Mercedes Benz X 250d 7G-Tronic Plus 4Matic Power Edition

Cu multi ani in urma, scriam cateva randuri, tot aici, pe turatii.ro, despre o idee de utilitara sub brandul Audi sau BMW, ca Mercedes-Benz avea deja faimoasele Vito si Sprinter. Asta era prin 2012… Nu a fost sa fie, insa cum anii au trecut, cei care au avut curaj, au fost tot cei de la Mercedes-Benz, care s-au aventurat in a prezenta un pick-up premium, numit clasa X.

Rod al unei colaborari cu alianta Renault-Nissan, X-ul are la baza o platforma de Nissan Navara (ultimul model, desigur), la lansare venind cu motorul diesel 2.3l de pe Renault Master si cu transmisia automata cu 7 trepte existenta si pe Nissan Navara, botezata acum 7G-Tronic Plus. Ca urmare, toata lumea a fost tentata sa creada ca noul X e doar un Navara machiat, vandut ca un produs premium, la un pret mult mai mare…

O privire mai atenta ne arata ca nu e chiar asa, diferentele sunt mari si modificarile ample, iar Mercedes-Benz, probabil sub amenintarea unei cifre de vanzari mai mici decat preconizasera, au plusat cu motorizare-transmisie de provenienta MB, respectiv un V6 cuplat la o transmisie autentica 7G-Tronic Plus.

Urmarind filmele o sa intelegeti mai bine diferentele, o sa vedeti plusurile si minusurile acestui model utilitar premium, o sa aflati si de ce in acest segment primeaza intotdeauna spiritul practic, rezistenta, fiabilitatea, capacitatea, dincolo de brand si dotarile tehnice de ultima generatie.

Marturisesc ca desi eram sceptic, eu fiind utilizator de pick-up, si cumva mult mai in masura decat multi sa judec si sa critic aceasta incercare a celor de la MB, la finalul celor cateva zile petrecute cu X-ul, experienta mi-a placut…

2 Responses

  1. Tudor says:

    Acel geam sa stii ca este foarte util daca ai caine si sta in cabina cu tine sau daca e in bena si ai hard top:).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.