Noul motor 1.3l TCe cu 130 si 150 CP e disponibil pe Dacia Duster

Dacia lanseaza pe Duster mult asteptatul motor 1.3l TCe, in doua variante de putere, 130 si 150 CP, ambele cu GPF (filtru de particule).

Blocul motor din aluminiu, mai ușor, include noi inovații, cum ar fi “Coating Spray Bore”. Această tehnologie de acoperire, utilizată în interiorul cilindrului, printr-o gestionare îmbunătățită a căldurii, permite o performanță mai bună și o mai mare plăcere de a conduce.

Pentru a reduce emisiile de particule, noile motoare pe benzină cu injecție directă integrează acum un filtru de particule pe benzină (GPF).

Această nouă generație de motoare pe benzină oferă o plăcere sporită de conducere pentru Duster cu:
-130 CP (96 kW) la 5000 rpm și cuplu maxim de 240 Nm la 1500 rpm adică +5 CP față de generația anterioară
-150 CP (110 kW) la 5250 rpm și cuplu maxim de 250 Nm la 1600 rpm, adică + 25 CP comparativ cu generația anterioară

După ce și-a reînnoit toate motoarele diesel cu Blue dCi pe versiunile 4×2 și 4×4, Dacia lansează spre vânzare aceste noi motoare pe benzină pe Duster, disponibile pe versiunile 4×2 și de la mijlocul anului 2019 pe versiunile 4×4. Preluarea comenzilor va începe în următoarele săptămâni (în funcție de țară).

Media Nav Evolution: o experiență fluidă și acces la aplicații mobile

Până la sfârșitul anului 2018, Dacia își va echipa gama cu o nouă versiune a lui Media Nav Evolution, oferind navigație mai ușoară și mai rapidă și noi caracteristici.

Mulțumită Apple Car Play și Android Auto, există o gamă largă de aplicații care îmbogățesc experiența la bord dincolo de navigarea conectată:
– Cu Waze șoferul este informat în timp real despre condițiile de trafic pentru a-și optimiza călătoria și pentru a economisi timp evitând traficul, pericolele, accidentele și altele …
– Cu WhatsApp, șoferul poate rămâne conectat în timp ce conduce și gestionează mesajele sale printr-o interfață vocală.
– Cu Spotify, șoferul se poate bucura de toate playlisturile și radiourile sale Spotify. În acest fel, el poate accesa muzică din toată lumea în vehiculul său.

Această nouă versiune de Media Nav va fi disponibilă pentru vânzare la același preț ca versiunea anterioară.

Noua serie foarte limitată Sandero Stepway: votul este deschis

La Salonul Auto de la Paris, Sandero Stepway va fi afișat în trei modele originale imaginate de Flora Jammes, Aurélie Abric și Pierre Lancien. Într-un concurs organizat între 6 și 25 iulie, utilizatorii web au propus tema designului pentru competiția “Foarte Limited Edition” lansată de marca Dacia. Cei trei finaliști de design sunt dezvăluiți la Salonul Auto și deschid a doua parte a concursului care va avea loc între 2 și 13 octombrie la ora 6:00. Cele trei modele vor fi supuse la vot vizitatorilor standului Dacia din Paris și utilizatorilor de pe pagina dedicată Salonului Auto de la https://www.dacia.fr/.

Câștigătorul isi va vedea creația încorporată in seria New Very Limited din Sandero Stepway.

Dacia atinge un nou record de vânzări

Dacia a obținut cele mai bune vânzări din primul semestru din punct de vedere al volumelor din istoria sa. Marca confirmă locul 3 pe piața mașinilor vândute persoanelor fizice în Franța. În primul semestru, în Franța, vânzările mărcii au crescut cu 20,8%.

În Europa, marca a înregistrat vânzări record pe semestru, înregistrând 281.206 vehicule (+ 14,6%), iar cota de piață de 2,9% (+0,3 puncte). Dacia sa străduit, prin urmare, să ajungă în top 5 în vânzările de mașini private din Europa.

Sandero, o adevărată stea între modelele Dacia, este încă numărul 1 pentru vânzările către persoane fizice din Europa, iar noul Duster se bucură de un mare succes, înregistrând aproape 62 900 de înmatriculări de automobile în 6 luni în Europa.

2 thoughts on “Noul motor 1.3l TCe cu 130 si 150 CP e disponibil pe Dacia Duster

  1. kim_vl

    Foarte interesant acest motor, cu o crestere de cuplu de 40-50 Nm fata de 1.2 TCe care nu e nici el vreun puturos.

  2. Vlad

    Salutari,

    Foarte tare… ma mira faptul ca nu e inclusa si motorizarea cu putere mai mica de 1.3 turbo GPF, care se regaseste si pe Renault Megane din acest moment. Ma refer la 1.3 Turbo 116 cai GPF. Mai realist e sa apara aceasta motorizare decat cea de 150 de cai. Poate vom vedea asta pe vreo versiune Sandero Stepway RS pe platforma de Clio IV in 2019.

    Toate cele bune si tine-o tot asa, cu review-urile detaliate!
    Apreciez foarte mult ca arati turatiile la viteze de autostrada in diverse trepte si reprizele pt depasiri, cat si interioarele si sistemele multimedia.

    Daca se poate imi permit sa-ti sugerez sa faci si o sectiune pe video, desi realizez ca e foarte greu sa repeti aceleasi conditii, cu mersul in oras pe aglomeratie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.