Kia e-Soul 150 kW Premium

Si Soul intra intr-o lista larga de automobile care fie iti plac fie nu iti plac. In Europa nu mai avem parte decat de versiunea electrica, e-Soul, in doua variante de capacitate a bateriei, si asta nu e neaparat rau. Cei care merg preponderent in oras se pot multumi cu bateria mica, cei care vor autonomie mai mare, au optiunea unei baterii mai serioase.

Ce o sa va spun si veti vedea si filmat, poate va va surprinde, in ciuda aparentelor, masina merge extrem de sportiv si veti auzi si o poveste de “racing”, protagonist fiind desigur, fix acest model.

Am avut parte de destul de multi km cu masina, cu situatii extrem de diverse de condus, iar bateria mare isi face treaba cu brio, desi personal as fi configurat mai lejer masina, pentru o greutate mai mica.

Cat de mult mi-a placut? Atat de mult incat am facut un drum special la Kia pentru a comanda una, din pacate nu am gasit nimic pe stoc cu baterie mare si sunet premium, si am renuntat pe moment la idee, timpul de asteptare pentru o comanda speciala fiind destul de mare. Dar nu inseamna ca nu ma gandesc serios la un e-Soul sau un e-Niro.

Desigur, ca si in cazul altor vehicule, si la e-Soul decizia de cumparare este direct dependenta de anumiti factori, extrem de importanti, masina se poate dovedi extraordinara daca ai unde sa incarci, acasa sau la birou, in acelasi timp poate fi o super afacere daca ai panouri solare de la care sa o poti incarca (asa cum e cazul meu).

De vazut in cazul in care cautati un vehicul electric performant si modern, Kia are in continuare o forta incredibila de vanzare si toate masinile electrice produse de ei sunt propuneri pe care greu le pot egala competitorii directi.

2 Responses

  1. AndreiP says:

    Inca sant cam multi de daca : daca ai statie de incarcare la birou, panouri acasa, daca mergi la drum lung trebuie sa iti planifici cu atentie calatoria etc. Vor mai trece ani pana cand masinile electrice sa fie o optiune reala. Iar daca pretul energiei va ramane la nivelul actual sau daca va continua sa creasca, nu cred ca va mai merita foarte mult achizitia unei masini electrice. Ca sa nu mai pomenesc de faptul ca in cativa ani, cand nr masinilor electrice va creste, proprietarii vor incepe sa fie impozitati si sa plateasca taxe de drum. Parerea mea este ca ar trebui sa se renunte la toate restrictiile astea prostesti impotriva masinilor pe benzina si motorina iar oamenii sa fie lasati sa isi cumpere ce considera ca ei ca le este necesar.

    • turatiimaster says:

      Pai exact asta spun, masina electrica este viabila si o optiune exceptionala, daca, si enumar acei daca. Daca insa nu ai alea, e posibil sa nu fie solutia ideala. Eu am spus mereu ca sunt impinse prosteste in fata si ca puteam avea 10-15 ani de electrificare treptata si apoi puteai sa vii cu penalizarile modelelor poluante. Dar se vede si acum unde ne duc deciziile prostilor care ne conduc, si nu ma refer doar la Romania aici, in general.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.