N-am putut refuza oferta celor de la Renault de a testa ultima declinare a variantei RS Trophy, e normal, niciun om intreg la minte si cu permis de conducere nu ar trebui sa rateze asa ceva.
Modificarile nu sunt doar estetice, adica cele legate de facelift, insa tehnic vorbind diferentele fata de Trophy 2016 sunt relativ minore.
Ramane aceeasi racheta semnata Renault Sport, cu transmisie EDC si RS Monitor, care gestioneaza resursele oferite de un propulsor turbo de origine Nissan, cu cilindreea 1.6l.
Poate fi la fel de bine o masina de zi cu zi, desi in mod evident e mai rigida si mai specializata decat un Clio RS normal, daca nu deranjeaza consumul mai ridicat, insa un Trophy il poti evidentia doar pe un circuit de viteza.
De altfel, intr-o comparatie directa cu principalii competitori, e posibil ca pe strada sa para dezavantajat, insa pe pista probabil ca va depasi net orice rival.
Daca doriti o masina sportiva dar mai putin radicala, la un nivel de pret asemanator, poate ca un Megane GT e o solutie mai civilizata, in plus ai ceva mai mult spatiu. Clio RS Trophy e mai degraba o masina adresata adevaratilor entuziasti si profesionistilor din motorsport…
Salut Robert,
Este vreo sansa, anul asta, sa faci drive test cu Renault Megane Estate Gt?
Am vazut ca e pe site la Renault, la configurator.
Am vazut filmuletele cu versiunea hatchback, dar, as fi curios daca vei avea la test si versiunea break.
Multumesc,
Andrei
Nu stiu, o sa vedem daca vine masina de test sau nu.