Preturi piese de schimb Dacia Logan!

Numita masina mondiala, masina ieftina, de 5000 de euro, X90, pariul Renault, etc, Dacia Logan a “beneficiat” de numeroase zvonuri si “povesti”, atat in ceea ce priveste fiabilitatea, dar mai ales costul pieselor de schimb. Preturile pieselor de schimb pentru Dacia Logan s-au vehiculat si inainte si dupa lansarea masinii, ajungandu-se, prin distorsionarea informatiei, la valori de-a dreptul ridicole!

Deoarece sunt deja mii de masini Logan vandute in Romania, atat pentru posesorii de Logan-uri, dar si pentru cei potential interesati, iata o selectie de preturi pentru piesele de schimb, valabile in reteaua service Dacia.

Preturile se refera la repere aflate atat pe modelul de 1,4l, cat si pe cel de 1,6l. Cresterea calitativa a Daciei Logan se reflecta vizibil in preturile pieselor de schimb, ce au crescut destul de mult, fiind cam la acelasi nivel cu Renault. Deloc imbucurator, se pare ca, dupa aparitia Loganului, unele din piesele comune cu Solenza, de exemplu proiectoarele, aproape ca s-au triplat ca pret.

Daca unele repere sunt foarte ieftine, fata de masinile de fabricatie straina, de exemplu volanul cu airbag – doar 27 de euro, mai putin decat un stergator de parbriz Mercedes! – altele sunt la acelasi nivel de pret sau peste, lucru care ne face sa credem ca intretinerea Loganului nu va fi chiar o bagatela! Parbrizul costa 130 de Euro, fara montare, ceva mai putin decat un parbriz de Opel Zafira (186 de Euro), dar de patru ori mai scump decat unul de Solenza. Diferenta devine mai mare in cazul lunetei spate: 107,1 Euro Logan, fata de 284 Euro pentru Opel Astra Classic.

Un catalizator de 336,7 Euro nu este chiar ieftin, la o masina de 5700 Euro, reprezentand aproape 6% din valoarea masinii noi. Cat asigurarea Loganului pe un an intreg! Ponderea nu se regaseste nici la Astra, ce are un pret de 13000 de Euro, dar catalizatorul costa cam la fel ca cel de Logan. Bara de protectie fata, care la Dacia Nova costa cam 45 de Euro, la Dacia Logan ajunge la 142, 8 Euro, dar ramane mult sub Opel Astra Clasic, concurent direct, a carui bara ajunge sa coste in jur de 577 de Euro.

Surprinzatoare oarecum si triplarea preturilor la placutele de frana; daca un posesor de Dacia Nova, Supernova sau Solenza era obisnuit sa plateasca in jur de 10 Euro pentru un set de placute de buna calitate, pentru Logan, proprietarul scoate din buzunar cam 30 de Euro, aproximativ acelasi pret ca pentru placutele unui Opel.

Credem ca si alarma propusa optional la dealerii Dacia, ce costa 197 de Euro, sare un pic peste asteptarile posesorilor de Logan! Cu acesti bani, firmele specializate in alarme pot oferi sisteme de protectie electronice, mult mai performante decat cel propus de Dacia. De altfel, dealerii Dacia au intampinat inca de la inceput probleme in a satisface dorinta multor posesori de Logan de a monta un sistem de deschidere a portbagajului prin telecomanda. Firmele specializate au reusit sa faca acest lucru mai repede si relativ ieftin. Si radiocasetofonul propus optional pe versiunile mai ieftine, la 150 Euro, pret de achizitie, se dovedeste a fi foarte scump fata de ce ofera piata libera (un radio CD/MP3 Sony excelent se gaseste la 155 Euro).

Daca se ia in calcul si asigurarea masinii, care, in functie de varianta, pleaca de pe la 178 Euro pe an si poate ajunge la peste 350 Euro pe an, mai ales daca masina se ia in leasing (nu am inteles de ce trebuie sa se dubleze asigurarea in acest caz…), atunci, cu siguranta, Logan nu mai este un autoturism usor de intretinut. La o Dacia Nova o asigurare tip Casco era in jur de 3000000 lei pe an; acum, pentru Logan, proprietarul trebuie sa puna deoparte in jur de 1000000 lei, pe luna!
Daca mai punem si costurile cu combustibilul, intretinerea curenta si operatiunile efectuate in service, vom vedea ca Dacia nu mai e ce a fost odata: un autoturism ieftin, usor de intretinut, cu costuri minime. Acum, nu pre ate mai poti juca cu surubelnita la motor, daca ceva nu e in regula; apelezi la service, iar aici se plateste destul de scump…

Oricum, evolutia calitativa a Daciei Logan este binevenita, mai ales ca normele de poluare impuneau schimbari majore, cel putin in cazul motoarelor. Ramane de vazut cum ne vom adapta la cresterea substantiala a costurilor de intretinere! Daca masina va rezista mai mult decat eram obisnuiti, pe drumurile noastre, atunci costurile se vor echilibra.

DENUMIRE
PRET CLIENT CU TVA (euro)
VOLAN CU AIRBAG 27,06
GEAM PARBRIZ 130,9
GEAM LUNETA SPATE CU INCALZIRE 107,1
CORP BARA PARASOC FATA 142,8
PROIECTOR CEATA 77,87
ANSAMBLU FAR LAMPA STANGA 71,4
ANS FAR LAMPA DREAPTA 71,4
LAMPA SPATE STANGA 35,7
ALTERNATOR 70A 195,5
ALTERNATOR 110A 220,99
ALTERNATOR 100 A 220,99
ALTERNATOR 75 A 238,54
COMPRESOR DM – CA 833
COMPRESOR CA – DA 618,19
CATALIZATOR 336,77
SET PLACUTE DE FRANA CBRT-R48 24,25
SET PLACUTE DE FRANA 14 CB 29,75
COLECTIE PIPA BIELETA STANGA 59,5
COLECTIE PIPA BIELETA DREAPTA 59,5
COLECTIE ROTULA AXIALA ( PIVOT) 47,6

No Responses

  1. viaimhotep says:

    Frate, am condus opel astra 1,7 CDTI si am logan 1,5 DCI 85 CP. Loganul consuma mai putin si are FRANE, repete ARE FRANE. Am mers cu opel-ul un pic mai tare si era sa am intrevedere cu Sf Petru cand a trebuit sa franez. Si masina avea 26 mii de km. Asa ca loganul rulz. Apropo, am intrat cu loganul intr-un BMV la 20 Km/h. I-am rupt roata fata si directia i s-a facut praf, iar eu am plecat cu ea la volan, nu mi s-au spart decat plasticaraia. Asa ca oricine orice ar zice, loganul este o masina reusita. Nu mai zic de consum… Daca te straduiesti ajungi la 3,6 % afara, mediu este 4-4,2. In oras 6% cu AC aprins in conditii de trafic moderat (Bucuresti la pranz). Una peste alta nu am nimic cu Opel, dar loganul este alegerea mea. Bafta

  2. viaimhotep says:

    Frate, am condus opel astra 1,7 CDTI si am logan 1,5 DCI 85 CP. Loganul consuma mai putin si are FRANE, repete ARE FRANE. Am mers cu opel-ul un pic mai tare si era sa am intrevedere cu Sf Petru cand a trebuit sa franez. Si masina avea 26 mii de km. Asa ca loganul rulz. Apropo, am intrat cu loganul intr-un BMV la 20 Km/h. I-am rupt roata fata si directia i s-a facut praf, iar eu am plecat cu ea la volan, nu mi s-au spart decat plasticaraia. Asa ca oricine orice ar zice, loganul este o masina reusita. Nu mai zic de consum… Daca te straduiesti ajungi la 3,6 % afara, mediu este 4-4,2. In oras 6% cu AC aprins in conditii de trafic moderat (Bucuresti la pranz). Una peste alta nu am nimic cu Opel, dar loganul este alegerea mea. Bafta

  3. Mircea says:

    Tata nu mai comparati masini de 7000E cu unele de 35000E si nu va mai dati mari cu astrele voastre, ca sunt doar niste logane cu niste plastice mai de calitate nimic mai mult, sunt la fel de proaste se strica la fel de repede si fac greierasi, daca ai astra nu inseamna ca ai masina ai tot o caruta dar ceva mai scumpa si cu un consum mai mare, masini se cheama cele la care dai macar 30000E acolo se vede calitatea cu adevarat sub sunt doar niste ligheane cu ceva pretentii.

  4. maRco says:

    multi fac greseala sa compare BMW, opel, mercedes etc …autoturisme germane cu Logan…nu comparati fratilor masini de peste 15-30mii de euro cu una de 6000.am permis de 4 ani jumatate si in tot acest timp am condus tot felul de autoturisme, de la dacia 1300, matiz, fiat … pana la BMW si credeti-ma ca e diferenta de la cer la pamant intre un BMW si un Logan dar si la pret este la fel…cat dau pe un BMW imi iau 5-6 loganuri…eu sunt multumit de logan…doar intretinerea ma deranjeaza ca e cam scumpa pentru pretul ei, dar in rest totul e ok.mie imi place f mult BMW dar in 2007-2008 cele mai fiabile marci au iesit cele japoneze, cele germane au iesit pe locul 2…deci daca vreti una fiabila ganditi-va la o toyota.(mazda, subaru sunt tot marci japoneze dar nu te atingi de ele).

  5. emi says:

    exagerati. fiecare cioara isi lauda puiul ei

  6. Adrian says:

    Mai fratilor, am sa va rog un lucru important: NU COMPARATI SANGE DE ORIGINE ANGLO-SAXONA CU SANGE LATIN.
    De aici pleaca totul, inclusiv responsabilitatea, modul de a privii lucrurile, felul de a gandii, etc.
    As dorii sa stiu cati dintre voi detinatori de LOGAN ati iesit putin prin lume sa vi se mai deschida ochii, sa vedeti si altceva….Voi faceti comparatie intre o masina noua pe nume LOGAN si Astra. Logan masina noua iesita din reprezentanta, Astra masina second care este adusa de toti bijnitarii de prin tara. Nu stiti ca ei cumpara cele mai uzate si prapadite masini din vest pt. a avea un profit bunicel si cu toate astea aceste masini au 10 clase in plus fata de LOGAN. In cazul in care aveti sansa sa cumparati o masina de cativa ani de la un privat atunci comparatia chiar nu-si mai are rostul. Stiti cat valoreaza o aripa dreapta fata pt. Astra ?……54 Euro, Alternator 110 Euro, o revizie (filtre/uleiuri) 20 000 Km – 68 euro. Planetara Mercedes Vito – 96 Euro, far complect 60 Euto, Electromotor 85 Euro.
    Da suna frumos insa comerciantii din romania au un adaos comercial in medie de 700% fata de prima mana din Germania. Din acest motiv faceti comparatii eronate pt. ca in tara noastra in acest moment inca nu exista o piata cu adevarat concurentiala. Lucrurile acestea se vor echilibra in curand si atunci va astept cu noi comparatii. Daca ati avea acces la aceste preturi la revizii si piese de schimb va-ti mai gandii sa va achizitionati un Logan ? Ei din acest motiv dincolo Ungaria nu mai vezi urma de Logan, decat asa razlet insa pe placa de inmatriculare scrie mic in stanga: “RO”. Motivul pt. care central si vest-europenii nu cumpara Logan este ca masina este in primul rand nesigura, calitate proasta, necomfortabila, scumpa la intretinere. Dupa cum spuneam un alternator la Astra 110 euro (12 V,100 A) iar la Logan 240 Euro.
    Acum trebuie sa plec, insa am sa va dau mai multe detalii despre sangele Anglo-Saxon.
    Sa aveti parte de un Drum Bun!

  7. Adrian says:

    Mai fratilor, am sa va rog un lucru important: NU COMPARATI SANGE DE ORIGINE ANGLO-SAXONA CU SANGE LATIN.
    De aici pleaca totul, inclusiv responsabilitatea, modul de a privii lucrurile, felul de a gandii, etc.
    As dorii sa stiu cati dintre voi detinatori de LOGAN ati iesit putin prin lume sa vi se mai deschida ochii, sa vedeti si altceva….Voi faceti comparatie intre o masina noua pe nume LOGAN si Astra. Logan masina noua iesita din reprezentanta, Astra masina second care este adusa de toti bijnitarii de prin tara. Nu stiti ca ei cumpara cele mai uzate si prapadite masini din vest pt. a avea un profit bunicel si cu toate astea aceste masini au 10 clase in plus fata de LOGAN. In cazul in care aveti sansa sa cumparati o masina de cativa ani de la un privat atunci comparatia chiar nu-si mai are rostul. Stiti cat valoreaza o aripa dreapta fata pt. Astra ?……54 Euro, Alternator 110 Euro, o revizie (filtre/uleiuri) 20 000 Km – 68 euro. Planetara Mercedes Vito – 96 Euro, far complect 60 Euto, Electromotor 85 Euro.
    Da suna frumos insa comerciantii din romania au un adaos comercial in medie de 700% fata de prima mana din Germania. Din acest motiv faceti comparatii eronate pt. ca in tara noastra in acest moment inca nu exista o piata cu adevarat concurentiala. Lucrurile acestea se vor echilibra in curand si atunci va astept cu noi comparatii. Daca ati avea acces la aceste preturi la revizii si piese de schimb va-ti mai gandii sa va achizitionati un Logan ? Ei din acest motiv dincolo Ungaria nu mai vezi urma de Logan, decat asa razlet insa pe placa de inmatriculare scrie mic in stanga: “RO”. Motivul pt. care central si vest-europenii nu cumpara Logan este ca masina este in primul rand nesigura, calitate proasta, necomfortabila, scumpa la intretinere. Dupa cum spuneam un alternator la Astra 110 euro (12 V,100 A) iar la Logan 240 Euro.
    Acum trebuie sa plec, insa am sa va dau mai multe detalii despre sangele Anglo-Saxon.
    Sa aveti parte de un Drum Bun!

  8. adono says:

    am un opel astra clasic de vreo 2 luni…shi 2000 de km in bord……am calarit mashina de am rupto in fiecare pt k ma mut shi tre sa ma plim prin jumate de iasi….care 10 drumuri pe zi…..credetima….am facut 5 plinuri max…..cu AC non stop …loganu am avut ocazia sal conduc…..e puturoasa….ii dau acceleratie shi nu se duce…(nush ala de 1.6 cat o fi de puternic..) la opel tot aceasicap cil…da se duce frate…shi apropo….cum sa fii asa de tampit sa pui motor de 70 de cai pe varianta break…apoi ce fac cu ea cand vreau sa car ceva greu cu ea la un deal de ala klumea….ma dau jos shi o imping…mashina facuta de romani…

  9. diabllo says:

    bai fratilor unii aveti dreptate piesele de logan sunt cam scumpe dar daca cauti mai bine le gasesti si mai ieftine,eu am schimbat radiatorul cu 4.700.000 lei vechi de la 15 mil cat era in service,am un preferance si vreo 102.000 km cu el si nu am schimbat nimic la el decat uleiul ce mai o masina adusa de afara daca faci 100.000 cu ea in 2 ani o pui pe chituci

  10. dani says:

    Am un logan laureate diesel. sunt FFF. MULTUMIT de el. Consuma putin, am AC cand vreu si caldura buna iarna….ce mai vreti…..e buna masina. am avut o zgarietura pe capota pana la tabla si nu a iesit rugina nici dupa 6 luni.merita logan mai ales diesel. CHIAR MERITA.

  11. Adi says:

    Alex
    alex_bourn4speed@yahoo.com Termina ma baiatule cu povestile. Daca-ti consuma 10% inseamna ca mergi cu ea numa-n 4000 de ture. Al dracu` sa fiu da aia pe care o hingheresc astia pe la mine pe la service nu vrea sa ia mai mult de 8. Nu vrea dom`le. Apropo pe la 60 de mii nu trebuia schimbata cureaua de distributie si rola? In afara de ulei n-ai schimbat nimic? Pai inseamna ca franezi cu mainile ma baiatule ca-n 85.000 trebuia sa schimbi al treilea set de placute de frana. Filtru` ala de aer nenorocit nu se schimba si el? Lasa povestile alea cu opelu` astra si zii mai bine ca esti calaret pe un logan la vreo firma de taxi, ca masina sigur nu-i a ta din moment ce habar n-ai ce se schimba la o masina. Cine stie ce coaja ai cumparat din germania. La cat de priceput esti cred ca te-ai orientat dupa culoare nu dupa inscrisurile din cartea de service.

  12. Alex says:

    Ma nu mai vb daca nu stiti.Eu am logan 1.4 si i-mi consuma 10% regim TAXI si am 85.000 cu ea si in afara de ulei nu am schimbat nimic la ea.Ce trebuie schimbat la ea e distributia care la orice masina tre schimbata…Hai ca va dau eu un OPEL ASTRA din 2000 adus de afara diesel.Imi dati un logan diesel pe el???Crede-ma nu sunt nebun daca era bun il tineam pt mine si ii dadeam drumu cu el la treaba.La vama cand am intrat cu el nu a mai mers turbina la el.Masina la 92000 de km.Cand am vazut masina mi-a luat fatza dar acum nu mai fac prostia asta.Mai puneam 5000e si imi luam un LOGAN de 1.6 16v si pun pariu ca eram mult mai multumit acum.Potoliti-va cu masinile de afara.

  13. nicemike_ says:

    as fi curios sa stiu de pe acum daca un logan cu 150000 km la bord va arata si functiona k un opel astra cu 150000km la bord adus de afara.Apropo,fiti curiosi si cautati pe net ce procent din numarul total al accidentelor il ocupa cele in care au fost implicate autoturisme logan.veti fi surprinsi…. de ce oare?

  14. nicemike_ says:

    cristi13 daca imi demonstrezi k loganul tau ia 3,2l% extraurban iti fac eu 10 plinuri gratis.consumul se face la plinul rezervorului si nu dupa indicatoarele alea dezaxate de pe logan.e o rusine in anul 2006 sa fabrici o masina la care varianta cea mai de jos sa nu aiba macar servodirectie,abs si inchidere centralizata.

  15. Adrian says:

    Scumpa! Mai bine un opel astra break.

  16. BOBO says:

    SUNTETI NISTE BOSTANI CU NASPAGANELE VOASTRE SI CU GUVERNUL ASTA DE PUPINCURISTI CARE II TOT LING IN CUR PE FRANCEZI (CARE NU STIU SA FACA MASINI)

  17. RADU says:

    Bai Baieti, eu sunt proprietarul uneui BMW 320i cumparat de nou din Romania de la AUTO BAVARIA anul acesta cu 35.000 euro si detin si un auto DACA SOLENZA achizionat printre primele in 2003 sunt foarte de multumit de SLZ si sa stiti ca-mi place mult mai mult decat LOGAN, LOGANUL nu zic ca nu e bun, dar este f.f. urat!Ideea mea este ca atati bani dai, atata face!!! La banii astia nu gasesti altceva nou!!!

  18. CRISTI 13 says:

    Voi ce a-ti crezut fratilor ca pt. 6.000 sau 9.000 euro, primiti un Mercedes sau BMW? 🙂 fiti seriosi!Eu am un Logan 1.5 dci Laureate si fac taxi cu el si dupa 5 luni nu are nimic.Ce sa mai zic de consum 3.2-4.4 afara si 4.8-6 inauntru.6 cu ac. pornit.Fara minciuni ca nu-i fabrica lui tata.Motorina o cumpar cu 25.000 asa ca atita merg cu un plin ca uit de mine :)Cumparati voi jegurile la altii de afara ca aia nu le vind degeaba si la un consum de 7-10l!Ce este nou este nou si cu asta,basta!Apropo de plin,pe comp. de bord arata 45 litri si am mai bagat inca 35 l si nu a dat afara deloc! oare citi litri are rezervorul,ca 50 l sigur nu are?

  19. logan says:

    ba iovi vali ba tu ai dreptate dk nu le place loganu sa se duka in alta tzara sasi ia masini la mana a coispea ku kilometraje date peste kap,ku tabla plina de kit,ku kauciukuri da 4 feluri de la niste tzigani mari si grasi kare dk iai intrebat keva despre masina si pana la urma no cumperi iti iau bani de pe tine si te bat oricum uni nu stiu ke sunt alea masini da vorb asa k nu au alte treburi traiaska loganu lupiii baaaa

  20. Iovi Vali says:

    Daca nu va place masina de ati cumparat-o?Iar cei care nu au mers cu ia de ce isi dau cu parerea?Fiecere masina are plusuri si minusuri…E o masina de familie (aviz amatorilor de liniute)cu un castig mediu!!!Voi nu va-ti saturat de harburile altora?Ce daca e din Germania…masini lovite si reparate,chilometraj modificat si cumparate de fitosul roman mandrindu-se cu a lui masina la mana a doua!!!De cele mai multe ori stand cu ele mai mult prin service-uri…Succes in alegerea masinii potrivite…

  21. Crovean says:

    bai danutz tata cumpatati tu BMW Bentley sau Mertz si mai vb

  22. danut says:

    Am un logan 1,4 mai proasta masina ca asta nu am avut si nici nu am mai vazut ma chinui sal vind dar nu vrea nimeni sa cumpere cazan pe roti

  23. amad says:

    PS:
    inlocuit aripa fata dr., indreptat fff. putin portiera, schimbat far+semn. fata dr, semn. aripa, vopsit toate astea…cat credeti? Fix 950 euro
    Daca aveam vreun Opel ieseau mai ieftin (aia de la asigurari). Peste 1 an scap de ea, ca nu merita.
    Pentru cei care le mai aveti inca, BAFTA!

  24. amad says:

    #925; stiu de unde au preturile alea dar la service Dedeman Bacau:
    parbriz fata 200 euro
    ansamblu oglinda electr. 152
    ansamblu far+semn. fata 125
    si astea fara manopera

  25. Radu says:

    Si un Mertan dupa ce iesi din garaj de la dealer e deja SH.

  26. simona says:

    de ce sunteti egoisti?

  27. simona says:

    daca as avea un Logan cu siguranta m-as mandri cu el.

  28. virgil says:

    cred ca e o masina buna….

  29. sergiu says:

    da……logaaaaan….ce panarama

  30. dan says:

    cred ca am gresit putin pagina…..revin

  31. dan says:

    sunt curios cum se va descurca lagan cand, intr-un final (SPER)vom intra in UE. De vazut cazul tarilor nou intrate unde au scazut preturile la masinile sh din D. Cat de mult as vrea sa ma laud ca logan dar nu pot pt. ca e auto de 2lei(rol).Ma chinui de 2 luni sa o vand si nu reusesc, in conditiile in care arata fb (are 8 luni).Orice ar spune orice mandru posesor de logan, aceasta masina la prima cumparare este deja un sh.

  32. dan says:

    daca va place asa mult loganul, nu vreti sa cumparati unul? ca vand eu

  33. giulio says:

    Logan-ul este o masina f.buna!!!este mecanik de Megane,cel din `96(vers 1,6e)si Clio pe cel de 1,4!Amandoua au fost masini f.reusite!Renault a scos Loganul ieftin,pt.k si-a amortizat investitia prin cele 2 modele ,enumerate mai sus,dar pt.k AU DAT PESTE CAP,vanzarile multor marci,la clasele “mica“ si “compacta“,s-au unit pt.a scoate in ochii necunoscatorilor,valul de minciuni!

  34. ADRIAN says:

    ce vreti cu masinile alea nemtesti? sunt si scumpe dar piesele originale iti golesc buzunarele.cine nu are logan nu stiu ce are de spus despre ea. a auzit si el pe careva fraer ca a spus o prostie mai mare decat el despre masina asta si acuma spune si el?

  35. ADRIAN says:

    am avut un opel, vw, si dacie 1310 dar nu se compara nici una cu LOGANUL.AM deja 47000 de km facuti in oras si nu am inca nici o probleme la ea. si nici consumul nu e mai mare de 7.8 l/100km int si 5.8 ext. cred ca cei care au logan ori nu stiu sa fol comp de bord ori au picior prea mare.

  36. nosferatu says:

    Am un preferance 1.4 de 1 an si aproape 10k km. nu am avut probleme majore. cemai, e buna masina… totusi piesele de schimb sunt cam piperate la pret…si revizia mi se pare scumpa…hac…parerea mea

  37. BoGdAnEL says:

    adi.c si thermal aveti 100 puncte din partea mea
    si eu am un logan ambition de un an de zile si sunt foarte multumit de ea avand in vedere ca revizia m-a costat doar 2.000.000 lei vechi nu mi-i se pare sincer ffff scump ca si la alte masini second la care te costa milioane bune , multumit in afara de faptul ca masina mea a fost lovita de vreo 3 ori si sincer sunt multumit de ceea ce au facut mecanicii de la service dar in rest sunt foarte multumit de consum si de celelalte chestii…

  38. thermal says:

    Dupa parerea mea Loganul este o masinuta destul de bunicica raportat pret-calitate iara cu masinile la mana a doua mi se pare cea mai mare teapa posibila : si spun asta pt ca am intalnit “n” cazuri de nefericiti , ceva de genu nu mai merge turbo , imi tempereaza motorul etc si pana la urma masina NOUA E MASINA NOUA si cu asta am incheiat.

  39. adi.c says:

    am avut o SN din 2002 pe care am achizitionat-o de noua.Am vanduto iar acum am un LOGAN Laureate 1,6MPI.Este o masina incomparabila cu prima,iar despre opiniile ca un second hand ar fi mai bun,mi se par ridicole.Spun aceasta pt. ca am colegi cu astfel de masini. De fapt este doar PROSTIA: NU-I DACIE.
    Un prieten a fost la verificare cu un OPEL Astra din 2003 unde ,trecand peste faptul ca un furtun i l-au lipit cu scotch i-au luat si vre-O 2000000lei pe niste filtre si manopera.SUPER NU ? CRED CA AR FI MAI BINE SA NE VEDEM LUNGUL NASULUI SI SA LASAM PARERILE DE”TUGULANI”DEOPARTE

  40. mircea says:

    fratiilor ce vreti la banii astia si mai e si masina noua iar pt cei care zic ca de banii astia mai bine iti iei o masina de afara sa se gandeasca si la costurile de intretinere la revizii si alte alea!cat te costa o revizie la un opel si cat te costa o revizie la o dacie???faza cu directia intradevar e nashpa da se intampla si la case mai mari

  41. marius_cyp says:

    da este adevarat este mai scumpa piese,mai bine nu cumpar LOGAN.ci masini straine cum ar fii opel de 5ani este mai bune decat LOGAN,au pret piese mai potrivit romani si tine mai lung km decat LOGAN,de exemplu cum sa rupt piesa aia langa bieleta directie dreapta cum sa intamplat la ARAD 2 accidente cauza asta,mai bine nu iau LOGAN.

  42. iosif says:

    Fara lumina la cutia de acte ?Am cumparat recent un Logan Preference (6300 EUR) si am fost neplacut surprins de faptul ca compartimentul de depozitare din bord nu are montata lampa de iluminat… Mi s-a spus ca aceasta nu intra in dotarea acestei variante si ca sa mi monteze aceasta lampa trebuie sa fac o comanda speciala, programare la service etc. As fi preferat ca lampa sa fie inclusa in dotarea masinii cu pretul marit corespunzator….

  43. iulian says:

    studiati va rog forumul de la http://www.daciaclub.ro in sectiunea privitoare la logan problemele “masinii de 5000 de euro” si apoi mai discutam

  44. Vlad Carstea says:

    Era de asteptat aceasta crestere a preturilor la intretinere! Sa nu uitam ca Logan-ul se vrea o masina oarecum occidentala, de buna calitate! Cati din proprietarii de Dacii 1300, 1310, nu voiau ca masina lor sa fie mai putin zgomotoasa in interior, sa fie si mai performanta sa aibe un design mai placut, sa nu mai sune usa a tabla goala cand o inchizi, sa nu te mai chinui o garamada pana o inchizi, si lista poate continua! O parte di aceste dorinte inca le mai vedem si astazi pe strazi! Rezultatele fiind mai mult sau mai putin periculoase! Oricum Logan are niste preturi, as putea spune, corecte! Atat la achizitie cat si la intretinere! Cu mici “scapari” de genul celor enumerate mai sus cu proiectoarele de ceata ce sunt identice cu cele de la Solenza doar ca la Logan sunt de 3 ori mai scumpe!

  45. Ene says:

    Frate mie masinuta asta mi-se pare super tare si merita toti banii…..DACIA RULZZZ!!!

  46. curiosu says:

    Am auzit un zvon cum ca urmasul daciei solenza este dacia x40 . Are cineva detalii despre asta?

  47. Liviu says:

    Asa ca romani, mergeti cu grija!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.