Renault Kadjar 1.3l TCe 159 EDC 4×2 X-Mod Intens

Cel mai probabil, noul motor 1.3l turbo al grupului Renault va face istorie, merge foarte bine pe orice caroserie il pui, la ora la care scriu aceste randuri l-am vazut la treaba si pe Megane si pe Duster, deci sunt cam lamurit. In varianta de 159 CP cu EDC l-am incercat si pe Kadjar facelift, si a dovedit aceeasi adaptabilitate impresionanta. Performanta si consum mic, stie sa iti dea din amandoua, depinde doar ce si cat ii ceri…

Facelift-ul readuce Kadjar in cursa vehiculelor SUV de segment C, mai accesibile la pret, modelul ramanand unul dintre cele foarte personalizabile, cel putin pe partea de iluminat interior.

Foarte interesant mi s-a parut insa comportamentul dinamic. Desi cel putin teoretic performanta Kadjar-ului ar trebui sa fie mai buna ca a Qashqai-ului cu acelasi motor, testat cu ceva timp in urma, am avut senzatia ca modelul celor de la Nissan e mai echilibrat.

Datele tehnice spun ca un Kadjar e ceva mai rapid, insa din masini se simte altfel, iar cutia EDC pare mai putin infipta ca cea de pe Qashqai. Poate gresesc, dar asa mi s-a parut…

Evident, Kadjar-ul e un model mai maricel, asadar luati in calcul asta cand comparati direct cu Qashqai, in vederea cumpararii, altfel ambele modele sunt innobilate de acest superb motor 1.3 supraalimentat…

16 thoughts on “Renault Kadjar 1.3l TCe 159 EDC 4×2 X-Mod Intens

  1. Raicu

    Buna ziua, vreau sa schimb masina si am vizitat cateva reprezentante. In urma unui test drive cu Kuga 1,5 150 cai si Focus Active cu aceeasi motorizare pot spune ca am ramas placut surprins la cum trag amandoua. Sunt putin nehotarat din cauza ca sunt in 3 cilindri si dealtfel si consumul mi s-a parut destul de mare. Poate ca sunt eu invatat cu diesel (Astra 1,7 dti). Deci nu stiu care ar fi alegerea cea mai buna intre Kuga, Focus active (ambele 1,5 150 Cai) si Kadjar 1,33 140 Cai. Bugetul 20.000 (+-2000).
    Multumesc frumos!

    • turatiimaster

      Depinde de multi factori, eu zic ca 1.33-ul e un motor exceptional, ca rafinament si consum, deci daca avem o problema cu consumul, solutia logica e Kadjar.

  2. Ion Ion

    Ai intrat intr=o padure sau pur si simplu acolo drumul e putin in panta, in coborare.

  3. Florea

    Salut. Pentru o masina de familie ce recomandati intre:
    1. VW Golf 7 Trendline Variant 1.0 tsi 115 cp cu, pachet select+pachet conectare la 16000 euro cu rabla.
    2. VW Golf Trendline Variant 1.6 tdi 115 cp cu pachet select+pachet conectare la 17000 euro cu rabla.
    3. Renault Kadjar Zen 1.3 tce 140 cp la 17250 euro cu rabla.
    Rulaj 15000 km/an.
    Multumesc.

    • turatiimaster

      La 15 000 pe an, benzina, nu diesel, intre Golf si Kadjar, depinde, evident 1.3-ul e net peste 1.0l TSI, insa fiind trend pe SUV-uri, eu m-as duce pe Kadjar, chiar daca Golf-ul are o calitate mai buna a fabricatiei.

      • Florea

        Imi place si noul Focus Active Wagon. Un test drive cu aceasta masina?
        Chiar daca am facut km putini (15k/an) am condus pana acum numai diesel (1.5 dci, 1.6 tdci). Intre Kuga 1.5 tdci vs Kadjar 1.3 tce vs Focus Active Wagon 1.5 ecoblue sau 1.5 ecoboost care e mai potrivit pentru mers la servici (20-25 km zilnic Bucuresti) si iesiri in weekend-uri cu familia.

  4. Popescu Daniel

    Buna ziua Dl Adam,
    Mulțumesc pentru toate INFO furnizate .
    Doresc sa achiziționez un SUV SH 15.000 EUR chiar 4×4 si am o dilema la alegere : TIGUAN 2.0 tdi2016, QUASQAI 1.6 dCi , RENAUL KADJAR 1.2 benz sau 1.6 dCi sau Honda CRV aici fără 4wd, ce parere aveti ?
    Ma interesează si fiabilitatea si confortul spațiu in spate si portbagaj , suspensie . Parcurs 12000 km an 30% in mediul urban.
    Sunt preocupat si de restricțiile ref poluare – mai ales la diesel .
    Cu stima ,

    • turatiimaster

      Tiguan, Qashaqi 1.6l dCi sau Kadjar 1.6l dCi, evident in functie de starea lor, Tiguan 2016 la 15 000, dupa mine e direct NU, masina aia nu e intreaga la banii astia, indiferent cine o vinde, nu pierde 50% in 3 ani, nici cu 200 000 km la bord. Cred ca un Qashqai in mintile lui e o alegere corecta la banii aia, la fel, CRV la 15 000, ori e vechi, ori a avut probleme serioase.

      • Popescu Daniel

        Multumesc,
        Ma refer la vechiul Tiguan model 2015 , fabric nov. 2015 136 mii km, noul este intr-adevar peste 20 mii.
        Caliatea fabricatiei mi se pare peste Nissan.
        Cu stima,

        • turatiimaster

          Pretul e mic pentru un Tiguan de 4 ani cu 136 000 km, de aia spun ca e posibil ca masina sa nu fie in mintile ei.

  5. Marin

    Kia Sportage sau Kadjar? Aceasta e dilema care nu pot sa-i gasesc raspuns!!??? Imi place mai mult kia ca masina dar pe bezina 1.6, 132 e lenes, 1.6, 177cu turbo te rupe la cosum si e si scump. Ar ramane doar diesel la kia cu consum decent si putere suficienta ptr. masina, dar stiți discuțiile despre el si viitorul lui… Kadjar are motoare noi cu performante bune si pe benzina si pe diesel si consumuri decente dar mai slaba ca masina fata de kia. Greu de ales…Dvs.ce spuneți?

    • turatiimaster

      E greu de ales, dar nu imposibil, la km rezonabil de multi, gen 20-25 000 anual, probabil ca as lua Sportage, mai ales ca vine cu AWD.

    • Adi

      @Marin,incercati Toyota C-HR Hybrid

      • marin

        Am vazut Toyota de care spuneti dar mi s-a parut prea mica ca si spatiu cel putin in portbagaj si in spate din cate imi amintesc. Ce mi-a ramas in minte e pozitia in scaunele din fata la C-HR f f bune si comfortabile. Test cu ea nu am facut, ca si aspect imi place dar cum am zis cam mica la spatiu..

  6. florin

    Nu are Cruise Control Adaptiv? In 2019??

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.