Noul Mitsubishi L200 la Salonul Auto Geneva 2015

Mitsubishi L200 2015

După 9 ani (și peste 1.300.000 unități produse*), cea de-a 4a generație a pick-up-ului Mitsubishi L200 este pe cale de a fi retrasă, fiind urmată de introducerea celei de-a 5a generații – în premieră europeană la cea de-a 85-a ediție a Salonului Internațional de la Geneva.

Model strategic și reprezentativ pentru Mitsubishi Motors Corporation, L200 a fost dezvoltat sub forma conceptului de “Ultimate Sport Utility Track” (autoutilitară sport) care introduce noi standarde de fiabilitate, rezistență, confort interior și manevrabilitate, pentru a satisface nevoile în continuă diversificare ale clientelei globale de pick-up-uri. (Specificații UE):

Performanță

– Noul motor din aluminiu, Diesel turbocharged MIVEC de 2.4 litri (4N15), precum și rezistența scazută la înaintare, permit scăderea emisiilor de CO2 cu 17%, față de modelul precedent. Noua variantă de L200 în versiunea de echipare cu noua transmisie manuală în 6 trepte, obține un minim de emisii de CO2 de 169 g/km.

– Noul motor 4N15 generează 133 kw (181 CP / 430 Nm) / 113 kw (154 CP / 380 Nm) la turații scăzute și oferă suficientă putere chiar și cu bena încarcată. Noul model dispune de o nouă cutie de viteze manuală cu 6 rapoarte de transmisie și o nouă cutie automată cu 5 rapoarte de transmisie, pentru îmbunătățirea performanței, scăderea emisiilor CO2 și reducerea costurilor de întreținere.

Design exterior

– Noul stil sportiv, păstrează expresiva linie laterală caracteristică de tip “J-Line”, element marcant al caroseriei modelului L200 precedent (la varianta Double Cab), realizând în același timp un nivel scăzut al coeficientului aerodinamic în valoare de 0.40 Cx și menținând greutatea în limite rezonabile pentru a obține un excelent raport putere/greutate.

Confort interior

– Nivelul zgomotului din interior este extrem de redus datorită noului motor diesel și a măsurilor de insonorizare aplicate pe caroserie. În habitaclu zgomotul interior este atât de silențios încat se poate purta o conversație normală între pasagerii din față și din spate chiar și când se rulează pe autostradă sau pe teren accidentat.

– Noul sistem de suspensie conferă o călătorie lină și lipsită de vibrații.

– Pasul semnificativ realizat la nivelul calității percepute la interior, combinat cu scaunele ce asigură un plus de relaxare în poziția de condus, confortul sporit pe parcursul călătoriei, și noile dotări, toate sunt menite să ofere o experiență plăcută și relaxantă pe toată durata călătoriei cu noul model.

– Un plus de comoditate oferit de ingeniosul sistem de acces în habitaclu, prin modalitatea specială a deschiderii portierelor, în exterior, disponibil pe versiunea Club Cab.

– Creșterea spațiului interior, dispunând în același timp și de o lungime competitivă a benei.

Manevrabilitate superioară

– Noul model L200 oferă o manevrabilitate sporită datorită schimbării rapoartelor de transmisie mai rapid decat înainte. În același timp, păstrează cea mai restrânsă rază de bracaj de 5.9 m din segmentul său.

Rezistență

– Utilizând know-how-ul dobândit la nivel global de către predecesorul său, fiabilitatea și rezistența noului L200 au fost îmbunatățite simțitor, datorită modului de proiectare, prin rafinarea și consolidarea structurii caroseriei și prin creșterea cu 7% a rezistenței la torsiune a șasiului pentru a rezista condițiilor de exploatare severe.

– Reducerea costurilor de întretinere, prin creșterea intervalului de schimb al uleiului de motor de la 15.000 km la 20.000 km, creșterea intervalului de schimb al lichidului de răcire de la 60.000 km la 180.000 km, intervalul de schimb ulei transmisie automată fiind acum nelimitat, tratament anticoroziv îmbunătățit, și altele.

Siguranță

Siguranță pro-activă îmbunătățită prin:
– SS4-II: Sistemul Super Select 4WD Permanent II (w/low gear) – care acum oferă o stabilitate mai bună în curbe chiar și pe drumuri pavate, cu posibilitatea selectării celor 4 moduri de rulare prin rotirea butonului de selectare a modului de transmisie;
– Noul șasiu este cu 7% mai rigid față de precedentul model;
– Sistem de suspensie îmbunătățit;
– Adaugarea sistemelor: de avertizare la schimbarea benzii de rulare pe sensul de mers (LDW), stabilitate asistată la tractarea unei remorci (TSA), asistență la pornirea din rampă (HSA);
– Faruri HiD, cu lumini de zi cu LED și proiectoare bi-xenon, pentru o vizibilitate mai bună pe timp de noapte sau în condiții de vizibilitate redusă.

Siguranță pasivă sporită prin dezvoltarea noii caroserii RISE patentată de către MMC, echiparea cu 7 airbag-uri (față, laterale, cortină, și pentru genunchii șoferului,) și altele.

Noi dotări disponibile:

– Cameră video pentru mers în marșalier;
– Sistem de operare fără cheie cu buton de pornire / oprire motor;
– Pilot automat cu limitator de viteză adaptiv;
– Aer condiționat automat dual;
– Padele pentru schimbarea treptelor de viteză montate pe volan;
– Posibilitatea ajustării volanului pe înaltime și adâncime;
– Nou sistem audio digital;
– Port USB, etc

Noul model L200, construit de către Mitsubishi Motors Thailanda, pentru toate piețele globale, va fi lansat în Europa, în vara acestui an (2015), fiind disponibil în ambele tipuri de caroserii Club Cab și Double Cab.

2 Responses

  1. Laj says:

    Sunt curios de replica Toyotei .. Hilux-ul actual este practic modelul 2007 cu multe facelift-uri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.