Ssangyong Korando 2.0l e-XDI DLX AWD

Ssangyong Korando 2.0l e-XDI DLX

Vă amintiţi probabil testul meu cu Ssangyong Rexton, unde am scos în evidenţă o maşină cu un excelent raport preţ/performanţe pentru segmentul respectiv.

Acest lucru nu mai e valabil la Korando, modelul ceva mai mic al mărcii, nu pentru că performanţele nu ar fi excelente şi surprinzătoare chiar, ci pentru că maşina este oferită la un preţ normal pentru un SUV compact.

Şi, dacă preţul e corect pentru un asemenea SUV, mai ales că, veţi vedea, Korando chiar e foarte interesant, totuşi mărcii şi mai ales modelului îi lipsesc “numerele mari”, cum îmi place mie să zic, respectiv vânzările.

Neavând vânzări extraordinare, nefiind o marcă foarte cunoscută în Europa, e cam greu să faci succes venind cu un preţ aliniat la concurenţa cu tradiţie.

Sigur, în alte versiuni de echipare şi motorizări, Korando poate fi un best-seller, dar în cazul versiunii de faţă eu cred că preţul ar trebui să fie mai mic.

Pentru a impulsiona vânzările şi a face cunoscută marca, Ssangyong oferă unele avantaje importante, respectiv o garanţie de 5 ani şi service de întreţinere gratuit pentru cei 5 ani de garanţie, plus posibilitatea de buy-back în orice moment, pentru o perioadaă de 3 luni.

Nu vreau să vă plictisesc aici cu detalii. Vă spun doar atât: închideţi ochii şi nu vă mai gândiţi la marcă, conduceţi această maşină şi veţi descoperi că nu e important ce scrie pe capotă, ci ce e sub capotă.

Multe maşini şi-ar dori insonorizarea pe care o are Korando sau motorul silenţios şi interiorul surprinzător.

Eu aş conduce oricând un asemenea model, mai ales în varianta de 175 CP şi cutie automată cu 6 rapoarte.

Sistemul de tracţiune integrală este excelent: Ssangyong ştie 4×4, asta face de la înfiinţare, şi în teren accidentat asta se simte.

O maşină superbă, puţin supraevaluata ca preţ în această echipare, cel puţin până când lumea află despre ce e vorba…

18 Responses

  1. vasile says:

    mi a cazut transmisia automata la korando 2011,nu gasesc solutie in toata romania,piese nici atat,nu va recomand ssangyong,uitati de el,daca ma poate ajuta cineva….

  2. DARIE GOLOGAN says:

    Buna,nici odata nu am apreciat skoda,imi aduc aminte prin anii70-90 ca scoda l-a palier nu avea simering,avea un canal pe capul axului cotit un canal adica unfel de surub invers invartire si se facea ungerea si uleiu se intorcea in baie,dar cand stationa se vedea ulei pe jos.

  3. cristian says:

    salutare, super prezentarea
    intrebare,rugaminte
    intre subaru xv, toyota rav4 si ssangyong korando, ce recomanzi? pina in 10 mii euro, cam 100mii km(ma intereseaza stabilitate,putere si consum)
    am vazut si ssanyong action,ce parere ai de ea?
    multumesc

  4. Rusan ioan says:

    Am un korando din 2011 înmatriculat în 2013…din februarie 2018 e la mine..Am semnul de sonda lansa aprins în bord si probleme la plecarea de pe loc dupa ce motorul se încălzește. Va rog sa imi recomandați o locație de remedierea. Locuiesc în bihor în oraș Atei. Va multumesc

  5. Silviu says:

    Salut Robert,
    De curând am achiziționat un Ssangyong Korando 2.0 xdi, AT, 4×4 2014,51000 km la mâna a doua. Super mașina….. cu o excepție. Consumul. Deșii nu o conduc prin oraș, ci doar în afara și merg destul de econom…. plus modul eco activat, consumul nu coboară sub 9,6-9,8 l/100 km. Are revizia la 42000 km făcută. Nu ma asteptam la costum de 6 cu un 4×4 dar un 7,5-8 cred ca era rezonabil. Toate bune și spor la muncă!

    • turatiimaster says:

      Salut, pai poate masina are o problema, fiind SH. Mi se pare cam mare consumul pentru un diesel AT (ca idee si Sportage-ul meu 2l AT6, model 2017, e consumacios, adica in oras lejer peste 11, dar la drum intins scoti si 5.8 daca mergi frumos, iar media sta cam la 7, deci pare mare 9.6-9.8 la Korando, oricum am lua-o). Incearca sa ii faci o diagnoza, poate nu e in parametri masina.

      • Silviu says:

        Salut, revin cu un răspuns după ce am făcut o diagnoza la un service Ssangyong. A fost curățat un senzor la o conductă de aer și s-a făcut un update la software. Rezultatul??? Consumul este neschimbat:) . Pe autostrada la 120 km/h econsumul este în jur de 9,5-10 l. Cel mediu este în jur de 11 ptr ca nu locuiesc în oraș, ci într-un sat. Am înțeles de la mecanic ca este un consum normal ptr un awd cu AT6. Spor la muncă!

        • DARIE GOLOGAN says:

          BUNA,eu am un ss k din 2014 S H nu e 4×4 dar aproape se incadreaza in parametri,eu am o experienta vasta am circa 3mil km am fost in trei continente am practicat sportul auto l-a toate genurile-raly-viteza pe circuit-viteza in coasta-indemnare asta in timpul civilizatiei comuniste unde disciplina iera l-a ordinea zilei,eu am invatat din manuale interne si internationale despre automobile,dimineata cand pornesti motorul nu-i da macici regula este dupa pornirea motorilui l-a circa 1mmn.sa pleci cu viteza intai circa60-10m si dupa se poate circula,inca odata cand pornesti motorul nu se da maciuci,cand aud si vad pe unii care nu inteleg chiar si unii cu vechime dau,o sa va explic alta data,daca respectati o sa observati ca aproape se incadreaza in consum,eu cred ca ce-i care au dat nu sunt tractoristi.d

      • DARIE GOLOGAN says:

        Da,eu cred ca silu de mer e prea agresiv,vreti sa aveti un consum normal plecati de pe loc piano si schimbati l-a 2-3000,eu in viata mea cand ieram tanar ca Dra.faceam dacia 1300 sa consume 20,DECI NU M-AI FACETI PE PIOTUL DE CURSE.

    • DARIE GOLOGAN says:

      Buna,am un ssangyong korando din 2014-noiembri l-am adus in 2019 din germania,se incadreaza in consum,eu cred ca mecanicul nu a schimbat filtru s-au din greseala a sarit firul dela o sonda care asista aierul aspirat,a mea e in piele totala,are navi pioner cel mai grozav din lume,nu am nici o problema cu masina,atentie,mecanicii di romania sunt necunoscatori la aceasta marca mergeti la o firma care vand si repara masini mercedes-koreea de sud-japoneze,nu mergeti la macanici tineri fa ra scoala in aceasta meserie care au invatato la jucarii daca lea avut,eu toata viata m-am ocupat de auto,am mers in campionate de RALY-URI interne si internationale am avur 54 de auto.

      • DARIE GOLOGAN says:

        Buna,eu am comentat aceasta masina pe care o aveti si o am si eu acelas model si an,vad ca si Dv.apreciati consumul si cred ca o conduceti normal

  6. Emi says:

    Mie mi se pare ca seamna cu Opel Moka

    • DARIE GOLOGAN says:

      nu seamana decat ca motorul-cutiade viteze e mercedes curat,se fabrica in coreea de sud carosieria completa si se trimit in germania la mercedes.

    • DARIE GOLOGAN says:

      Buna,vad ca nu va pricepeti l-a automobile,moka e departe de moca.

  7. Sorin says:

    Inca o data tin sa iti spun ca apreciez munca gratuita pe care o faci pentru noi cei care iti vizitam situl . Prezentarea foarte buna si complecta a modelelor care ajuta in luarea unor decizii pentru cei interesati de achizitionarea unui autoturism . Despre modelul Korando ce pot sa spun este un mare pas inainte pentru compania Ssangyong . Am vazut masina live la dealerul din Timisoara care tine de Peugeot. Eu am configurat un model DLX 150 Cp care fara trapa dar cu navigatie ajungea la un pret de 24900 toate taxele incluse . Zic eu un pret foarte bun pentru ce ofera masina si celelante conditii de vanzare 5 ani garantie si service gratuit 5 ani . Materialele sunt de calitate si destul de bine asamblate este o masina confortabila,cu un motor foarte bun si silentios in functionare . Singurele probleme ale masinii sunt sigla ,faptul ca in Romania se stie foarte putin despre aceasta marca si numarul mic de reprezentante in caz de probleme mecanice . Si acum am o intrebare pentru tine de ce nu prea ai prezentari si cu masini marca Skoda ? Totusi sunt in top la vanzari in Romania mai ales cu noul model Skoda Octavia 3 ? Toate cele bune !

    • turatiimaster says:

      Multumesc de aprecieri, in relatia cu Skoda exista niste probleme, incerc sa le rezolv, rabdarea mea e multa dar nu infinita. Sa speram ca se vor rezolva candva, si mie imi pare rau ca nu am acces la modelele Skoda, mai ales ca nu sunt foarte multe.

      • Francisco says:

        Buna ziua am o întrebare pentru cunoscători ,,am un ssangyong korando 2011 diesel cutie automata și am o problema daca mă poate ajuta cineva cu un răspuns,,,cînd apăs cate o data pe accelerație in timpul mersului se duce in gol și trebuie să apăs de mai multe ori că să-și revină ,parca nu are vlaga dar face rar așa,ce poate fi,mc?

        • turatiimaster says:

          Contactorul de la pedala de acceleratie, cel mai bine mergi la un service, poate chiar la un dealer SsangYong.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)