Ssangyong Tivoli 1.6l e-XGi 4×2 DLX

Ssangyong a anuntat cu mandrie lansarea noului model al lor, respectiv Tivoli, si, fiind prezent la lansarea din Italia, am promis ca voi reveni cu o serie de filme detaliate, ce vor prezenta complet masina.

Iata ca s-a intamplat si asta, am avut pe mana, in Romania, un Tivoli 4×2, 1.6l benzina, echipare DLX, l-am dezbracat de secrete si nu e o masina atat de rea pe cat ar crede unii. Dimpotriva.

Daca exteriorul e gen “place sau nu”, interiorul e bine finisat si ergonomic, desi pe alocuri poate parea destul de clasic, raportat la unii din competitori.

Una peste alta, Tivoli e o optiune interesanta, desi, ca si Korando, pretul e periculos de apropiat (desi mai mic) de modelele deja consacrate in segment, apartinand unor marci mai cunoscute in Europa decat Ssangyong…

Printre avantajele care merita amintite, acest nou Tivoli ofera posibilitatile corecte de configurare motor/transmisie/tractiune, adica permite cutie automata si 4×4 pe ambele versiuni de motorizare disponibile (benzina si diesel), si, foarte important, pe toate versiunile de echipare.

De luat in seama, in anumite variante, nu doar pentru rafinamentul motoarelor, cutia automata Aisin si tractiunea integrala sunt de foarte buna calitate…

5 thoughts on “Ssangyong Tivoli 1.6l e-XGi 4×2 DLX

  1. Mitrofan Marius

    Sunt fascinat de Tivoli XLV varianta pe benzina manuala! Acum, promotional imi este oferita la 14200 euro nivel de echipare STD plus. La banii astia e cu mult peste Duster 1.6 sce confort – 14090 euro: si la dotari si la spatiu si la asamblare!, multa calitate! Nu am o problema cu marca (o voi tine cel putin 5 ani), masina s-a dovedit fiabila, singurele probleme le am cu reteua slaba de service (200 km cel mai apropiat) si consum mai ridicat decat concurenta.
    Cred ca ai cel putin 10 vizionari la aceste videouri de la mine :)))), grea alegerea….

  2. Salutare!

    A reusit careva sa achizitioneze un asfel de model?

    Ce impresii pot fi impartasite?

    Stima

  3. JohnyB

    As vrea sa vad un test drive si cu XLV in varinata cu automata si 4X4, diesel daca se poate 😀

  4. 71doru

    Avand in vedere ca piata crossover-elor de clasa mica este in crestere, isi va gasi si Tivoli clienti. Pe masura cererii, s-a aglomerat binisor acest segment, toate modele destul de noi si de interesante.
    Mie imi place Tivoli, fie vorba nu sunt un fan al acestui gen de masini, o gasesc insa interesanta si prin design-ul exterior dar si prin ambianta de la interior. Preferam pe consola centrala un plastic mat, eventual cu mici insertii de aluminiu si alta culoare de fundal pentru display-uri, dar in general la acest capitol sta intr-adevar foarte bine. De asemenea cred ca este printre cele mai incapatoare din segment.
    Am inteles ca motoarele sunt fabricate in Europa, si dupa cum pare din prezentare ca ar fi lucrata, inclin sa cred ca nu sta rau la capitolul fiabilitate.
    Am o problema ce-i drept cu numele brandului, ar fi bine sa se grabeasca in a-l schimba.
    In pielea unui potential cumparator, cea mai mare retinere as avea-o vs de reteaua de service si posibilitatile lor de asigurare a pieselor de schimb si apoi te gandesti la un pret de revanzare sau daca mai poti scapa de ea in caz ca ar
    dezamagi. La ce pret as fi eu dispus sa trec peste aceste inconveniente, sincer, destul de jos.
    Nu am condus nici unul dintre concurentii directi dar am urcat in mai multe.
    La 2008 nu mi-a placut deloc timoneria cutiei de viteze, si nu ma impac nici cu ideea de a avea acel bord. In spate stai binisor, garda la sol bunicica am inteles ca pe asfalt ar fi placuta la condus.
    Captur, o masina vanduta bine, frumoasa la exterior, Clio la interior, cam inghesuita, motorizari bune dar cam anemice, nu ma simt prea bine in masinile Renault, sper sa-mi schimb parerea in noile Megane si Talisman, arata fantastic.
    Juke imi provoaca ameteala, o las pt. domnisoare kinki.
    Cat despre Qashqai probabil cea mai competenta din segment, interior foarte reusit, buna dar si ceva mai scumpa cu DCI-ul de 130CP dorit de mine.
    Cactus , o combinatie de SF si retro , doua tablete pe bord, usi cauciucate, airbarg in plafon pt. pasagerul din dreapta, vizibilitate buna, nu foarte spatioasa dar nu sta nici tocmai rau, se vede ca s-au straduit pentru un cost de productie mic,
    probabil ca le fabrica la costul unui Logan, o garda la sol comparabila cu o masina obisnuita si cu scut de plastic.
    Mokka , greoaie, scumpa , nu imi place.
    Fiat 500X , o prospatura, am urcat in ea, imi place, este simpatica, motorizari bune, interior in stilul retro de la 500 , materiale de calitate medie, spatioasa pe inaltime, in spate stai doar decent.
    O garda la sol multumitoare, cred ca ar ramane si ea printre finaliste.
    Robert o asteptam la test , nu imi amintesc sa o fi prezentat.
    Vitara pare intr-adevar de luat in seama dar la interior nu imi place mai mult decat Tivoli si imi displac stopurile spate.
    Oricum ar ramane si ea printre finaliste.
    Mazda CX-3 probabil ar fi favorita, frumoasa, usoara, economica, un bord placut, ma nemultumeste putin spatiul pt. locurile din spate.
    Nu m-as grabi sa descalific Tivoli. Daca as avea certitudinea unei fiabilitati ridicate mai ales in echiparea diesel si ar rezolva problema acoperirii teritoriale cu o retea de service, chiar mi se pare de luat in seama.

  5. Robert

    Daca vor sa cucereasca Europa cu autocolantul ala lipit parca de Dorel din spatele blocului… e greu. Sau poate a fost lipit de dealer pentru a arata ca in pozele de pe internet? Ar fi interesant de stiut. O alta chestie enervanta pe care am observat-o este o fasie de parbriz ramasa nestearsa intre stergatoare, o scapare inadmisibila din partea celor de la quality assurance sau, si mai rau, au bagat-o in productie dupa principiul “lasa ca merge si asa”…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.