Nu pot decat sa fiu fericit ca am avut ocazia sa testez pe viu un pick-up care provoaca, cel putin declarativ, intreg segmentul, prin cateva chestii mai iesite din comun. E vorba, desigur, de noul Mitsubishi L200…
Primul lucru care m-a frapat, greutatea, in variante de echipare similare, Mitsubishi e mai usor cu destul de mult fata de concurenta, mergand de la 80-100 kg, pana la mai mult, in anumite situatii. In plus, consumul de carburant declarat, e mai mult decat optimist.
Am incercat un model cu echipare medie, transmisie automata, o culoare interesanta, echipat insa cu o inchidere de bena destul de stridenta, nu ascund, de fapt chiar nu mi-a placut inchiderea de bena, strica din finetea aerodinamica a noului L200.
Nu stau sa explic aici, filmele sunt lungi si detaliate, pentru cine are rabdare sa le vada. Important e ca noul L200 seteaza noi standarde, asa cum era si normal.
E usor, economic, se manevreaza ca un SUV, si da, are potentialul ca in conditii ideale sa bata un Isuzu D-Max la consum, insa nu a facut-o in testul asta. Dar e singurul pick-up, in afara de antementionatul, care s-a comportat decent cu consumul de carburant, avand transmisie automata, oferind un consum cu circa 2l mai mic decat orice altceva testat pana acum.
Are plusuri, are minusuri, filmele sunt concludente.
De vreo 2 ani a apărut Renault Alaskan. Cu o putere mare, cuplu de 450, daca țin bine minte, și un consum nesimțit de mic 😉
Nu se vinde in Romania.