O sa incep cu sfarsitul, mie imi place mult masinuta asta, pentru ca arata si merge interesant. Viitorul, cum mereu spun, ne este dirijat catre electrice, si chiar Carlos Tavares, CEO Stellantis, declara ca nu e neaparat cea mai buna idee.
Si da, tind sa fiu de acord cu el, pentru ca si eu am afirmat asta constant, am sarit o etapa foarte importanta, probabil un 10-15 ani in care trebuia sa rafinam la perfectiune hibridul, pana gaseam solutia perfecta pentru baterii. Apoi, era simplu, transferai tehnologia la electrice, inchideai motoarele pe combustie in alti 10-15 ani, si aia era.
Am facut acest intro mai neobisnuit, pentru ca oricat de mult imi place E-C4, iarna nu e ca vara, si nu e doar o metafora a unui fost presedinte de tara, ci o realitate implacabila a fenomenului numit vehicul electric.
Iarna nu e ca vara, daca vara aveam 330 km autonomie realizabila (si chiar mai mult), iarna autonomia se reduce drastic, nu doar la E-C4, ci la orice model electric. Desigur, procentul de reducere este variabil, tine de multi factori, temperatura, incalzire baterie, capacitate, mod de utilizare, daca vehiculul este garat la interior sau la exterior, si mai sunt si altii…
Cu toate astea, utilitatea unui E-C4 nu poate fi contestata, daca indeplinesti mai multe conditii, simultan. Locuiesti la curte, ai statie sau posibilitate de incarcare in curte, chiar si la o priza normala sau Green Up, ai trasee scurte, gen 100-150 km zilnic, doar si acestea si sunt conditii suficiente pentru ca E-C4 sa fie o super solutie pentru tine…
Mi imi place mult cum arata, un look destul de agresiv si futurist