Pistoanele Nural Elastothermic îmbunătăţesc eficienţa motoarelor pe benzină

Nural-ElastothermicFederal-Mogul Motorparts, o divizie a Federal-Mogul Holdings Corporation (NASDAQ: FDML), a lansat noul piston Nüral Elastothermic® în cadrul expoziţiei Automechanika din Frankfurt, Germania (16-20 septembrie).

Pistoanele se află în producţia de serie pentru mai mulţi producători de autovehicule şi vor fi în curând disponibile pe aftermarket pentru a oferi suport îmbunătăţit clienţilor Federal-Mogul Motorparts.

Cea mai nouă generaţie de pistoane Elastothermic de la Nüral pentru motoare pe benzină a fost dezvoltată special să reziste la temperaturile ridicate şi la ciclurile termice dure ale motoarelor turbo compacte actuale.

Pistoanele Elastothermic de la Nüral sunt alcătuite dintr-o serie de elemente ce contribuie la rezistenţa structurală a pistonului, reducând în acelaşi timp greutatea şi frecarea.

„Noul piston Elastothermic de la Nüral prezintă un design îmbunătăţit al galeriei de răcire.” Nathan Mercer, Manager de produse, pistoane, segmenţi şi cămăşi, Federal-Mogul Motorparts EMEA.

„Aceasta este amplasată sus în capul pistonului şi oferă mai multe avantaje. Galeria de răcire scade temperaturile din capul pistonului cu 25-30 Kelvin în timp ce scade temperaturile canalului segmentului superior şi ale suprafeţei de sprijin a acestuia cu până la 60 Kelvin.”

Temperaturile scăzute oferite de pistoanele Elastothermic ajută la îmbunătăţirea suplimentară a rezistenţei la uzură, reducerea depunerilor de carbon şi lipirea segmentului fapt ce duce la un consum redus de ulei şi o etanşare superioară.

Deşi au o greutate redusă, pistoanele Nüral Elastothermic sunt extrem de rezistente şi durabile, o combinaţie ce permite motoarelor compacte să atingă puteri tot mai mari, precum şi să reziste mai bine la cerinţele legate de tehnologia stop-start sau dezactivarea cilindrilor.

Aceste caracteristici inovatoare şi progrese tehnologice oferite de Federal-Mogul Motorparts, vor contribui substanţial la eficienţa, durabilitatea şi nivelul ZVS (zgomot, vibraţii şi stridenţă) al motoarelor şi vor permite dezvoltarea unor viitoare modele de motoare cu puteri specifice mult mai mari.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.