Hyundai i40 1.7l CRDi 7DCT Supreme+

Hyundai i40 1.7l CRDi 7DCT Supreme +

Mare pacat ca Hyundai nu ofera mai multe motorizari pe noul i40, masina asta ar merita mai multa atentie din partea potentialilor cumparatori si o gama mai larga de motoare ar fi oportuna.

Schimbarea fata de generatia anterioara e semnificativa. In sfarsit, Hyundai a inceput sa inteleaga exact ce vrea consumatorul european: design special, eficienta, performanta, pret competitiv.

Nu in ultimul rand, pe acest i40 am inceput sa vad ca si sistemul de directie e precis si ofera feedback aproape ca europenele de top. In plus, coreenii incep sa faca uz de noua lor cutie de viteze, cu 7 trepte si dublu ambreiaj, in combinatie cu motorul 1.7l CRDi.

Rezultatele nu sunt rele deloc, i40 avand performante dinamice decente si consum mediu bun, portbagaj mare, spatiu excelent si in fata si in spate.

E impresionant in oras, senzatia la rulare fiind superioara, insonorizare de top si cutia de viteze schimba lin si rapid, insa pe autostrada, surprinzator, desi ii place viteza, nivelul de zgomot e mai mare decat la alte modele similare.

Nu poate fi un concurent serios pentru greii segmentului, nici dinamic si nici ca gama de motorizari nu face fata unei comparatii serioase cu Passat sau Mondeo, ori Insignia, insa prin pozitionarea de pret si dotarile standard in exces, poate fi o optiune foarte interesanta, atat pentru flote, cat si pentru persoane fizice.

25 Responses

  1. Laurentiu POPESCU says:

    Din iunie 2016 am achizitionat Noul i40, 1.7CRDi 141 CP 4DR Diesel, Manual, ISG Supreme+ . Am parcurs 7.411 km pana azi. Consumul a fost mare la inceput in regim mixt, insa am ajuns la 5,6 l/100 km. Sper ca la 10.000 km. sa fie asa cum spune producatorul. In general ma incadrez in jurul valorii de 6 l/100 km. Este o masina reusita, care mi-a facut placere sa o conduc pana acum. Nu am avut nicio problema pana acum. Intr-adevar cum a mentionat si Robert, stalpii laterali fata, obtureaza vederea in anumite unghiuri , insa nu constituie o problema deosebita cu putina atentie la condus. De asemenea butonul de decuplare sistem ISG nu este ergonomic pozitionat. Este obturat de volan. Sistem de control pentru demararea in panta (HAC) este foarte util si cred ca ar trebui generalizat la toate masinile. De asemenea cuplu motorului la 1.750 – 2.500 rpm. este remarcabil. M-a ajutat in depasiri destul de mult. Este o masina stabila la viraje, la viteze destul de mari. Are o directie foarte buna. Ma asteptam la o amortizare mai buna, insa este ok. La pretul de achizitie de 22.000 euro (cu REMAT) este o masina foarte reusita in ceea ce priveste dotarile si echiparea. Pana acum sunt foarte multumit. Sa vedem si de aici incolo.

    • MIHAI says:

      Total de acord cu cele arătate , avem aceiași echipare, zic să nu mai fim cârcotași, că o dată cumpărată mașina nu mai poate fi schimbată, e a noastră, chiar dacă fabricantul ar ține cont de găselnițele noastre, iar viitoarele modele ar fi rectificate, desigur prețul ar fi altul, eu unul sunt satisfăcut de ce am cumpărat, și zic să fim sănătoși si sa conducem cu plăcere și fără evenimente, masina noastră nouă , Hyundai i 40, care este…. cea mai bună , mai frumoasă și mai performantă mașină !!!!!

  2. MIHAI says:

    Din iulie am achiziționat modelul Noul i40, varianta de echipare cutie manuală, Supreme +. Deocamdată am doar 2000 km, și sunt foarte încântat fără a face un drum lung, eventual cu autostradă, ca să-i pot face testări de consum. Eu zic să ținem aproape, eventual cine se pricepe mai bine , să facă un centru de discuție , ca și un club al posesorilor de i40.

  3. Radu says:

    Salutare tuturor,
    Sunt posesorul unui I40 2013-57000km-cutie automata, diesel.
    Ce imi place: design, spatiul f.mare atat in fata cat si in spate, silentioasa in mers, cutia de viteze in mod sport.
    Ce nu imi place: lipsa spatiilor de depozitare (care sunt, sunt putine si mici), interiorul portbagajului (senzatia de ieftin precum si lipsa spatiilor pt diverse chestii pe care le mai tii acolo), display-ul si culoarea unitatii audio (senzatia de ieftin), zonele lucioase de pe bord (se zgaraie usor si raman urme), pielea de pe volan (s-a uzat), computerul de bord (sarac in informatii), lipsa senzorilor de parcare (chiar daca are camera de mers inapoi).
    Nu vad rostul unui odometru trip A si trip B, atat timp cat informatiile computerului de bord nu sunt asignate separat acestor 2 trip-uri.
    Consum: ultimii 2800 km (mixt, dar nu in Bucuresti) cca 5,8 %. Nu mi se pare mare, dar putea fi mai mic. Cel mai mic consum (4,6%) l-am inregistrat pe distanta Constanta-Bacau, dar am mers legal, fara a depasi 110 km/h, condus anticipativ, fara accelerari/decelerari bruste.
    Directia are un feedback usor artificial la viteze mari (peste 140 km/h).
    Nu ma pot plange de greieri, dar mai aud cate unul, cateodata, in partea dreapta a bordului, langa parbriz.
    Pare o masina greoaie, dar e mult mai sprintena decat Insignia (cealalta masina).
    Costurile mari cu reviziile obligatorii la reprezentanta (1200 lei, ulei +filtre). Si celelalte consumabile sunt comparabile cu cele ale masinilor premium.
    Incearca sa para masina de executiv de multinationala, dar… nu este :).

  4. MIHAI says:

    M-ar interesa comentarii de la posesorii de i40, detaliind durata de folosință, kilometrajul, și observații de toate felurile. Oricum hotărâre luată , aștept programul rabla de anul asta și voi fi deținător de i40. Am făcut și un test drive și m-a incântat.
    Nu am simpatii pentru cei ce critică pentru plăcerea de a se băga în seamă.
    Un an nou 2016 cât mai bun pentru toți !

    • Liviu says:

      Salut Mihai! Ma numesc Liviu si sunt posesorul unui sedan i40 cu cutie automata in 6 rapoarte din 2013.Ce pot sa spun Mihai, vizavi de aceasta masina,este faptul ca in 2 ani de folosinta,sunt foarte incantat de ea.(are43000 de km.) Nu stiu cu ce fel de model ai facut testul,dar ce pot sa spun,este ca cutia automata triptronic este foarte buna,schimba silentios. Ce-mi place mult,este ca pot conduce in 3 moduri(full automat.manual din schimbator si padele) Ca si consum.este decenta,iar pe modul manual scoate consum cu cca. 1 l.mai scazut. Am postat mai sus consumul!!! Pe modul sport ….sa vezi zenzatii!!! Daca ai intrebari, te rog sa mi le adresezi si pe cat posibil sa-ti raspund. Un an bun cu sanatate si impliniri !

    • Andrei says:

      Salut.
      Sunt posesorul unui I40 sedan 6A/T de 3 ani. Am aproximativ 42000km si nu am avut nici o problema sau greierasi cum am citit mai devreme.Este o masina foarte confortabila la drum lung. Ca si consum mediu ar fi intre 5.8 – 6.5 l/100km in functie de cat mergi pe autostrada. De exemplu la un drum Grecia dus-intors am avut 6.2 l/100 km cu A/C pornit tot timpul ( consum la pompa).In oras povestea este diferita. Nu am reusit sa scot sub 10.5% , dar pe distante scurte cu motorul mai mult rece. A 3-a revizie a costat in jur de 800 ron ( primele 2 au fost gratuite,masina beneficiind de promotie in momentul achizitiei)

      Ca si minusuri ar fi balamalele portbagajului (pe sistem Logan) care reduc putin spatiul de incarcare, dar nu semnificativ ( eu am 2 copii pana in 5 ani si nu am avut probleme cu spatiul) si display-ul radio-cd-ului care da senzatia de low cost ( te sfatuiesc sa obtezi pentru navigatie).

      Parerea mea este sa testezi masina sa vezi cum te simti in ea. Internetul este plin de experti postaci care vor desfinta orice masina ( mai putin VAG).

      • MIHAI says:

        Mulțumesc mult Andrei pentru impresiile trăite despre această mașină.
        Urăsc cârcotașii , mai cu seamă fără experiență, care găsesc nod în papură la orice.
        Se spune în viață, că nu-i frumos , ce-i frumos, e frumos , ce-mi place mie !!!
        Nu mai e mult și voi fi deținător de i 40, am condus în test dryve și ma încântat. Am făcut tot felul de comparații cu similare ca dotare și preț, dar orice aș face tot aici am rămas, mai cu seamă că între timp au mai făcut mici adăugiri , pe exterior, ( noul i40 ).
        O să vin cu impresiile mele după ce o să le am pe propria mașină.

  5. Buna dl.Robert, In primul rand doresc sa te felicit pentru modul in care ai facut prezentarile in cele 3 filme. Sunt cele mai bune prezentari de pe piata internationala vazute pe Internet pentru acest model. Am alocat ceva timp pentru studiu deoarece sunt realmente impresionat de aceasta masina si doresc sa o achizitionez. Orice comparatie cu alte modele trebuie sa fie in raport de calitate si pret. Si la acest capitol pot sa spun ca i-40 este in top. De asemenea orice comparatie este subiectiva deoarece perceptia despre designul exterior si interior difera functie de gusturi, de la individ la individ. Nu suntem toti vitezomani si nici carcotasi. Nu suntem toti la fel si acest lucru este excelent, altfel am sta toti la coada sa luam acest model. La fel ca tine pot sa afirm ca acest model ma reprezinta. Desigur nu este totul perfect si mai este loc si de mai bine, insa trebuie sa incurajam si alti producatori pe piata romaneasca pentru a mai scade pretul de vanzare raportat la nivelul mediu de salarizare de la noi. O politica de oferte promotionale din partea firmei producatoare ar fi benefica. Sunt unele aspecte pe care nu le-am inteles din prezentare, tragand firesc concluzia ca nici tu nu esti perfect. In concluzie este o masina reusita si dorita. Felicitari Hyundai pentru efortul de a fi competitivi cu modelele consacrate. Iti doresc mult succes in viitoarele prezentari si tine-o tot asa. Cu respect, Laurentiu

    • turatiimaster says:

      Daca ai nelamuriri, intreaba, poate te pot ajuta, fie eu, fie cei care au i40 si urmaresc discutiile de aici.

  6. Ion says:

    Salut ! M-ar interesa un I40 echipat cu motorul 1.6 benzina 135CP disponibil pe unele piete. Crezi ca se poate comanda de la un concesionar din RO ? Multumesc !

  7. swiss says:

    Putin cam gurmanda tinand cont de motorizare, greutate si cx. La 130 km/h consumul instantaneu este similar cu BMW 335i xDrive with 306hp and 4WD adica 7,5 %.

  8. Liviu says:

    Inainte de toate…Sarbatori fericite tuturor! Ce sa zic Robert? Te felicit pt. modul de prezentare si detaliere a autoturismelor….si mai ales faptul ca prezinti atat minusuri cat si plusuri. Pe scurt…sunt posesorul unui sedan hyundai i 40 cu cutie automata in 6 trepte, an 2013. Fiind stabilit in Belgia,cred ca sunt alte echipari….optiuni….etc, dar sunt surprins de faptul ca multi care nu au condus aceasta masina ,fac aprecieri mai mult sau mai putin pertinente. Hai sa o luam incet…. De cand a aparut aceasta masina…am pus ochii pe ea….dar surpriza..!!!… Cand am solicitat un test cu ea,se gasea foarte rar(am stat 3 soptamani) In 4 zile de test, am avut timp sa o cunosc….sa ne…cunoastem mai bine. C vreau sa spun mai exact….nu va dati cu parerea despre un lucru pe care….nu-l PALPEZI bine !!! Timp de 2 ani nu am avut probleme de nici un fel. Vizibilitate proasta….greierasi….consum? hai sa fim seriosi !!! la viteza de 130 km.,consum de 6,3-6.6….e mult pt. 136 de….caluti?zgomote in interior,zero(cred ca stau prost cu auzul!) In concluzie,sunt incantat de aceasta masina,este remarcabila ca si fiabilitate….performanta. MULT SUCCES Robert, tie si echipei tale !!!

    • turatiimaster says:

      Multumesc pentru aprecieri. Si mie imi plac mult masinile coreene, am avut doua si am fost extrem de multumit. Probabil in 2017, cand voi lua alta masina, voi fi iar in dilema: fie pick-up (Isuzu clar), fie Kia Sportage. Nu spun ca sunt infailibile, dar pentru banii dati, sunt mai mult decat ok. Si stai sa pun filmele cu noul Tucson, se va face liniste in privinta masinilor coreene.

    • Patryk says:

      Salut. Unde locuiesti in belgia si dr unde ai luat.o? Poti sa.mi dai mai multe info despre contract , garantii.etc. .?stii tu, chestiile alea scrise mic la subsolul paginii

  9. Florian says:

    Am si eu doua “of”-uri in acest segment si anume I40 si 508; doua masini, dupa parerea mea, absolut superbe. Din nefericire sunt destul de rare pe soselele din Romania, sufocate de marea masa de ” nemtoaice” mai noi sau mai vechi. Nu am reusit pana in acest moment sa fac un drive test cu nici una dintre ele, doar le-am admirat si pipait la SAB in acelasi moment urmarind cu mare interes si filmele tale cu aceste modele .Vreau sa apelez la vasta experienta pe care o detii in domeniul auto si sa-mi spui care dintre cele doua modele este mai buna din punct de vedere al fiabilitatii mai ales ca sunt cativa ani de cand au aparut . 508-ul ma intereseaza in versiunea turbo pe benzina, prezentata aici pe site. Nu sunt fan “liniute” la semafor si ma intereseaza foarte tare care este mai comfortabila, silentioasa si mai ales fiabila dintre ele. Multumesc.

    • turatiimaster says:

      Depinde care iti place, eu am o cunostinta cu 508 1.6 THP si e ultra multumit de masina, fara probleme si consum decent. O are de vreo 2 ani cred. Nici cu i40 nu te faci de ras, mai ales pe cutie DCT, e foarte misto. Eu personal as lua i40 pentru garantia mare si automata dublu ambreiaj. Acum depinde de fiecare, ce asteptari are de la masina. Nu gresesti cu niciuna.

  10. Sorin says:

    O masina grea care consuma 7-8 litri la suta indiferent ca mergi cu 90 km/h sau 130 km /h asa cum se vede si in filmulet . Portbagajul este mare dar ce folos, ca ai gura mica de acces plus balamalele care intra inauntru si trebuie sa ai grija ce bagaj pui in dreptul lor sa nu il loveasca . Pretul este mare pentru ce ofera sa nu uitam ca este o masina Hyundai cu o valoare de revanzare mica . Vizibilitate proasta senzatie de parbriz subdimensionat din cauza montantilor . La 26400 cu tot cu reducere ai oferte mai bune de la alte marci cu motorizari mai puternice si mult mai economice . Pe locurile din spate daca se aseaza unul de peste 1,85 m da cu , capul aproape si tu ai atins plafonul . Pe forumul marcii Hyundaiclub.ro sunt destui posesori care se plang de celebrii greierasi in zona parbrizului si consumul maricel . Reviziile scumpe dealeri si service de toata jena . In 2006 am comandat un Hyundai Accent am fost dus cu zaharerul de dealerul din Timisoara timp de 4 luni ca vine masina pana am renuntat la masina lor si am cumparat de la alt producator una de pe stoc . Concluzia din punctul meu de vedere este nu merita de aia nici nu sunt multe pe strazi. Sincer am fost si eu interest de masina asta , asa la desing arata bine dar dupa drive test am renuntat prea multe minusuri in balanta cu plusurile. Draga Robert iti multumesc pentru toate informatiile din 2015 oferite in mod gratuit iti doresc succes mai departe si sarbatori fericite alaturi de cei dragi tie . Te astept si la anul sa ne oferi noi informatii . LA MULTI ANI !

  11. florin says:

    Nici in Franta de exemplu nu gasesti o i20 automata, au doar ix20 sau sora kia venga … la ambele daca vrei automata tre sa iei varianta premium la vreo 21000 euro

  12. balanel says:

    Politica de vanzari a Hyundai pentru Romania este EXECRABILA.
    Arbitrar, fara un motiv logic sau economic, nu importa anumite niveluri de echipare, motoare sau cutii de viteze, nici macar la comanda.
    Eu de exemplu, poate tii minte, ca tot scriam pe aici, am vrut sa imi iau un I20 noua generatie, dar nu am putut, pentru ca nu au vrut cu nici un chip sa-mi aduca varianta automata!
    Asa ca am luat noul Corsa E, la care am avut, la alegere, 2 tipuri de automate (hidraulica si robotizata – am ales hidraulica cu 6 rapoarte, similara cu cea pe care ai testat-o pe Aveo). Daca ne uitam in jur, cam toate marcile, in curand chiar si Dacia (mi-au confirmat ca la inceputul lui 2016 va fi disponibila varianta Easy-R la vanzare), ofera variante automate la masini de clasa mica. Chiar si verii lor de la Kia.
    Asta e, fiecare pasare pe limba ei piere. Daca nu vine cineva din afara (de la Hyundai Europa), sa-i concedieze pe toti din managementul superior de la Hyundai Romania, in vreo cativa ani le prevad un glorios faliment.
    Si e mare pacat, pentru ca masinile sunt absolut SUPERBE.

    • Mihai says:

      Faliment e foarte indoielnic sa dea, insa nu-s convins ca e vorba doar de Hyundai Romania in ecuatia asta. Hyundai Tucson, de exemplu, are in Cehia (unde se produce) echipari fixe ca in Romania, iar in Italia poti adauga optionale punctuale fara a fi nevoit sa treci la o echipare superioara daca vrei ceva anume. Deci pietele sunt gandite diferit in functie de volume vandute si profilul clientului, iar in mod evident o echipare fixa are un pret mai bun.

    • Andi says:

      Nu cred ca o sa dea faliment. Prea putini romani prefera automata in favoarea manualei….
      Ce m-a deranjat pe mine e ca prezinta o brosura cu toate optiunile, si cand colo stai ca optiunea x si dotarea y nu exista in Romania.

    • Eugen says:

      Subscriu. Am fost la un showroom Tiriac si am dorit sa cumpar o masina cu banii jos. Nu s-a putut. Cum ca intai sa le vanda pe alea de pe stoc si dupa aia mai vedem. Fufa aia de acolo era bîtă la orice am intrebat-o si s-a comportat ca si cum ar fi vrut sa scape cat mai repede de un incomod ca mine. Ma intreb daca astia vor sa vanda masini sau ce p@#zda mamii lor vor? Asa ca o virez spre VW.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.