Unele maşini break pot fi pur şi simplu frumoase, însă Auris TS vrea să fie regina balului. De unde Toyota era renumită pentru cuminţenia designului, iată că, cel puţin la exterior, noul Auris are cu ce să se laude acum…
Deşi nu e cel mai spaţios din segment, de altfel nu are nimic ieşit din comun, peste vârfurile clasei, totuşi noul Auris reprezintă o valoare certă: fiabil, corect, arătos, perfect pentru un familist sau în parcarea unei companii.
Pneurile de iarnă cu care era echipată maşina au stricat tot testul, zgomotul făcut de ele pur şi simplu te impiedică să simţi fineţea suspensiei sau măcar să înţelegi realmente care e nivelul de insonorizare al maşinii. De aceea e important să ştii câte ceva despre pneurile de iarnă, înainte să cumperi.
Am spus-o fără ezitare, poate că într-o comparaţie directă cu greii segmentului, Auris nu va ieşi învingător, asta nu înseamnă că nu e o foarte bună opţiune de compactă, mai ales că are dimensiuni relativ mici, deci se adaptează perfect în oraş.
În rest, totul e clar, consum redus, fiabilitate Toyota, interiorul poate că putea fi mai deosebit, pentru că exteriorul e de nota 10. Dacă merită sau nu banii ceruţi, vă las pe voi să concluzionaţi.
Da fratilor, e o Toyota. Si poti sa o tii 10 ani fara sa te gandesti o clipa sa o dai. Sincer acum, poti spune ca o sa tii un Golf/Ford/Skoda mai mult de 4-5 ani si sa nu te gandesti ca vrei sa le schimbi? Am o Corolla de 7 ani si 120 si ceva de mii la bord. Va spun sincer ca n-am cheltuit decat cu reviziile in tot acest timp. Concluzia? Probabil o mai tin inca 5 ani cel putin…
Ai dreptate, interiorul nu este foarte modern, dar mie asa imi place, mai simplu, mai sobru. Nu-mi plac bordurile acelea de zici ca sunt nave extraterestre, butoane alungite si de prost gust. Plus ca acest bord simplu inseamna fiabilitate. Orice tampenie in plus poate duce la scaderea fiabilitatii.
Ptr spiridusu, daca te uiti la alte teste cu auris touring sport ai sa vezi ca portbagajul este perfect plat si nu are distanta aceea cand rabatezi bancheta, ptr ca este o optiune, toate masinile au aceea distanta insa multe ofera ca optiune podea ajustabila care face ca suprafata sa fie plana, masina testata aici nu avea aceea optiune, asa ca nu este o problema asta, se poate comanda, si asa se creaza si un spatiu ascuns de depozitare, este un simplu artificiu, daca te uiti la teste cu masini break o sa vezi ca toate au distanta aceea insa e rezolvata cu aceasta podea ajustabila care niveleaza podeaua, masina este buna toate sunt la fel, noi le diferentiem numai, si le dam valoare, ptr a fi profitul mai mare.
Sarbatori fericite si multe alte teste si in 2014 la fel de bune
Un test drive realizat bine! Va doresc realizari frumoase si in anul care urmeaza!
Sarbatori fericite pentru toata lumea!
E de neconceput ca un break modern(si scump) sa faca un asemenea prag la rabatarea banchetei. La acest tip de caroserie este un aspect important; suptafata de incarcare nu este dreapta nici la hayon, cei care au condus break-uri stiu de ce e important.
Au obtinut in schimb un volum mai mare la portbagaj…
Poate că nu-ţi plac maşinile tip break dar în unele cazuri acestea arată mai bine decât cele convenţionale. Un exemplu e chiar cel de faţă iar altele pot fi noul Leon ST şi Golf 7 Variant. Nu mai vorbesc despre un A4 Allroad, care cu toate că face parte din clasa medie, arată senzaţional.
Maşina arată chiar bine însă interiorul pare că e proiectat cu ceva ani în urmă.
Crăciun fericit pentru toată lumea!!!
Sarbatori Fericite, Robert!
Frumoasa si masina, frumoasa si prezentarea!
Salut, bun testul,explicit, 🙂 buna masina si arata bine, fata si lateralul masini arata chiar bine spatele, subiectiv binenteles, parerea mea nu este la fel de reusit, dar estate-ul arata mai bine decat hatchback-ul, stopurile sunt putin ciudate, oricum masina buna putere suficienta, asa de curios am cronometrat 0-100 facut de tine si mi-a dat intre 12 si 12.57 secunde, faceti plecari bune, interesant ar fi si un test cu corolla daca poti, plus skoda-urile :), Mersi.