Ford Ranger 2.2l TDCi AT6 4×4 Limited

ford-ranger-2-2l-tdci-at6-4x4-limited

Ford Ranger s-a catarat inca o data in topul segmentului pick-up, asa cum ii sta bine unui luptator.

De data asta vine cu modificari subtile, care pot fi asimilate unui facelift, insa prin amploarea schimbarilor tehnologice e considerat ca un model nou.

Stilul exterior s-a imbunatatit vizibil, insa adevaratele atuuri ale masinii sunt cele legate de tehnica, motorizarile sunt optimizate, a primit Sync 2 si va primi Sync 3 in curand, performantele dinamice si de consum sunt usor ajustate.

Desi au aparut o serie de modele complet noi, Nissan Navara, Toyota Hilux sau Mitsubishi L200, Ranger ramane in preferintele consumatorului de pick-up ca un vehicul polivalent inalt tehnologizat, rafinat, care se conduce excelent pentru o utilitara.

Intr-o lume in care pick-up-ul devine si un autovehicul de familie, provocarea e complexa pentru orice constructor, e dificil sa imbini duritatea si rezistenta unui caraus cu confortul si luxul unui autoturism.

Si totusi, ultimele pick-up-uri lansate au ridicat stacheta enorm, incat devine tentant pentru oricine sa incerce o asemenea combinatie…

5 Responses

  1. Bogdan says:

    Marca de masini de unica folosinta. Nu cumparati, vorbesc din experienta, eu am schimbat la 3 ani dupa cumparare jumatate de motor la ford de 40k EUR pret de lista

    • marius says:

      Bogdan scuzama dar nu ai dreptate ori esti hater ori ai avut ghinion. Am avut ford focus seria 1 din 2004 si lam tinut aproape 11 ani in care piesele cele mai scumpe au fost volanta si ambreiaju schimbate la 90k de km si masina vanduta in 2015 cu 220k de km perfect functionala. Dupa care fiind satisfacut am trecut la noul ford c-max cu care am deja 58k de km si merge “brici”.

      • Bogdan says:

        Îți mulțumesc pentru aprecieri și faptul că mă judeci fără să ai habar cine sunt.
        Remarc de asemenea relaxarea cu care vorbești despre ghinion când nu te costa pe tine peste 200 de milioane reparația unei mașini de 40000EUR preț de lista după 3 ani de la cumpărare iar acum discut despre o potențială schimbare de turbo. O sa-ți trimit tie facturile de acum ca să nu mai fiu hater.

        NU VA LUAȚI FORD!

        • Cosmin says:

          Salut Bogdan!
          Poti te rog sa-mi spui despre ce model Ford si ce motorizare este vorba?

        • andrei says:

          Din păcate apar și astfe de cazuri. Dar ele sunt excepții. Și apar la toate mărcile. Dacă generalizăm, atunci concluzia ar fi: nu vă luați mașini că se strică.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)