Hyundai i30 1.4l T-GDi 6MT Launch Edition EXCLUSIVE

Hyundai i30 1.4 T-GDi MT6 Launch Edition EXCLUSIVE

Design atemporal, cum va povesteam si la testul precedent cu 1.4l T-GDi 7DCT, pret bun, pe total o masina care merita studiata, noul i30 cu transmisie manuala mi-a lasat aceeasi excelenta impresie.

Dincolo de povestea cu lipsa unor echipamente pe piata din Romania, i30 chiar e remarcabil.

Varianta de fata e un pic mai performanta decat cea cu transmisie dublu ambreiaj, recunosc si faptul ca se simte mai bine condusa dinamic, implicarea soferului e mai mare si practic interactiunea om-masina e superioara.

Imi place ca se mentine in limite rezonabile cu consumul de carburant, 1.4l T-GDi nu e nici cel mai economic motor de acest tip si nici cel mai performant, face exact ce trebuie sa faca, ofera o dinamica mai mult decat rezonabila si un consum mediu decent pentru genul acesta de autovehicul.

Sper ca motorul sa fie pus pe mai multe modele Hyundai, de ce nu si pe noul SUV mic, Kona, poate chiar si pe Tucson, intr-o varianta probabil fara tractiune integrala. Pentru ca merita, cilindree rezonabila, taxare scazuta, emisii in limite normale, comportament ireprosabil, il vad ca o alternativa excelenta la un diesel, mai ales pe modelele mai mici ca dimensiuni.

Dar pentru mine interesant la i30 ramane breakul, il astept, arata bine si are un portbagaj imens…

11 Responses

  1. Radu says:

    Salut,
    Motorul 1.4 DPI va ajunge “pe mana ta” cumva? M ar interesa i30 wagon cu acest motor dar am senzatia ca ar fi cam lesinat si in plus la viteza de autostrada 130-140 km/h ar fi cam turat (pe la 4000rpm?) La consum ma astept sa fie ca MPI urile mici, gen undeva la 7-8% pe autostrada.

    Daca ai ceva info legate de motorul asta ar fi grozav daca le ai face disponibile si cititorilor.

    Multumesc.
    Radu

  2. Cristi says:

    Salut!
    Ai in plan (in viitorul apropiat) un review la noul i30 Wagon cu motorul 1,5 l benzina? Apropo de motor, ce stii de el? Este nou sau e dezvoltat pornind de la actualul motor 1,4l ? Distributia e tot pe lant?
    Multumesc!

  3. Marius D. says:

    Abea astept un review la noul I30 Fastback! 🙂
    Numai bine!

  4. Bogdan says:

    A aparut o noua versiune de echipare care are in plus navigatie, altceva nu vad.

  5. Aule says:

    Intre Captur si i30 ce ai alege?

  6. Daniel says:

    Salut !
    Mulțumesc pentru multitudinea de informații pe care le regăsesc în descrierile tale.
    Ce ai alege intre un Hyundai I30 t-gdi și o Mazda 3 G120 2017?
    Mă interesează calitatea mașinii dar și fiabilitatea deoarece vreau sa o păstrez cât mai mult.
    Mulțumesc frumos!

    • turatiimaster says:

      Ambele sunt ok, i30 e mai bine antifonat si mai confortabil, 3-ul e mai sportiv putin. Depinde de gust si alti factori.

  7. ion vlad says:

    Seamana extrem de mult cu un Golf (am vazut si pe strada si asa este).
    Au copait foarte mult, parerea mea. Parca generatia trecuta era mai distincta, avea mai multa personalitate, cel putin la design.
    OK, intelegem : proiectat in Germania, pentru europeni, fabricat in Europa. Dar totusi …….

    • Byand says:

      Saracul Ion Vlad…notiunile de baza in materie de design lipsesc desavarsit daca spui ca seamana cu Golf….of…lumea asta!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.