Nissan Pulsar 1,5l dCi TEKNA

Am zis-o mai demult, să vii cu un produs nou în clasa compactă, după ani în care nu ai avut nimic, e sinucidere curată.

Şi totuţi, Nissan a avut curajul ăsta, şi, deşi nu a întors segmentul pe dos, revenirea cu modelul Pulsar pare să nu fie tocmai o greşeală.

În mod clar nu poate lua faţa liderilor segmentului cu motorizările şi transmisiile, însă poate împacheta frumos un „snop“ de tehnologii şi avantaje, în aşa fel încât sî ridice pulsul potenţialilor cumpărători.

Insonorizare superioară, motorizări economice, spaţiu, simplitate, ergonomie, aerodinamică, nu în ultimul rând fiabilitate, sunt argumente în favoarea noului Nissan Pulsar.

Are şi câteva chestii destul de personale, de exemplu un spaţiu mare pentru pasagerii din spate, cel puţin la picioare, cred că e cel mai mare întâlnit până acum.

Prin comparaţie, cu scaunul pasagerului în spate de tot, într-un Focus stai cu genunchii în scaun, în Pulsar poţi să ţii pe cineva în braţe şi nu va atinge cu genunchii scaunul din faţă.

Plus sistemul AVM şi alte chestii de siguranţă activă, gen Nissan Safety Shield, adică da, pot să spun că deşi am fost sceptic la început, Pulsar mi-a dovedit că poate fi o alternativă.

Acum, să înceapă comparaţiile, preţuri, motorizări etc., e loc pentru toată lumea, dacă dai puţin din coate…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.