In sfarsit, avem primul test serios cu noul model Dacia Duster, urmeaza si alte versiuni, probabil 4×2 cu EDC va fi primul pe lista noastra, important e ca am reusit si feedback-ul e cel asteptat.
Multi sunt sceptici, multi convinsi, altii pe la mijloc, dar masina e atractiva si timpul de asteptare la livrare e destul de mare, semn ca cererea e pe masura…
Sigur, filmele releva detalii interesante si pot considera ca sunt destul de complete, desi am uitat sa precizam unele informatii importante despre noul model, cum ar fi faptul ca exista sistem de recuperare a energiei la franare pe toate modelele, insa vom recupera la urmatoarea serie de filme, unde vom aduce si alte detalii fata de ce s-a spus pana acum.
Ce e important de retinut, acest nou Duster se pozitioneaza in mod evident ca cel mai performant model produs de Dacia, la nivel de rafinament, precizie executie, dotari, comportament, design, consum, acest lucru fiind clar observabil si din impresiile celor care l-au condus si interesul general ramane urias in ceea ce il priveste.
Fata de vechiul model, testat de noi in mai multe variante, veti observa o diferenta importanta in configurarea cutiei de viteze, daca de exemplu la vechiul model aveai 3000 rpm la 130 km/h in treapta a 6-a, la noul model turatia e mult mai mica, dar o sa va las placerea sa descoperiti din filme aceste amanunte.
Buna ziua
Am luat de curand o Dacia Duster 1.6 4×4 Prestige 2019 si nu stiu cum se dezactiveaza alerta depasire viteza din navigatie. Prin oras de cate ori depasesc viteza ma atentioneaza. Multumesc.
Cititi manualul vehiculului, acolo sunt precizate modul de folosire si dezactivare al sistemelor masinii.
Am fost ieri la un dealer Dacia si varianta diesel este numai cu AdBlue. !.5 115 CP Blue dci.
Nu stiu ce sa aleg. 1.6 SCE 4×4 sau 1.5 dci 4×4. Fac cam 15 000- 18000 km/an.
Motorina mai scumpa cu 1000 euro ca si benzina.
Salut Robert,
Apreciez videoclipurile tale dar in cazul acestei serii chiar a fost exagerat de mult timp petrecut conducand ( cu bordul consum turatii etc) si prea putin timp filmate detalii de interior.
Salut, a fost un test scurt, daca vrei sa vezi Duster cu toate detaliile, ai alte filmari cu modele Duster, filmate integral. Nu as putea sa fac atatea filme anual daca la fiecare masina as filma tot, de la zero, daca am prezentat o data masina complet, urmatoarele filme sunt doar cu diferentele.
Ati reusiti sa filmati si varianta EDC?
Astept cu nerabdare 🙂
Da, s-a filmat deja. Urmeaza in cateva zile, probabil din 10 aprilie.
Super! Am dat deja comanda de versiunea EDC, dar pana ajunge… ma uit la review-urile voastre 🙂
Felicitari pentru nivelul de detalii oferite in fiecare video, s-o tineti tot asa!
Am pus deja filmele cu versiunea EDC pe Youtube, daca vrei sa te uiti…
Nu neapărat cu 2000 euro mai scumpă. Chiar mai ieftina și mai dotată : Suzuki Sx4 S-cross Passion 1.4, Allgrip, 140. Preț de listă 19.000 EUR, TVA inclus. Nu are aceleași caracteristici de trecere ca și Duster, dar nu e departe. Importante sunt doar dacă faci off-road serios
In versiunea benzina 1.2tce 4×4, echipare comfort + optionale(keyless, scaune incalzite, media nav, asistenta video la parcare, jante aliaj), Duster ajunge la 17.600E. Sx4 a superior pe sosea iar dusterul pe macadam si offroad. Chiar si in varianta 4×4 modelul japonez are punte spate de tip rigid.
La pretul de 19800 euro nu au putut face mai mult referitor la butucul aplicat pe portiera? 90% dintre Dacii sunt “sparte” utilizand o simpla surubelnita cu care se forteaza acel butuc. Concluzia: pentru 2000 de euro in plus poti achizitiona ceva mult mai “lucrat”
Exemplificati acea masina noua, cu 2000 de euro in plus cu fix aceleasi carateristici(garda la sol, unghiuri de trecere, 4×4, cu o suspensie superioara lui Duster) si aceleasi dotari……repet, masina noua 🙂
Va spun eu, nu gasiti!
Nu am Duster, dar e o masina corecta pentru ce ofera. Daca ii cautam nod in papura o desfiintam, clar. ca orice masina 🙂
Vi se pare normal ca la o masina de 20000 de euro incuietoarea sa fie aplicata pe portiera (o invitatie la spargere)? orice colorat cu o surubelnita poate patrunde in acesta masina de 20000 de euro. Apropo haideti sa ne uitam la un Tucson nou. N-o fi cu 2000 mai scump..o fi cu 3000..dar as rupe oricand inca 1000 de euro pentru o coreeana in detrimentul unei struto-camile concepute de niste francezi ce nu dau doi bani pe detalii.