Noul SsangYong Rexton G4 poate fi definit ca un vehicul ce înglobează patru revoluții importante ce fundamentează evoluția mărcii în segmentul SUV-urilor premium de dimensiuni mari.
La Salonul Auto de la Seoul din 30 martie 2017, președintele SsangYong Motor Company, CEO-ul Choi Jong-sik, parte a Mahindra Group, a anunțat că după succesul înregistrat pe plan internațional cu gama Tivoli, marca va ataca direct piața SUV-urilor mari cu noul Rexton G4.
Vehiculul a fost dezvelit în prezența domnului Anand Mahindra, CEO al Mahindra Group și Choi Jonhng-sik, CEO al SsangYong Motor. Noul SUV arată angajamentul și dedicarea inginerilor coreeni de a intra puternic pe piața SUV-urilor de lux printr-un model avansat atât din punct de vedere tehnologic cât și din punct de vedere estetic și stilistic.
Domnul Choi Johng-sik, CEO al SsangYong Motor, a declarat: “Urmând linia introdusă pe gama Tivoli, care a stabilit noi standarde pentru SUV-urile mici, G4 Rexton se anunță drept un rival important în segmentul SUV-urilor mari premium, cu valori tradiționale din această clasă. Noua platformă este elementul cheie, ajutând SsangYong să-și îndeplinească strategia de dezvoltare pe termen mediu și lung, alături de vehiculele construite pe platforma Tivoli.”
Domnia sa a adăugat:”Cu G4 țintim spre clienții care doresc cele mai bune oferte din domeniu, pentru care am creeat “Marea Revoluție”, reflectând inovația și rapiditatea schimbărilor în cerințele consumatorilor, care se văd deja în cea de-a patra revoluție industrială.
Bazându-se pe noua generație de șasiuri și a tehnologiilor pentru tracțiunea spate, G4 reflectă în mod expres cele patru revoluții ale mărcii, reprezentând valorile SUV-ului autentic, combinând tradiția și inovația.
SsangYong Motor mizează pe o creștere a profitului prin extinderea vânzărilor, sprijinite de o gamă nouă pornind de la Tivoli și până la Rexton.
În timp ce Tivoli a reușit să revigoreze imaginea mărcii, de la Rexton G4 se așteaptă o confirmare a creșterii profitabilității mărcii, precum și la restabilirea reputației SsangYong ca și specialist 4×4, intrând în zona pieței SUV-urilor premium.
În particular, acolo unde există o creștere a cererii de SUV-uri cu reale aptitudini off-road dar și cu o capacitate mare de tractare, Rexton G4 are un cuvânt important de spus. Mulțumită faptului că are o arhitectură construită pe baza unei caroserii pe șasiu, Rexton G4 se diferențiază net de concurență prin obținerea unei rigidități structurale mai mari. Pentru aceasta, inginerii coreeni au apelat la oțeluri înalt aliate, capabile să reziste unor solicitări mult mai mari decât SUV-urie cu caroserii autoportante sau cele cu un șasiu deschis.
Prin designul său carismatic, performanețele sale 4×4 și interiorul spațios și luxos, Rexton G4 poate fi denumit fără teamă drept “Nava-Amiral” a flotei SsangYong. El oferă o experiență deosebit de plăcută la volan și stârnește o satisfacție emoțională clienților.
– Revoluția estetică
Designul exterior impunător și dinamic al lui Rexton G4 a fost inspirat din aspectul renumitului templu grecesc Parthenon. Filozofia de design a lui SsangYong este intitulată “Mișcare 3M naturală” (Nature-born 3Motion) care reunește omul, mașina și materialele și, în particular pentru gama Rexton G4, filozofia “Mișcare distinsă” (Dignified Motion). Motivul din spatele conceptului estetic este măreția mișcării în designul mașinii.
Calandrul radiatorului este unit printr-o linie cromată de linia farurilor pentru a creea un desing frontal voluminos și dinamic. A fost urmărit “Raportul de aur” din artă pentru a defini linia estetică, forma și poziția farurilor, a calandrului și a emblemei care formează designul frontal într-un aspect general echilibrat.
S-a pus accent pe linia laterală și pornind de la liniile aripilor spate care oferă un feeling dinamic ca și cum mașina ar fi gata să plonjeze. Stâlpii frontali sunt subțiați estetic în timp ce, în contrast, ultimii stâlpi sunt îngroșați pentru a conferi o imagine puternică și agilă. Pentru cei care doresc, Rexton G4 este disponibil și cu jante din aliaj, de 20”, care adaugă o tușă de stil luxosului SUV coreean.
Pentru accentuarea imaginii unui vehicul de lux, LED-urile ce formează lămpile de lumini diurne (DRL-uri) și semnalizatoarele sunt integrate în faruri.
Spațiul interior țintește către un “Lux rafinat” dar poate fi folosit pentru mai multe tipuri de utilizare, în funcție de configurația habitaclului și de numărul de scaune. Tapițeria din piele Nappa este de cel mai înalt nivel, iar un sistem de memorare a poziției scaunului șoferului îi permit acestuia să urce sau să coboare mai ușor de la volan, păstrându-i configurate totodată toate reglajele de la poziția spătarului și până la cea a oglinzilor. Toate aceste dotări ridică nivelul de calitate perceput atât de șofer cât și de pasageri.
Rexton G4 oferă cel mai ridicat nivel de confort pentru pasageri și cel mai mare portbagaj din segment, mulțumită optimizării designului interior. De asemenea, beneficiază de cel mai mare spațiu la picioare pentru pasageri. Este singurul vehicul din segment care poate transporta pasageri pe toate locurile și să îi mai rămână loc și pentru patru saci de crose de golf.
Nu în ultimul rând, este singurul model din segment cu un display de 7” TFT, LCD cu o imagine excelentă pentru a satisface toate necesitățile de vizibilitate a utilizatorului.
Scaunele, care sunt manufacturate manual utilizând cea mai de calitate piele Nappa, reprezintă cel mai bun nivel de confort, împreună cu o alegere inspirată de culori, forme și materiale. Confortul scaunelor devine mai evident pe distanțe lungi, iar suportul lateral și corpului pe viraje. Cusăturile și designul caroiat al acestora de pe bord îmbunătățesc și mai mult aspectul și senzația de lux a interiorului.
– Revoluția conducerii
Grupul motopropulsor de la Rexton G4 folosește un motor XDI220 LET turbodiesel și o transmisie automată Mercedes-Benz cu 7 trepte. Eficiența și silențiozitatea propulsorului ce oferă un cuplu mare și permite performanțe dinamice bune. De asemenea, timpii de reprize sunt facilitați de cuplul disponibil încă de la turații reduse, tipic pentru motoarele existente pe SsangYong.
Cutia de viteze de origine Mercedes-Benz este cu 7 trepte și și-a dovedit deja utilitatea și performanța pe mai multe modele din gama constructorului german. În combinație cu motorul e-XDI220, furnizează schimbări imperceptibile ale treptelor și un răspuns rapid la accelerare pentru a îmbunătăți și mai mult plăcerea conducerii și experiența la volan.
Sistemul de tracțiune integrală 4Tronic de la Rexton G4 este bazat pe tehnologia tracțiunilor 4×4 de la SsangYong. Cel de la volan poate utiliza transmisia spate pentru conducerea normală, economisind carburant. Sistemele 4WD – H/L pot fi selectate în funcție de suprafețele de rulare, pentru a îmbunătăți tracțiunea vehiculului. O combinație de suspensii cu brațe suprapuse pe față și multi-braț pe spate sunt o caracteristică destul de rar întâlnită printre SUV-uri, asigurând un nivel ridicat de confort și stabilitate.
– Revoluția siguranței
Rexton G4 are cele mai multe airbag-uri din segment. Nu mai puțin de nouă astfel de echipamente de siguranță sunt instalate în mașină, inclusiv pentru genunchii șoferului și pentru cei de pe al doilea rând de scaune. De asemenea, folosește tehnologii moderne de siguranță inclusiv nou-dezvoltatul șasiu “Quad Frame” realizat din oțeluri de înaltă rezistență pentru a asigura un nivel excelent de siguranță pentru pasageri. Cadrul Quad Frame este făcut din oțel de 1,5GPa, denumit și Giga Steel.
Este pentru prima oară în lume când un vehicul primește o asemenea dotare contribuind decisiv atât la economisirea greutății dar fără compromisuri în sensul siguranței. Acesta îmbunătățește performanțele vehiculului în caz de impact. Procentul de utilizare a oțelurilor înalt aliate (de peste 590 MPa) a fost folosit pe mai mult de 63% din construcția vehiculului, contribuind atât la rigiditatea cât și la optimizarea vehiculului.
Caroseria mașinii folosește în proporție de 81,7% oțeluri înalt aliate, cel mai mare raport din segment, pentru o siguranță mai mare.
Mai mult, sistemele avansate de asistență a șoferului (ADAS) includ sisteme precum: sistem autonom de frânare de urgență (AEBS), avertizor schimbare bandă de mers (LCA), trafic travers din spate (RCTA) și asistent de unghi mort (BSD) pentru a mări siguranța pasagerilor.
– Revoluția Hi-Tech
Sistemul de infotainement instalat pe Rexton G4 este una dintre cele mai atractive și mai interesante dotări ale mașinii. Folosește un ecran de 9,2”, HD, ce permite conectivitate de top cu echipamentele mobile. Astfel, asigură cel mai ridicat nivel de entertainment și ușurință în exploatare, în timp ce sunteți la drum. Desigur, este compatibil atât cu Apple CarPlay cât și cu Android Auto.
Utilizatorii sistemelor Android din Rexton G4 își vor putea conecta smartphone-ul prin Wi-Fi, pentru ușurință mai mare în exploatare. O altă noutate a mașinii este sistemul “two-way” de mirroring, prin Android Auto. Tot conținutul de pe telefon se poate afișa în HD direct pe ecranul mașinii, această funcție fiind o premieră în segment.
Rexton G4 oferă și un sistem 3D AVM (Around View Monitoring) care permite vizualizarea zonelor alăturate mașinii, ajutând mult șoferul atunci când trebuie să parcheze în spații mai înguste. Mai mult, mașina poate fi echipată cu un sistem audio premium Infinity cu 10 difuzoare pentru a furniza cea mai bună experiență audio din clasa sa. Sistemul a fost optimizat în special pentru al doilea rând de scaune, oferind un sunet foarte clar și pe o plajă mare de frecvențe.
Mai sunt disponibile și alte funcții precum cea de auto-încuiere, pentru vehiculele dotate cu sistem keyless ce încuie automat ușile atunci când șoferul se îndepărtează de mașină. Funcția Easy Access mișcă scaunul spre înapoi astfel încât șoferul să se poată așeza confortabil înainte de a porni motorul. Imadiat după pornirea motorului scaunul se reglează automat pe poziția inițială.
Pentru instalația de climatizare, există un sistem pe două zone de confort. Tot pentru confortul pasagerilor de pe rândul median de scaune este amplasată o priză de 220 de volți, astfel încât aceștia își pot utiliza fără probleme laptopul la drum lung.
Pentru portbagaj există disponibilă opțiunea de deschidere asistată. Dacă șoferul are cheia la el și se află în spatele mașinii pentru mai mult de trei secunde, hayonul se deschide automat.
Recent Comments