Nissan Micra 0.9l IG-T Tekna

Nissan Micra 0.9l IG-T TEKNA

Nissan Micra avea nevoie de un suflu nou. L-a primit prin platforma comuna cu un model de mare succes, Renault Clio.

Impartind o parte din tehnica, insa avand un design proaspat si echipari diferite de Clio, dar mai putine motorizari si transmisii, incearca sa obtina o felie putin mai nisata din segmentul B.

Cel mai probabil, mai ales privind masina prin prisma pretului, Nissan nu asteapta volume, ci mai degraba fidelizarea clientelei, plus atragerea unui alt fel de cumparator, sa ne amintim de Juke si alte experimente interesante ale brandului nipon.

Nu are difuzoare in portierele spate si nici geamuri actionate electric pentru pasagerii aceleiasi zone, insa vine cu un sistem audio deosebit de interesant, Bose Personal, cu difuzoare in tetiera, in plus culorile si materialele interiorului atrag de la prima privire.

Bine insonorizat, ofera o perceptie complet diferita fata de Clio sau modelele Dacia echipate cu 0,9l TCe, desi practic e acelasi motor, denumit IG-T, comportamentul dinamic al masinii e bun si senzatiile sunt mai sportive decat ai crede din fisa tehnica.

Singurul impediment real pare sa fie pretul, o versiune ca cea din filme se duce intr-o zona destul de indrazneata. Vom vedea pe strazi daca alegerea celor de la Nissan e corecta…

2 Responses

  1. 71doru says:

    Eu o gasesc o masina interesanta, nu stiu daca chiar as alege-o, alternative sunt multe, dar probabil ar fi printre finaliste.
    Pretul este intr-adevar marisor, un 14500 mi s-ar parea pretul corect, dar masina chiar pluseaza la calitate.
    Legat de locurile din spate, sa nu uitam ca se numeste Micra, in fata insa chiar este OK.
    In Clio nu am reusit sa ma simt bine la volan, nici vizibilitate buna, nici spatiu la picioare sau lateral la cap.
    Sa nu uitam de reteaua de service Renault-Nissan-Dacia, este un avantaj major pe care orice client trebuie sa-l ia in calcul.

  2. kim_vl says:

    Mi se pare cel mai reusit design din clasa. Din pacate, lipsa cutiei automate, dar si minusurile semnalate la locurile din spate si lipsa combinatiei tapiterie stofa-scaune fata incalzite m-au determinat sa imi retrag avansul pt. 0.9 benzina si sa ma orientez catre noul Ford Fiesta 1.0 benzina AT6, caruia, in comparatie cu Micra, ii gasesc ca lipsuri majore distributia pe curea si lipsa farurilor cu LED din orice configuratie sau optionale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.