Noua generatie Hyundai i30 a fost lansata in Romania

Cea de-a treia generatie i30, unul dintre cele mai importante modele ale marcii Hyundai, isi face debutul pe piata din Romania incepand cu luna februarie 2017.

Autovehiculul se evidentiaza prin designul atemporal dominat de grila frontala de tip cascada – noul simbol al gamei, tehnologii avansate si sisteme de propulsie dinamice si eficiente.

„ i30 reprezinta mai mult decat un singur model. Reprezinta o noua generatie, care va evolua intr-o familie de produse unice, unite printr-un design echilibrat si coerent, armonizat pentru fiecare tip de caroserie.

Variantei in cinci usi i se vor alatura o versiune wagon, una fastback si primul model dezvoltat in cadrul diviziei de performanta Hyundai Motor N, care va intra in productie in a doua parte a anului 2017”, a declarat Teodor Brusalis, director executiv Hyundai Auto Romania.

Design si tehnologie

Noul design urmareste limbajul Hyundai, cu linii atent definite, suprafete rafinate si o forma sculpturala a caroseriei. i30 dispune de un aspect sportiv, accentuat de proportii echilibrate si de linia plafonului, care contribuie la stabilitatea autovehiculului.

La interior, habitaclul este elegant si spatios, fiind completat de materiale de inalta calitate. Bordul poate fi echipat optional cu un ecran tactil de 8 inch, care integreaza functii media si de navigatie, permitand conducatorului auto sa ramana conectat la trafic.

Autovehicul beneficiaza de elemente precum Apple CarPlay, Android Auto sau incarcator wireless, pentru facilitarea operatiunilor desfasurate pe telefonul de tip smartphone, in timpul calatoriei. Pentru linistea si siguranta pasagerilor, i30 este dotat cu sistem autonom de franare, pilot automat inteligent, sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare, sistem de avertizare a conducatorului auto, cat si sistem de asistenta pentru faza lunga.

Mai multe optiuni de motorizare

i30 este disponibil pe piata locala in doua versiuni de motorizare pe benzina, echipate standard cu sistem Stop & Go (ISG): 1,4 litri T-GDi, in patru cilindri, care dezvolta 140 CP sau 1,0 T-GDi, in trei cilindri, disponibil cu 120 CP. In plus, este pus la dispozitia clientilor si un propulsor turbo diesel de 1,6 litri, in patru cilindri, care livreaza 136 CP, inregistrand un consum de combustibil de 3.4 l / 100 km. Posesorii pot alege intre transmisia manuala cu sase rapoarte (6MT) sau cea automata in sapte trepte cu dublu ambreiaj (7DCT).

Siguranta fara compromis

Comparativ cu generatia anterioara, structura caroseriei incorporeaza in proportie de 53% otel de inalta rezistenta, greutatea fiind redusa cu 28 kg, iar rigiditatea marita cu 20%. Autovehiculul include sapte airbaguri – doua frontale, doua laterale, doua cortina si unul pentru genunchii conducatorului auto. Performanta aerodinamica este imbunatatita datorita unui coeficient de numai 0,30.

Inginerii Hyundai au definit caracteristicile noii generatii i30: directie precisa, manevrabilitate sporita, fara a compromite insa confortul. In plus, sasiul noului i30 a fost refacut, pentru a oferi o experienta dinamica la volan, la care contribuie si suspensia spate multi-link cu brat lung.

Cinci ani garantie fara limita de kilometri

Fiecare autovehicul comercializat va beneficia de cinci ani garantie fara limita de kilometri, cinci ani asistenta rutiera si cinci ani de verificari periodice. Pachetul evidentiaza increderea acordata de Hyundai productiei europene.

Rezultate remarcabile pe piata din Europa

Dezvoltat la Centrul Tehnic Hyundai Motor Europa din Rüsselsheim, testat la Nürburgring si produs la fabrica Nošovice, din Republica Ceha, noul i30 este construit avand la baza infrastructura Hyundai din Europa. Obiectivul producatorului auto este de a continua succesul inregistrat cu acest model, comercializat in regiune incepand cu anul 2008 in peste 800.000 de exemplare.

88 thoughts on “Noua generatie Hyundai i30 a fost lansata in Romania

  1. Gabi

    Am i30 1.6 disel 136cp launch edition exclusive dar sun dezamăgit: consum mixt 8% și nu locuiesc în oraș, scot acest consum dc nu trec de 70 km, parca ar fi pe benzina.

    • turatiimaster

      Ceva nu e in regula, condusa corect nu ar trebui sa sara de 6-7, sigur, acum fiind iarna, e normal un consum mai mare, dieselul se incalzeste greu, la drumuri scurte consuma mult.

      • Gabi

        Precizez ca aveam asta vara 10 12 consum la disel. O reprezentanta bună cunoașteți, pt o diagnosticarea corectă?

        • turatiimaster

          Dab Auto Serv, in Bucuresti.

          • Gabi

            Ms pt reprezentanta

            • Gabi

              Pierd cumva garanția dc merg la alta reprezentanta pt diagnoza?

              • turatiimaster

                Nu se pierde garantia daca se face diagnoza la dealer autorizat Hyundai. Dab Auto e dealer autorizat Hyundai.

          • Gabi

            Observ ca sunt mai multe locații ale Dab Auto, la care dintre ele , sunt din provincie nu cunosc zona

      • Gabi

        Mai am mașină disel un astra h 1.7 cdti 2005 cu care merg foarte agresiv și scot 6 % dc mai sta și câte 1 oră pornită, dc nu lejer scot 5 dar da nu depășesc 70. Cu i30 schimb exact cum îmi indică deși la 1200 ture e mult prea jos și din cauza asta se va și înfunda filtru de particule

        • turatiimaster

          Nu mai schimba cum iti indica, schimba la 2300-2500 rpm, o sa vezi diferenta, acum mergi subturat si nu folosesti cuplul motorului, eu cu masina aia merg cu 5% la orice ora.

          • andrei

            Obiectiv vorbind asta e o prostie. Motorul e subturat sau nu în funcție de sarcină iar schimbatul în funcție de cum arată mașina ține cont de asta. Nu știu de ce ne place mereu să credem că noi suntem mai deștepți decât armate de ingineri care proiectează și testează mașini și motoare.

            • Gabi

              Eu am mers cu u ea in fel si chip si mai jos de 8 nu scot si nu merg doar oras ,50 km sunt si in afar 80km/ h . La aceași viteza scot 5 la 1.7 cdti 101cp astra h. Ce o avea i30 asta de 1.6 disel136cp nu stiu ca la fel merg cu amandoua

              • turatiimaster

                Poate are ceva masina, nu ai de unde sa stii, eu am avut diesel Kia pe ceed, 1.6l de 90 CP, cu 5 trepte si media nu sarea de 5.4, deci nu au o problema cu consumurile la diesel, erau in rand cu lumea, poate 0.5l la suta mai mult consumau decat campionii segmentului. Am condus i30 cu 1.6l diesel si consuma foarte bine, in zona de 6.5-7 condus dinamic, 8 e greu de scos cu masina daca e in parametri.

            • turatiimaster

              Nu e chiar asa cum crezi, poate o sa te dezamagesc, insa indicatorul de schimbare optima a treptelor e destul de pervers la multe masini. De obicei simte corect treptele inferioare, primele 3, insa pe urma daca te tii orbeste de el si nu iti folosesti creierul, nu face mare lucru, dimpotriva, te obliga la multe schimbari inutile. Sa ne imaginam o situatie in care tu dai 1-2-3-4, urmand indicatiile, insa la 2 secunde dupa 4 vine semaforul si franezi, ai facut o schimbare inutila? Ai facut. De aceea, scrie inclusiv in manualul de utilizare, indicatorul este orientativ, el iti face o recomandare, in functie de niste setari prestabilite si de anumite conditii pe care sistemului i le livreaza senzorii pana la urma, sistemul nu primeste input-uri de la sofer. Conduita economica este un mix intre recomandarea sistemului si judecarea situatiei de fapt, de pe strada, de catre sofer, cu cat iti dezvolti mai mult aceasta abilitate de a mixa, cu atat conduci mai economic si mai corect, pana la urma. Asta cu armatele de ingineri, dupa ultimele chestii intamplate pe la VW si altii, nu stiu, n-as mai scoate-o atat in fata, si eu eram fan odata, pana cand m-am lamurit ca nu e importanta armata de lei, ci oaia care le conduce.

              • andrei

                Doar că vorbim de lucruri diferite. Da, poți să schimbi după indicatori și să nu conduci economic pentru că nu ai idee de cum să nu frânezi și accelerezi fără de rost. Pe de altă parte, treaba cu schimbatul la turații mai înalte decât indică mașina nu are niciun sens. Iar exemplu cu semaforul nu îl înțeleg. Dacă urmează semafor și tu nu mai accelerezi mașina își indică să schimbi într-o treaptă inferioară. Dacă ții neapărat să frânezi brusc nu are legătură cu ce îți indică sau nu mașina. Iar exemplu VW nu ține de prostia inginerilor – acolo a fost proiectat un sistem care chiar asta își dorea să facă – să mascheze emisiile. Dar la indicatorul de schimbare nu îi ajută cu nimic să păcălească oamenii pentru că dacă ar fi adevărat că fiecare șofer e mai deștept atunci ei ar pierde. Și dacă tot folosim exemple ipotetice, tocmai pentru că cei ce proiectează mașinile sunt mai pricepuți la asta, totuși, mașinile cu cutii automate din ultimii mulți ani sunt mai eficiente decât cele cu motorizări echivalente dar cutii manuale. Pentru că acolo calculatorul nu așteaptă ca soferul să schimbe după indicația lui, ci schimbă singur.

                • turatiimaster

                  Nu, nu vorbim de lucruri diferite deloc. Eu nu am spus ca inginerii fac un indicator de schimbare care sa te pacaleasca, ci ca si ei sunt oameni, iar sistemul e proiectat sa faca recomandari (exista inclusiv masini unde se poate dezactiva), nu inseamna ca daca schimbi exclusiv dupa indicator vei avea cel mai bun consum. Iar legat de partea cu transmisiile automate mai eficiente decat cele manuale, ma tem ca nu e chiar asa nici aici, nu s-a nascut inca o cutie automata clasica (avand convertizor de cuplu) care montata pe acelasi motor sa consume mai putin decat una manuala, cu ambreiaj. Ce exista insa, si poate de aici confuzia ta, exista cutiile dublu ambreiaj, care la baza sunt niste cutii manuale la care schimbarile de trepte sunt facute de servomecanisme, si in anumite conditii consuma mai putin decat echivalentele cu cutie manuala, pe acelasi motor. De ce? Pentru ca schimbarile la dublu ambreiaj sunt mai rapide, pierderile prin convertizor nu exista (ca la cutia clasica), in plus majoritatea ofera si un sistem coasting (decupleaza cutia de viteze in timpul rularii libere – asta e un artificiu, evident). La fel, mai exista cutiile CVT, care principial sunt cele mai eficiente cutii de viteza (cu plusurile si minusurile aferente), si care consuma mai putin (dar cu diferente oricum mici), fata de o cutie manuala. In cazul tuturor acestori tipuri de cutii automate sau asimilate cutiilor automate (exceptie cutia CVT – variatie continua, deci nu ai trepte), exista un dezavantaj major, care nu exista la cutia manuala, si anume numar mult mai mare de schimbari de trepte pe ciclu viata cutie. Ce inseamna asta? Ca oricat de priceputi sunt inginerii si softul cutiilor automate, nu poate inlocui interfata om/masina, adica pe romaneste creierul. In conditii similare de circulatie, cutia automata tinde sa faca mai multe schimbari de viteze, in sus sau in jos, decat o face un sofer care conduce corect, cu o cutie manuala. Ceea ce se traduce pana la urma intr-o risipa de energie la cutia automata. In continuare, indiferent de tipul de transmisie folosit, automata sau manuala, inca deciziile si comportamentul in trafic al soferului sunt decisive in dezideratul de a scadea consumul de carburant, indiferent de gadgeturile din bord.

          • Gabi

            Cred ca o sa fac drum special la bucurești să îți faci o parere

      • Gabi

        Revin cu vechea problema . Consumul exagerat, a venit vara , i30 1.6 disel 11000 km consum 8- 9 l, de ce? Nu trece de 80 km. Reprezentanta zică că e normal.

        • turatiimaster

          Nu stiu ce sa zic, daca nu conduc eu masina nu am cum sa stiu ce stil de condus ai, daca e corect sau nu, reprezentanta greseste, pentru ca nu poti da ca normal un consum care depaseste cu 3l la suta ce e dat in fisa masinii… Eu nu am 8-9 nici pe Sportage Automat diesel 2l si 185 CP, cu AWD, am 6.9-7.3 consum mediu, daca merg numai extraurban scot sub 6.5. Masina are ceva.

  2. cris

    kia mi se pare mai ok ca design…ai si acolo super garantie. De curiozitate o sa ma duc sa fac un test drive cu ea…poate este, asa cum spune Robert, o super masina iar eu o subapreciez datorita subiectivismului in care privesc lucrurile

  3. Marcu

    Corect mi se pare să se arate delimitat de ce focus sau leon fata de i30 Doresc să se facă o comparație corecta cu 242nm cuplul de la i30 1.4 in comparație cu celelalte.

  4. Adrian

    Swiss cum ai obtinut pretul ala la Ford Focus ? Daca pui ce ii lipseste acestui i30 ajunge la 25.000 EUR – navigatie de 8 inch, camera pe spate, trapa electrica, etc – 1.5 EcoBoost 150 CP M6.

  5. swiss

    OK i30 la 18000 E vine f dotat dar fara keyless go, plafon panoramic, piele, scaune cu reglaj manual, navigatie de doar 5 inch ( am smarrphone cu diagonala mai mare!?), lipsa gura ventilatie pt cei din spate ( sa nu vorbesc de zone). Cruise controlul ala nu e cel mai precis iar dct-ul in sport imi arata treapta recomandata si nu unde ma aflu!? Dinamic/consum sub astra k 1.4 150, g7 1.4 tsi 150, leon 1.4 tsi 150, ff 1.5 150, civic1.5 182. In afara de pret/garantie si subiectivism nu vad de cei ai alege hyundai. Btw sunt posesor kia ceed.
    O alternativa f corecta leon fr 1.4 ecotsi 150 cp – 20400 euro si sunt convins ca se poate obtine un discount
    ford focus 1.5 ecoboost titanium 150 cp – 19400 euro

  6. Adrian

    Toata lumea vine cu niste comparatii de preturi fara sa se documenteze in niciun fel. 7DCT-ul testat de Robert costa 18.000, cea manuala 17.000. Faceti si voi niste comparatii dotari/pret si dupa aia spuneti ca masina este varza sau ca iti iei Megane GT (aproximativ 25.000, nu stiu ce reducere aplica dealer-ul) sau Golf 7. De exemplu, am fost in showroom la VW, iar Golf-ul 7 cu exact aceleasi dotari ca i30 M6 costa 24.000. Poti sa-ti iei si Golf la 17.000, dar sincer as prefera Hyundai decat sa dau 17.000 pe 1.2 TSI sau 1.0 cu nicio dotare.
    Opel Astra K nu stiu ce pret are, la un ochi aruncat la ei pe site comparativ la dotari cu i30 costa cam 23.000 – 24.000 – nu stiu ce reduceri mai aplica dealer-ul, mi-e greu sa cred ca ajunge la 17.000.
    Golf-ul era 26.500, dar in Martie a fost o promotie cu 2.500 EUR discount, nu stiu daca mai este valabila.

  7. cris

    si la astra mi au facut reducere (cel putin anul trecut, acum de cand e la peugeot nu stiu ce reduceri mai fac) 15%…oricum am da o cred ca iese sub pretul lui i30, dar poate ma insel.

  8. cris

    masina de test era 22.000, nu?

    • turatiimaster

      Pretul de lista, da, 22 000, dar pretul de lansare e undeva putin peste 18 000, fix la ce se vede in filmul asta. Ceea ce e putin imbatabil.

  9. cris

    eu am condus doar astra k 1.4 t 150, insa din punct de vedere al design ului exterior si interior, opelul sta mult mai bine si ar fi o alegere mai inteleapta. Inainte i30 atragea clientii si datorita pretului mai ok, acum insa costa cat un opel…e la pret de megane gt care ofera 205 cp. De ce ai lua asa ceva, in afara de garantie peste concurenta? Mi se pare aiurea sa compari un hyundai (cel putin i30) cu astra k…mai au coreeni pana sa faca masini la nivelul europenilor, insa pana acum aveau de partea lor o oferta foarte buna dpdv al pretului…acum ca au un pret apropiat de al competitorilor nu mi se mai pare asa interesanta. Designul este slabut…in fata seamana cu ford, in spate cu golf 6….si profil cu 308. Interiorul mi se pare slabut….mai au de lucru, desi ii comparam cu ceilalti ca de la egal la egal

    • turatiimaster

      i30-ul asta il iei cu 18 000, ma tem ca nu e chiar la pret de Megane GT… Si e mai ieftin oricum decat Astra, la nivel de dotari echivalent. Ofera totusi tehnologie de top, de la cutie 7DCT pana la AEB si alte sisteme, nu e ca si cum a facut Dacia o masina si a oferit-o la pret de Golf…

      • Marcu

        Părerea de mai sus în legătură cu inferioritatea unui Hyundai fata de Opel este subiectiva. Păcat că i30 nu e așa de bine promovat. I30 este inferior pentru că nu e Opel …

  10. Cristi

    In comparatie cu Astra k 1.4 turbo cum ar putea fi evaluat i30 la tinuta de drum, confort, insonorizare, directie, calitatea materialelor, consum, etc. ?. Este peste Astra k, echivalent cu ea sau este sub Astra k (la nivel de dotare similar) ?.

    • turatiimaster

      Depinde de gust, tinuta de drum e comparabila, cu avantajul puntii mai avansate la i30, confort asemanator, la insonorizare ambele sunt superbe, directie parca un plus la Opel, calitatea materialelor iar e discutabila, ambele imi plac, dar stiluri diferite, consum usor mai mic la Opel. Sunt echivalente si diferentele le poate face mai degraba subiectivitatea si pretul.

  11. Adrian

    Vad ca la “Next Videos” dupa Honda HR-V este iar Hyundai i30. Este Hyundai i30 1.4 T-GDi Manual ?

    • turatiimaster

      Da, astazi apare i30 cu DCT7 si ulterior 1.4 T-GDi M6 (s-a filmat deja, se lucreaza).

  12. Marcu

    Când apar filmele despre AEB la i30 ?

  13. Marian

    Ce se mai aude cu filmuletele ? 🙂 Incepe rabla in curand si ar fi f. utile in luarea unei decizii ..

    • turatiimaster

      Filmele sunt pe Youtube deja, o sa apara si aici in cateva ore.

  14. codes

    Stiti cumva daca se va pune in viitor motorul de 1.4 turbo si pe Elantra?

    • turatiimaster

      Nu stiu, politicile Hyundai sunt oricum destul de ciudate, si cu combinatiile motor-cutie si cu nivelurile de echipare. E posibil sa puna. Sau nu.

  15. Stefan

    Am gasit in presa auto urmatorea opinie – “In clasa compacta europeana este dificil ca i30 să se impuna deoarece cumpărătorii sunt răsfățați la alegere cu: vrei ceva sportiv?, ia-ți un Ford Focus, vrei ceva clasic?, cumpără-ti un VW Golf, vrei ceva mai nou și bun?, ia-ti un Astra sau Megane. Daca vrei o combinație a tuturor la un preț rezonabil și cu un portbagaj mai mare, cumpără Skoda Octavia. Noul i30 este ca un fel de smartphone Nokia modern – știi că există și ca are aproximativ aceleași caracteristici ca și rivalii săi, dar nu e primul care-ți vine în minte dacă vrei să cumperi un hatchback nou”.

    • turatiimaster

      Fa un drive-test, vezi cum merge, eu vorbeam singur in masina si bateam din palme, daca ai mers si nu ai facut ca mine, insemna ca mi-am pierdut indemanarea, daca vei merge, unge-ti palmele din vreme. Masina e superba.

  16. Adrian

    Am facut o configurare rapida si pentru Opel Astra si am ajuns la 23.800 EURO. Mi-e un pic greu sa cred ca totusi o sa-ti faca o reducere de 6.300 EURO.

    • Marian

      La Astra se da acum 16% discount + rabla + 6% daca faceti buyback. Eu nu vorbesc de astra cu toate dotarile, ci de ceva similar cu Hyundai-ul. Am scris mai sus.

  17. Adrian

    Eu am fost la showroom-urile marcilor respective si am primit preturile de mai sus, in afara de Astra – la Opel nu am fost – e posibil sa ajunga la suma mentionata de dumneavoastra. Celelalte in schimb sunt la preturile de mai sus, inca o data mentionez ca am cerut exact dotarile de pe Hyundai – fara aceste dotari erau mult mai ieftine, Golf aproximativ 18.000 EURO, Leon – 19.000 EURO, Ford aproximativ 20.000 EURO.

    Fiecare alege ce i se potriveste mai bine, pentru mine conteaza dotarile si pretul.

    • Marian

      E o masina foarte buna i30-ul , nimic de zis, felicitari ptr. alegerea facuta, si intr-un segment atat de competitiv, achizitia unei masini e pana la urma o decizie subiectiva si e important ca ati luat ce va place.

  18. Adrian

    Salut,

    Am vazut ca sunt cateva comparatii care cred eu sunt putin disproportionate. De ce nu Ford Focus 1.5 150 CP, Seat Leon 1.4 150 CP, VW Golf 1.4 150 CP si alte cateva modele ?

    Hyundai i30 – 1.4 T-GDi 140 CP 6MT – costa 17.000 EURO (dupa toate reducerile aplicate) FULL in Romania (alte tari au Blind Spot, Auto Hold Brake, trapa, scaune aerisite, Rain Sensor, ecran de 8 inch, Shark fin antenna, senzor parcare fata)

    Ford Focus – 1.5 150 CP cu aceleasi dotari ca Hyundai aproximativ 27.000 EURO
    Seat Leon – 1.4 150 CP cu aceleasi dotari ca Hyundai aproximativ 25.000 EURO
    VW Golf 1.4 150 CP cu aceleasi dotari ca Hyundai aproximativ 25.000 EURO

    Acum, sunt destul de mult masini mai bune decat acest Hyundai i30 1.4 T-GDi, dar strict parerea mea este ca raportul calitate-pret, dotari, fiabilitate este unul impresionant de bun. Depinde de cat de multi bani are fiecare si vrea sa cheltuie, asa Mercedes Benz A 200 156 CP e mai buna decat toate de mai sus.

    • Marcu

      Domnule Adrian,
      Aveti o parere pertinenta legata de preturile lor, in categoria asta mai intra si Opel astra K 1.4 cu pretul de 20 000 EURO(dotari aproape de Hyundai). Legat de extraoptiunile care nu sunt valabile in Romania este o pierdere mare pentru un posesor de Hyundai.
      Am ramas dezamagit cand am vazut acel display de 5″ fara navigatie sau conectare android.

      Un test drive cu acest Hyundai convinge multe persoane sa incerce si altceva decat focus,seat etc.

    • Marian

      Ford Focus 1.5 150 CP Titanium e in momentul de fata, cu toate reducerile, in jur de 16.500 EUR. Opel Astra K cu dotari similare, tot in jur de 16.500 – 17500.
      Deci nu sunt chiar asa mari diferentele de pret.

      • Marcu

        Este adevarat ca masinile de mai sus se pot cumpara la acest pret, am fost la dealari inainte sa cumpar hyundai, dar nu au dotarile mentionate la un hyundai full. Sa luam in calcul numai jantele pe 17″(+roata rezerva dimensiuni 17) si vopseaua perlata

        • Marian

          Asa e, nu le poti lua cu toate sistemele (lane assist, automatic brake assist, blind spot), dar in schimb compenseaza prin sistemele de infotainment, care sunt net superioare celui de 5″ de la i30. Atat la Astra, cat si la Focus ai 7″ cu Android Auto / Apple Carplay.
          + alte chestii, cum ar fi parbriz incalzit, torque vectoring control la focus, sau onstar la Astra.

  19. Cristian

    Noul i30 ar putea fi considerat un “challange” pentru Astra k, Focus, Mazda3 sau este o masina inferioara acestora la dinamica, tinuta de drum, insonorizare, directie, confort la volan ?.

    • turatiimaster

      Nu ar putea fi considerat, este un challenger, cand o sa apara filmele, o sa intelegeti. E, cum imi place mie sa spun, o noua mostra de tupeu coreean.

  20. cris

    cuplu inseamna ca masina trage mai bine pe o plaja mai mare (de la 1600 rotatii pana la 5000 rom)…focus ul este superior hyundaiului care are cuplul disponibil pe o plaja inferioara de turatii…dupa 3200 scade…cu cat vezi un grafic de putere pt acest motor pe google

  21. cris

    sa fie intr-un ceas bun si sa o folosesti fara probleme!

  22. Marcu

    Eu după testrive cu Ford focus 1.5 180 cp am fost și am achitat Hyundai i30 . Îmi place cum funcționează turbo pe acest motor. Trage de la 1500 turatii

    • 71doru

      Marcule, hai ca te-am crezut !
      Hyundai I30 1,4 T-GDI : 140CP ; 242Nm/1500-3200 (doar); 0-100 in 8,9″ ; vit.max. 210km/h; consum mediu 5,4l/100km.
      Ford Focus 1,5 Ecoboost: 180CP ; 240Nm/1600-5000 rot/min; 0-100 in 8,6″; vit.max. 224km/h; consum mediu 5,9l/100km.
      Sa vorbim despre tinuta de drum ? Am condus precedentul i30, nu cred ca au sarit peste Focus nici cu actualul.
      Eu cred ca ai gasit la Hyundai o domnisoara mai convingatoare.
      Si totusi eu privesc cu admiratie ascensiunea grupului Hyundai-Kia, oferta lor o gasesc sensibil mai tentanta fata de tot ce exista in grupul VAG, asta daca nu pleci la drum cu idei preconcepute si daca iei in calcul toate aspectele: design, fiabilitate, performante, pret, garantie.

      • Marcu

        Mulțumesc pentru comentariu. Nu înțeleg de unde ați luat acei 1500-3000(doar). Puterea de 140 o are la 6000 de ture. Specific că am condus ambele mașini înainte să cumpăr Hyundai și nu fac vreo promovare prin comparația mea.

        • turatiimaster

          1.4 T-GDi are 242 Nm de la 1500 la 3200 rpm.

          • Marcu

            Buna ziua, din păcate nu cunosc ce înseamnă acest lucru. Referitor la focusul care are cuplu de la 1600 până la 5000. Cum este mai avantajos ? După 3200 la Hyundai ce cuplu are ? Multumesc

            • turatiimaster

              E mai avantajos sa ai cuplu pe o plaja cat mai larga de turatie, dar o sa vedeti filmele cu i30, se misca foarte bine.

              • Marcu

                Despre ce filme vorbiți? As vrea sa vad niste comparații video

                • turatiimaster

                  O sa urmeze in 10 zile filmele cu i30 1.4 T-GDi DCT7 si putei face o comparatie.

              • Marian

                Cand le puneti pe Youtube ? Incepe programul rabla si ar fi f utila prezentarea ptr luarea unei decizii 🙂

                • turatiimaster

                  Cam in 2 saptamani ar trebui sa apara, mai sunt Clio GT Line si Isuzu D-Max, apoi urmeaza i30.

                  • Marian

                    Multumesc! Chiar sunt curios, in special de consum, pe care n-am reusit sa-l verific in drive-test.
                    Felicitari pentru prezentari; foarte detaliate si corecte prezentarile. Poate ca o sugestie, ar fi fain sa prezentati si nivelul de insonorizare la diferitele turatii, poate doar si cu o aplicatie de Android.

      • Swiss

        De ce compari i30 1.4 140 cu 1.5 180? Mai ccrect mi se pare sa o pui in balanta cu 1,5 150 si sa vezi ca se misca relativ similar.

        • Marcu

          Nu era in test drive

      • Marcel Petrescu

        LEON FR 1.4 TSI 150CP, 250NM/1500-3500 0-100 in 8.0 secunde, consum 4,8%…
        Le bate pe amandoua de departe si la consum si la performante.

        • Marcu Jiu

          Nu stiu

        • Marcu

          Cand o sa vedem vreodata consum de 4,8 la o masina benzina cu putere? Eu am 7,2 pe Hyundai i30 1.4 tubo 140CP in cei 2000 km parcursi.

          • ciprian

            esti norocos:)
            detin Hyundai i30 nou 1.4 140 cp consum extraurban 8.6 si in oras sub 13 nu scad in primii 2000 km

            Apropo stie cineva unde pot sa pun pachet de drumuri grele pe masina?

            Multumesc frumos !

  23. cris

    marcu – este un test in auto motor si sport
    doru- o masina nu o iei doar pt modul in care accelereaza….look ul mi se pare ca aduce cu 308, spate de golf, interiorul tipic masinilor coreene, nimic spectaculos, insa pretul mi se pare cam mare pt asa ceva. Ca avantaj ar avea garantia si fiabilitatea recunoscuta…fac masini bune, dar nu m as risca sa o cumpar.

  24. Doru

    La comparatii directe cu Astra k si Mazda 3 de exemplu, la motorizari identice sau apropiate, i30 nu sta rau http://www.zeperfs.com/en/duel6615-6050.htm , http://www.zeperfs.com/en/duel6615-5867.htm , nici la reprize si nici la franare, ceea ce confirma ca nu este o masina rea .

  25. Marcu

    Buna ziua,

    Cand apare un test drive cu noul i30 benzina 1.4 ?

    Multumesc

  26. nora

    Seara buna tuturor. Am comparat Ford ecoboostul de 1l pentru ca are acelasi pret cu Hyundai i30, aproape aceleasi dotari de interes mie, doar ele doua sunt momentan expuse si am reusit sa le si conduc. Nu doresc neaparat cai multi, ma uit si la dotarile care -mi sunt de real folos. Poate ca am si gresit. Doresc sa nu ma insel amarnic, adica sa platesc un pret corect raportat la fiabiliate – performanta-calitate-consum . Nu am o pasiune anume pentru vreo marca dar hyundaiul acesta e atat de frumos! oare e si bun? nu credeam ca e ata de greu sa alegi :). Merci ca va aplecati asupra ” problemei” mele. Mai deliberez, astept testul d-lui Robert cu nerabdare. Imi vine sa cumpar masina si sa i-o ofer la test !

  27. nora

    Noul i 30 1,4 140CP Exclusiv sau ford focus 1 ecoboost Titanium? Ce recomandati? pret sensibil egal negociat .

    • Ionel

      De ce nu in comparatie cu Focus de 1,5 Ecoboost?

    • turatiimaster

      Nu am condus noul i30, ca sa imi fac o idee, sa mai asteptam putin, o sa ajunga si la mine masina curand si pe urma pot sa am o parere.

  28. codesmm

    Un nou salt facut de Hyundai cu acest i30. In realitate este si mai “spectaculos” cum ar spune Robert. S-a facut upgrade din toate punctele de vedere. Designul este mai european, frumos, atragator si are motoare turbo in trend cu piata europeana. Reviziile la motoarele pe benzina sunt la 15.000 km sau un an, iar la diesel la 30.000 km sau la 2 ani. Volumul portbagajului este de 395 litri fara roata de rezerva (in media clasei) si 1301 cu bancheta pliata. Garda la sol de 140 mm. Asteptam cu interes prezentarea si review-ul lui Robert despre noul i30.

    • Rafa

      La motorul de 1.4 mpi reviziile se fac anual sau 30.000 km:D

    • Gabi

      Să crezi că la disel e la 30000 schimbul mie mi l-au făcut la 13000

  29. Laurentiu

    opel astra K 1.4 T sau vw golf 7 1.4 tsi 125 cp comfortline clar!!!!

    • Yodansha

      La dotarile actuale ale lui I30, de departe le bate pe cele 2, oricand. Intrati pe site-ul http://www.hyundai-motor.ro si lamuriti-va.

  30. Laurentiu

    nici macar varianta de 1.6 crdi 136 cp nu merita( 1338 kg-dupa site-ul Hyundai Romania mi se pare destul de mult)

  31. Laurentiu

    plus ca pe site-ul hyundai Romania nu vad ecranul de 8 inch nici macar optional!!!!!

  32. Laurentiu

    din teste pe net, bine, dar consumul destul de mare, peste 8 la dct!

  33. Swiss

    Pe cand test drive? Foarte curios de cum se comporta 1.4 tdgi manual

    • turatiimaster

      O sa fie, asteptam masina.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.