Ford Ranger 2.2l TDCi AT6 4×4 Limited

Ford Ranger s-a catarat inca o data in topul segmentului pick-up, asa cum ii sta bine unui luptator.

De data asta vine cu modificari subtile, care pot fi asimilate unui facelift, insa prin amploarea schimbarilor tehnologice e considerat ca un model nou.

Stilul exterior s-a imbunatatit vizibil, insa adevaratele atuuri ale masinii sunt cele legate de tehnica, motorizarile sunt optimizate, a primit Sync 2 si va primi Sync 3 in curand, performantele dinamice si de consum sunt usor ajustate.

Desi au aparut o serie de modele complet noi, Nissan Navara, Toyota Hilux sau Mitsubishi L200, Ranger ramane in preferintele consumatorului de pick-up ca un vehicul polivalent inalt tehnologizat, rafinat, care se conduce excelent pentru o utilitara.

Intr-o lume in care pick-up-ul devine si un autovehicul de familie, provocarea e complexa pentru orice constructor, e dificil sa imbini duritatea si rezistenta unui caraus cu confortul si luxul unui autoturism.

Si totusi, ultimele pick-up-uri lansate au ridicat stacheta enorm, incat devine tentant pentru oricine sa incerce o asemenea combinatie…

5 thoughts on “Ford Ranger 2.2l TDCi AT6 4×4 Limited

  1. Bogdan

    Marca de masini de unica folosinta. Nu cumparati, vorbesc din experienta, eu am schimbat la 3 ani dupa cumparare jumatate de motor la ford de 40k EUR pret de lista

    • marius

      Bogdan scuzama dar nu ai dreptate ori esti hater ori ai avut ghinion. Am avut ford focus seria 1 din 2004 si lam tinut aproape 11 ani in care piesele cele mai scumpe au fost volanta si ambreiaju schimbate la 90k de km si masina vanduta in 2015 cu 220k de km perfect functionala. Dupa care fiind satisfacut am trecut la noul ford c-max cu care am deja 58k de km si merge “brici”.

      • Bogdan

        Îți mulțumesc pentru aprecieri și faptul că mă judeci fără să ai habar cine sunt.
        Remarc de asemenea relaxarea cu care vorbești despre ghinion când nu te costa pe tine peste 200 de milioane reparația unei mașini de 40000EUR preț de lista după 3 ani de la cumpărare iar acum discut despre o potențială schimbare de turbo. O sa-ți trimit tie facturile de acum ca să nu mai fiu hater.

        NU VA LUAȚI FORD!

        • Cosmin

          Salut Bogdan!
          Poti te rog sa-mi spui despre ce model Ford si ce motorizare este vorba?

        • andrei

          Din păcate apar și astfe de cazuri. Dar ele sunt excepții. Și apar la toate mărcile. Dacă generalizăm, atunci concluzia ar fi: nu vă luați mașini că se strică.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.