Dupa ani si ani, vorba cantecului, ne intalnim din nou cu o masina moderna si totusi clasica, adica Mazda CX-5 cu cilindree (si nu iti mai e rusine sa spui cuvantul) de 2.5l si 194 CP. Am mai avut, ne-a placut, ce e nou, acum vine si cu M Hybrid, adica un fel de mild hibrid ce ajuta si la plecarea de pe loc, si automata sa schimbe fara senzatii de pierdere putere si alte lucruri “japoneze”.
CX-5 ramane un model frumos, competitiv, rafinat, nu poate face fata unei comparatii cu un model similar turbo, pentru ca pe zona de performanta pura va pierde, insa cilindreea mai mare ajuta mult in combinatie cu cutia automata cu convertizor si daca sunteti in cautarea unui SUV, uitati-va si la acest vehicul.
Pentru aproape 200 CP consuma cu cel putin 2l mai putin decat un motor turbo echivalent, si asta poate fi important, mai ales in circulatia urbana diferenta putand sa se accentueze, in favoarea Mazda.
Sigur, pretul nu e mic, dar ce mai e mic in ziua de azi in domeniul automotive, cand deja se vand Dacii cu 25 000 euro?
Recent Comments