Mitsubishi L200 2.4l DI-D AT 4×4 Intense

Nu pot decat sa fiu fericit ca am avut ocazia sa testez pe viu un pick-up care provoaca, cel putin declarativ, intreg segmentul, prin cateva chestii mai iesite din comun. E vorba, desigur, de noul Mitsubishi L200…

Primul lucru care m-a frapat, greutatea, in variante de echipare similare, Mitsubishi e mai usor cu destul de mult fata de concurenta, mergand de la 80-100 kg, pana la mai mult, in anumite situatii. In plus, consumul de carburant declarat, e mai mult decat optimist.

Am incercat un model cu echipare medie, transmisie automata, o culoare interesanta, echipat insa cu o inchidere de bena destul de stridenta, nu ascund, de fapt chiar nu mi-a placut inchiderea de bena, strica din finetea aerodinamica a noului L200.

Nu stau sa explic aici, filmele sunt lungi si detaliate, pentru cine are rabdare sa le vada. Important e ca noul L200 seteaza noi standarde, asa cum era si normal.

E usor, economic, se manevreaza ca un SUV, si da, are potentialul ca in conditii ideale sa bata un Isuzu D-Max la consum, insa nu a facut-o in testul asta. Dar e singurul pick-up, in afara de antementionatul, care s-a comportat decent cu consumul de carburant, avand transmisie automata, oferind un consum cu circa 2l mai mic decat orice altceva testat pana acum.

Are plusuri, are minusuri, filmele sunt concludente.

2 thoughts on “Mitsubishi L200 2.4l DI-D AT 4×4 Intense

  1. gabriel holban

    De vreo 2 ani a apărut Renault Alaskan. Cu o putere mare, cuplu de 450, daca țin bine minte, și un consum nesimțit de mic 😉

    • turatiimaster

      Nu se vinde in Romania.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.