Noul PEUGEOT 208: energie pură!

Peugeot 208 facelift

La trei ani de la lansare, PEUGEOT 208 – cel mai bine vândut model al Mărcii – propune o nouă versiune facelift. În dezvoltarea acestui nou vehicul de ultimă generaţie nu s-a omis niciun aspect: stilul categoric, sportiv şi elegant, evidenţiat de stopurile 3D LED prevăzute standard, culorile originale cum ar fi noua nuanţă strălucitoare Orange Power şi noile pachete de personalizare.

Gama se extinde cu noua linie GT şi GTi by PEUGEOT Sport, dovadă a strategiei de urcare în gamă a Mărcii. O ofertă vastă de echipamente ce sporesc confortul la volan (Sistemul Automat de Frânare, funcţia Mirror Screen, Camera video de marşarier şi funcţia Park Assist).

Motorizările PureTech şi BlueHdi sunt conforme Euro6, lăudându-se cu cel mai economic motor cu combustie internă din lume, capabil să înregistreze un consum de doar 3 litri/100km şi un nivel de 79g CO2 per km. Noul Peugeot 208 este comercializat în Europa începând din iunie 2015.

PEUGEOT 208: un jucător esenţial pe un segment strategic

Cu aproape 30% din numărul total al înmatriculărilor, segmentul B ocupă poziţia a 2 a ca volum pe piaţa europeană. În ciuda gamei largi de configuraţii (în special SUV/CUV), hatchback-ul compact este cel mai răspândit, cu 2 din 3 autovehicule vândute.

PEUGEOT 208 continuă să fie un jucător cheie pe acest segment, cu adevărat concurenţial.

Noul PEUGEOT 208 vine cu argumente puternice: un nou design deosebit de atractiv cu o personalitate puternică, o ofertă variată în ceea ce priveşte gama de culori, pachete de personalizare şi versiuni vârf de gamă, tehnologie optimizată pentru un confort sporit, siguranţă şi noi motorizări deosebit de performante şi economice.

Design exterior elegant cu o personalitate puternică

Încă de la lansare, PEUGEOT 208 a fost calificat drept un hatchback urban cu o personalitate complexă, deosebit de puternică, în perfectă armonie cu valorile Mărcii. Prin urmare, personalitatea şi alura noului PEUGEOT 208 au rămas neschimbate: liniile vehiculului, şic şi sportive, proporţiile energice şi o moderne şi stilizare atentă.

Bazându-se pe o serie de calităţi incontestabile, designerii PEUGEOT au conferit versiunii restilizate o notă mai impunătoare, incisivă, pentru a spori atractivitatea şi forţa.

Rezultatul: faceliftul PEUGEOT 208 atrage toate privirile cu noul design care devine ferm, robust şi distinctiv.

Interior rafinat, de înaltă calitate pentru senzaţii inedite

Interiorul noului PEUGEOT 208 propune postul de comandă PEUGEOT i-Cockpit, deosebit de apreciat de clienţi, încă de la lansare, pentru ergonomia inovatoare a instrumentelor şi comenzilor. În 2012, PEUGEOT 208 a introdus acest concept original, care sporeşte siguranţa şi confortul la volan, fiind de asemenea adoptat şi de PEUGEOT 2008 şi 308.

PEUGEOT i-Cockpit integrează un volan compact, un afişaj de tip head-up şi un ecran tactil amplu.
Interiorul noului PEUGEOT 208 beneficiază de o lumină ambientală originală. Tabloul de bord propune un fond luminos alb, deosebit de modern, care se regăseşte şi la nivelul acelor şi ceasurilor de bord, precum şi la toate celelalte comenzi, indiferent de nivelul de echipare.

O gamă variată de culori exterioare cu adevărat strălucitoare!

Noul PEUGEOT 208 îmbogăţeşte gama de culori şi finisaje (mate, metalice sau cu efect perlat) cu nuanţe noi. Gama variată şi bogată de 13 nuanţe va satisface, cu siguranţă, aşteptările clienţilor dornici să se afirme.

Noua nuanţă metalizată Orange POWER este extrem de dinamică, tinerească şi fresh. Veselă, foarte la modă şi deosebit de strălucitoare această nuanţă amplifică alura şi senzaţiile pe care le inspiră noua versiune restilizată. O gamă nouă de culori va fi lansată în curând.

Opţiuni de personalizare moderne şi fresh

Noul PEUGEOT 208 este deosebit de modern propunând o gamă largă de oferte; pe lângă gama variată de configuraţii şi numeroasele sisteme, posibilităţile multiple de personalizare îi sporesc originalitatea.

Strategie de up-market extinsă

Noul PEUGEOT 208 se poate lăuda deja cu o gamă variată de versiuni distinctive deosebit de expresive.
La fel ca şi surorile sale 308, 508, şi RCZ, noul PEUGEOT 208 continuă tendinţa de urcare în gamă prin introducerea versiunii GT Line.

Disponibilă în configuraţia cu 3 şi 5 uşi, cu versiunea pe benzină de 1.2 litri PureTech 110 CP S& şi Diesel de 1.6 litri BlueHDi 100 CP & 120 CP, pachetul GT Line porneşte de la un vehicul de nivel 3 care poate fi cu uşurinţă identificat după următoarele elemente: Grila “EQUALIZER” de culoare roşie, inscripţionată 3D; rame grilă şi proiectoare negru lucios; jante aliaj diamantate pe 17’’ CAESIUM; carcase oglinzi negre Perla Nera; ornamente cromate geamuri; ţeavă de eşapament cromată; monogramă GT Line la nivelul grilei, aripilor frontale şi haionului; monogramă PEUGEOT de culoare roşie atât în faţă cât şi în spate.

Combinând echipările vârf de gamă cu versiunea sport GTi, noul PEUGEOT 208 GT Line extinde gama, raliindu-se strategiei de urcare în gamă a Mărcii.

Continuând succesul legendarului GTi “30, cel mai exclusivist şi radical GTi, acesta devine acum o versiune obişnuită a gamei cu GTi by PEUGEOT Sport.

Integrând noua identitate PEUGEOT Sport, această versiune adoptă pachetul de restilizare (garda coborâtă, ecartament mărit, jante ample pe 18”, ornamente exterior negru mat, scaune de tip “bucket”, covoraşe roşii, vopsea uniformă) precum şi sistemele performante (frânare faţă Brembo, diferenţial Torsen, suspensie specifică, setări direcţie, anvelope Michelin Pilot Super Sport) dezvoltate de PEUGEOT Sport. Versiunea încoronează gama PEUGEOT 208, înglobând ADN-ul seriei PEUGEOT 200.

Echipamente de ultimă generaţie

PEUGEOT 208 s-a numărat printre primele vehicule de pe acest segment care a oferit servicii de conectivitate şi tehnologie tactilă la scară mare, echipând peste 80% din versiunile vândute de la lansare cu ecranul tactil vast de 7”. În plus, se numără printre puţinele hatchback-uri prevăzute cu opţiunea Park Assist, un sistem de asistenţă la parcare care facilitează manevrele de parcare şi lasă un spaţiu de parcare paralel automat.

Astăzi, noul PEUGEOT 208 îşi consolidează poziţia oferind două noi sisteme extrem de utile pe traseele urbane: Active City Brake şi Camera video marşarier.

Conectivitate variată şi eficientă

În pas cu tehnologia, noul PEUGEOT 208 propune funcţia MirrorScreen, care redă aplicaţiile de pe smartphone-ul compatibil Mirrorlink®[1] sau Carplay®[2] pe ecranul autovehiculului, pentru a beneficia la maxim de toate aplicaţiile.

Soluţia oferă multiple avantaje, fără niciun compromis în ceea ce priveşte vizibilitatea şi ergonomia aplicaţiilor de pe telefon, cu maximum de siguranţă, beneficiind în acelaşi timp de ecranul tactil amplu al noului PEUGEOT 208.

Motorizări noi, ultra-eficiente cu emisii CO2 de la 79g/km, record mondial!

PEUGEOT 208 este apreciat pentru performanţa dinamică remarcabilă. Dimensiunile compacte, greutatea optimizată, aerodinamica şi manevrabilitatea reflectă expertiza Mărcii, oferind un echilibru perfect între confort şi ţinută de drum.

Motorul de 1.6 litri BlueHDi: cel mai economic Diesel din lume… foarte simplu!

Motorizările de 1.6 litri BlueHDi sunt acum disponibile în trei versiuni de putere: 1.6 litri BlueHDi 75 CP S&S şi 1.6 litri BlueHDi 100 CP S&S, asociate transmisiei manuale cu 5 rapoarte, versiunile standard (fără S&S la versiunea de 75 CP) înregistrează un nivel al emisiilor CO2 între 90g şi 87g /km, iar versiunile cu consum foarte scăzut de carburant pot ajunge la 79 g CO2/km cu un consum de carburant de doar 3,0 litri / 100 km. Un record pe acest segment dar şi pe piaţă!

Cea de-a 3 a versiune este de1.6 litri BlueHDi 120 S&S. Asociata transmisiei manuale cu 6 rapoarte, cu emisii de doar 94 g CO2/ km oferă o manevrabilitate de nivel înalt.

PureTech: motorizarea pe benzină în trei cilindri cu emisii CO2 de la 97 g/km

După lansarea versiunilor cu motoare aspirate natural de 1.0 litri PureTech 68 şi 1.2 litri PureTech 82, gama PureTech de motorizări în trei cilindri se extinde cu versiunea de 1.2 litri şi versiunea cu turbocompresor PureTech 110 S&S.

Pentru lansarea în Europa, gama de motorizări pe benzină propusă de PEUGEOT 208 este una foarte vastă pornind de la 68 CP până la… 208 CP cu versiunea excepţională de 1.6 litri THP 208, care echipează gama sport GTi şi GTi by PEUGEOT Sport.

De altfel, consumul de carburant şi nivelul emisiilor de CO2 este, de asemenea, unul cu adevărat remarcabil pornind de la 97g până la maxim 129 g/km!

…..cu un nivel maxim de siguranţă!

Pe lângă confortul şi senzaţiile inedite, noul PEUGEOT 208 vine echipat standard cu toate sistemele de siguranţă care au făcut posibilă câştigarea celor cinci stele la testele EuroNcap (ESP, ABS, EBA, EBFD).

Nivelul ridicat de siguranţă pasivă şi introducerea sistemului Active City Brake (frânarea automată de urgenţă în caz de coliziune) poziţionează noul PEUGEOT 208 printre cele mai sigure maşini de pe segmentul său.

5 Responses

  1. bitza_small say: says:

    Buna ziua tuturor.
    Cum sa-ncep sunt de putin timp posesorul noului Pugeot 208 hdi, pana la momentul cand scriu posa delar ca sunt super incantat de el, nu mai zic de faptul ca afos adus din Germania anultrecut in vara cu vreo 120 siceva de mii de km reali…astazi are 131 si dev km…culmea e ca merge foarte bine. As comenta putin referior la consumul urban, un lucru e clar, indirent de momentul zilei in Bucuresti se merge bara-bara, frane cat mai dese putine zone unde poti sari de treapta a 3 a sa zicem, in concluzie, consumul mixt inregistrat de mine in acest moment e – 6.5 l/100km, clar fara alt comentarii, ganditi-va daca era varianta pe benzina, cam care ar fi fost consumul in oras…Parerea mea, la un oras aglomerat cum este al nostru, si la modul cum se conduce, e super ok masinica. Mi-am permis sa omentaez un astfel de subiect deoarece pot spune ca am ceva experieta in condus masini diesel, care au dovedit in ultii 14 ani ca sunt super-fiabile, mai am in ograda de la bloc 2 Ford Fiesta 1.4TDCI, ambele din anul 2005…care ce-i drept au cauzat si ele niste costuri de intretinere ca orice fier, da, dar importan te ca inca mai sunt utilizabile foarte bine. O zi buna va doresc.

  2. Claudiu says:

    O porcarie de firma.
    208 o masina frumoasa dar “” proasta rau””
    Nu mai fac prostia sa cumpar masina de la grupul PSA. MARE GRIJA CAND CUMPARATI.

    • Bisca Leontin says:

      Poti sa imi spui ce probleme ai avut pentru ca vreau sa cumpar un asemenea model

      • Bogdan says:

        Buna seara. Dezamagirea mea a pornit de la faptul ca discurile de frana le am schimbat mai repede decat placutele. Se uzeaza foarte repede. In rest este o masina ok. Frumoasa. Consumul in bucuresti este 7%.
        Nu cumparati de la reprezentanta din Pantelimon. Cam banditi. Vede ti ca nu are scut de metal.

  3. Dan says:

    Foarte atractiv noul design al masinii. Felicitari Peugeot! Tine-o tot asa!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.