Isuzu D-Max 1.9l Ddi AT6 4×4 Executive

Un facelift usor al modelului D-Max, de la Isuzu, ne-a intrat pe mana cateva zile. Sigur, masina pe care o conduc zi de zi, o stiu, o cunosc, m-am bucurat sa vad imbunatatirile facute, in acelasi timp nu pot sa nu constat cu amaraciune ca legislatia actuala dezavantajeaza net un model ca Isuzu/BT50.

Sa nu poti aduce un motor superb, de 190 CP si 3l, cand concurenta se bucura de V6 diesel sau motorizari benzina cu emisii mai mari decat dieselul de la Isuzu, ridica semne de intrebare asupra modalitatii sau mai bine zis legalitatii si moralitatii felului in care impun anumite restrictii.

Niciodata nu o sa pot spune ca “se pune pumnul in gura celor de la Isuzu”, pentru ca nu e asa, dar in acelasi timp realitatea te face sa te intrebi, chiar nimeni nu observa absurditatea? Si am explicat in filmari la ce ma refer si cum UE poate fi si “muma si ciuma” in acelasi timp.

Mai avem exemple, cum era taxa pe poluare, la care firesc urma intrebarea, daca platim taxa, masina nu mai polueaza? Acelasi principiu e si aici.

De notat ca modelul primeste o tapiterie noua, pastrand forma excelenta a scaunelor, un upgrade minor al grilei fata, si stopuri modificate discret in spate. In acelasi timp, chestii minore sunt imbunatatite in layoutul general.

3 Responses

  1. Liviu says:

    Salut Robert, ai ceva informații despre noul facelift al lui Isuzu D-Max care a apărut în Thailanda și Australia?
    Se va vinde și pe piata din Europa, personal, îmi place mai mult noul design al lui.
    Mulțumesc de răspuns.

  2. Marius says:

    Foarte pertinenta observatia cu bani contra noxe. Niciodata nu a fost vorba despre planeta, ci doar despre extorcarea cetateanului. Evident, daca platesti taxe aiuristice, noxele o sa fie emise in continuare. Stiu, stiu, vor sa descurajeze folosirea acelor motoare “poluante”, dar preturile noilor modele “nepoluante” sunt si ele aberant de mari la randul lor. Si cetateanul e saracit in numele propagandei incalziriste si a unor cai verzi pe pereti.

  3. AndreiP says:

    In sfarsit prezentarea unei masini serioase :). Si arata si extrem de bine, pacat de limitarile puse de UE in ceea ce priveste motorele termice. Dar cu toate astea inca mai putem vedea pe strada camionete serioase. Apropo de asta, tocmai ce am vazut sapt trecuta, nu mi-a venit sa cred, un GMC Sierra 1500, o Toyota Tacoma si un Chevrolet ZR2. Minunate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)