Curaj, nu e prima masina de China de pe canal, nu va fi nici ultima, 02-ul fiind o masina la care se aplica perfect zicala “daca arata bine, merge bine”, nu m-a dezamagit si cred ca nu va va dezamagi nici pe voi.
Designul e fara indoiala deosebit, asemanator cu cel al modelului Zeekr X, cu care imparte platforma tehnica, 02-ul fiind gandit ca “premium accesibil”, X-ul ca “premium veritabil”, in fine, vom avea si Zeekr in Romania, discutam atunci, cu volanul in mana.
Nu are o baterie foarte mare, dar consuma putin in oras si acest lucru e un avantaj, iar turul de 1000 km cu 02 ne-a aratat cum se comporta si intr-un traseu lung, solicitant. Pentru un singur motor, cu 272 CP, 0-100 in 5,5 secunde e o performanta remarcabila si atrage atentia asupra faptului ca 02 nu e de locul 2…
1 Response
[…] am livrat, tur de 1000 km cu una din cele mai interesante masini conduse de mine in ultimii ani, Lynk&Co 02, full electric, made in China, dar gandire de Suedia, pe platforma comuna cu Volvo EX-30, Smart #1 […]