă, tot ce trebuie la genul ăsta de vehicul.
Interiorul se dovedeşte fascinant, mai ales noaptea bordul pare al unui avion – şi nici nu e o exagerare – X5 e un avion de autostradă, oricât nu le-ar conveni unora treaba asta.
Performant, economic, fascinant. Noul X5.
Am detinut modelul anterior, 2009, 4.8 V8 si nu este o masina asa mare cum credeti. Nu este nici mica dar daca ai mai detinut masini mari nu este nicio problema sa mergi cu ea in oras. Depinde unde locuiesti si pe unde mergi in general. La partea de offroad normal ca nu se compara cu Landcruiser dar nici nun este gandit pentru asa ceva. Eu l-am folosit des pe drumuri proaste, gen drumul de la Bolboci si nu am avut probleme vreodata.La fel si pe zapada,mergea perfect. Pe asfalt este o masina superba si acest model nou este si mai bun.Am condus 3.0d si am fost impresionat. Nu mai judecati toate masinile asa dupa aparante, fiecare are farmecul ei. Este adevarat ca sunt si foarte multi care le cumpara doar ca sa epateze dar fi-ti siguri ca daca si-ar permite toti romanii si-ar cumpara asa masini. Robert, astept cu nerabdare 2008 si Trax. Numai bine.
Salut. Cine cumpara masina asta…. fiti voi siguri ca nu o cumpara pentru utilitate,o cumpara pt statut . In Romania masina este o chestie statutara. Mai avem nevoie de multa educatie sa ajungem unde trebuie. Legat de masina …. finisaje premium,aspect curat si in trend,pret exorbitant. La offroad….0. Nici nu cred ca a fost gandita pt offroad.
X5-ul are si utilitate, si statut, si, in plus, poate sa mearga decent in off-road, nu a comparat-o nimeni cu Land Cruiser, eu am Isuzu D-Max, stiu exact ce poate, m-a impresionat placut, e o masina buna.
Salut.
Ti-ai luat Isuzu D-Max ? Parca intr-un timp te gandeai la Kia Sportage.
Ce sa facem, statul la Sportage voia tot TVA-ul, la D-Max doar jumatate, am luat D-Max (si nu imi pare rau).
Masina arata spectaculos insa este mult prea vulgara dupa gustul meu. Probabil place unei categorii speciale de oameni…
Mult mai potrivit mi se pare un X3 sau ceva de la concurenta gen A6 Allroad!
Poate faci review la SKODA OCTAVIA 3
Nu pot, cei de la Skoda refuza sa imi dea masini.
Din cauza faptului ca vrei sa le prezinti masina ?( buhnici a facut un review cu o OCTAVIA 3 dar nu este asa detaliat, precum le faci tu!)
Nu stiu din ce cauza, poate din cauza faptului ca in general spun si bune si rele. Nu stiu.
poate faci un review la noul Passat de la Volkswagen
Nu cred, cei de la VW si Skoda nu prea se omoara sa imi dea masini.
Cei de la VW sunt batuti in cap. Desi Buhnici a facut rost de o Skoda, si el se plange ca nu primeste masini. Nici la el nu ai sa vezi multe masini din grupul VAG. Se pare ca nu vor prezentari, o duc bine cu vanzarile. Daca o duc bine cu vanzarile nu vor ca in astfel de prezentari sa apara si minusuri. Vor ca “oile” sa aiba in cap doar “suprematia” lor.
Atat BMW, dar si Audi nu au experienta in masini off road. Ei produc SUV-uri.
Nu as plati nicodata 83.000 euro pe o astfel de masina, inutila din punctul meu de vedere.
Singurul producator din zona premium ce are in oferta un veritabil off road este Mercedes, prin G Klasse.
X5 este o masina inutil de mare pentru traficul urban, adica locul unde va fi folosita in peste 95% din cazuri. In off road se face de ras oricand in fata unei Toyota Land Cruiser.
Alaturi de domitorul pe roti, Q7, X5 este o masina ce este cumparata de persoane ce o vor folosi preponderent urban. O cheltuiala inutila pentru o masina ce nu merita banii platiti.
G-klasse este o masina inutila pe sosea,nu ofera f mmult confort,nu sta pe curbe,franeaza prost,inclusiv AMG-ul.
Robert, langa asa masina trebuia sa te prezinti cu sacou si cravata! :))
Eu cred ca motorul asta ar fi fost cel mai potrivit pe X3 si nu inteleg de ce nu este in oferta… In cazul de fata nu inca nu inteleg compromisul atata timp cat intreg ansamblul ajunge la 80 de mii.
Acele fante din bara fata si de pe aripi au rol aerodinamic, de a crea un “zid” de aer in jurul masinii:)