Isuzu D-Max 1.9l DDi AT6 4×4 Executive

Nu rezist la masina asta, recunosc. Mi-au trecut prin mana mii de modele, de la mici la mari, de la 5000, la 500 000 euro, trebuie sa admit, D-Max, din 2009, cand am pus prima data mana pe unul, m-a fascinat si continua sa o faca.

Am rezistat cu stoicism sa trec de la 2.5l-ul meu la noul 1.9 care aparuse acum cativa ani, am rezistat la doua facelift-uri serioase, ramanand credincios bi-turbo-ului meu din 2013, dar la masina de mai jos, mi-au sarit banii din buzunar.

In primul rand imi place cum arata, apoi saltul tehnologic e spectaculos, platforma si interiorul fiind complet noi, iar motorul/transmisia destul de serios revizuite. Sigur, faptul ca acum avem AdBlue, nu ma bucura, dar asta e situatia si cu celelalte pick-up-uri din piata.

Franele, tinuta de drum, confortul, sunt acum la nivel inalt, iar pe partea de siguranta, masina era “Best in class” la momentul lansarii, fiind confirmata recent si cu 5 stele la testul EuroNCAP.

Nu toate lucrurile sunt roz, pretul a crescut semnificativ iar zgomotul motorului in accelerare inca este mare, dar nici macar aceste aspecte nu m-au putut opri din a-mi cumpara noul D-Max.

Daca va cautati un pick-up, merita o privire si un drive-test…

4 thoughts on “Isuzu D-Max 1.9l DDi AT6 4×4 Executive

  1. Popescu

    Tot respectul pentru munca pe care o faceți! Personal nu contest ( nu sunt în măsură) noul model de la Isuzu. Mâine mi-aș lua două dacă aș avea buzunarul doldora! O singură obiecție am ……..a crescut bine de tot prețul față de generația precedentă. Chiar bine. Adică e la nivelul celorlalți competitori japonezi. Unde e avantajul prețului de achiziție????? Păi nu mai e …..( Știu veți spune că suntem în 2020, că mașinile se tot scumpesc de ceva timp, chestii…….) La momentul ăsta ca și preț de achiziție cel mai bine stă L200. (Nu luam în calcul Great Wall și Tata venite pe cine știe ce filiere dubioase……). Bănuiesc că ați optat pentru premium sau executive……..păi la 44 000 am găsit nou in Romania …..RAM 1 500 Clasic (la astălalt generație actuală nu ne mai lipim ca preț)……Pretul include: transport SUA-Europa, taxe portuare, taxa vamala 10%, omologare Germania EURO6+inmatriculare Germania 1 zi, carlig de remorcare UE, modificare sistem navigatie harti UE, transport Germania-Bucuresti. Cu motor nu mai e cazul să zic…….
    …+ 3 000 euro GPL (nu-i obligatoriu) …..care e de dorit. Evident există problema mentenanței, accesibilitate piese etc. și alte neplăceri. Nu zic că e o alternativă….
    Dar prețul D- max-ului s-a dus prea mult în sus……. Aștept feed-back! Mulțumesc.

  2. Alexandru Ciobotea

    Buna ziua,
    Sincer chiar apreziez review-urile dvs. De departe peste tot ce gasesti pe internet (cel putin in engleza si romana). E clar ca aveti cunostinte mecanice si stiti ce vorbiti. Luati masinile la verificat pe toate partile si testarea la diferite viteze si in diferite trepte de viteza chiar ajuta urmaritorii sa aiba o perceptie mai apropiata de realitate in privinta performantelor autoturismelor. Pentru multi urmartori pot parea plictisitoare, dar pentru cine e interesat si pasionat sunt numai bune. Eu le urmaresc la viteza 2x pentru ca vorbiti ceva mai lent fata de gustul meu.
    Revenind la Isuzu D-max. Apreziez si eu masina, in privinta fiabilitatii are un renume solid. Totusi ma surprinde faptul ca ati facut achizitia aceasta, autoutilitara avand un motor de doar 1.9 l si in 164CP. Am urmarit si review-ul facut Amarok-ului de 2.0l 163CP si acolo ati afirmat ca “there is no replacement for displacement” si eu l-am luat in considerare ca argument solid in a nu cumpara in trecut Amarokul de 2.0 ( varinata de 180 CP cu cutie automata). Urmeaza sa imi cumpar si eu o autoutilitara pe care o voi folosi pentru naveta si carat diverse materiale de constructii si deseori voi lega o remorca (platforma) de 3 tone dupa ea pentru a cara diverse materiale, cereale sau autoturisme. Momentan sunt interesat de un Amarok v6 de 224 CP, achizitie second-hand. Inteleg ca ati condus in diferite ipostaze si Amarok-ul de 3 litri. Ce parere aveti despre el. L-ati recomanda?
    Multumesc pentru raspuns si succes in continuare!

    • turatiimaster

      Buna ziua, am luat D-Max pentru ca am avut doua deja, stiu la ce sa ma astept. Sigur, asa cum am zis si in filmele astea, plang ca nu pot avea motorul de 3l, dar asta e Europa, astea sunt regulile, cu astea defilam. Decat sa iau un alt motor, cu cilindree mare, si sa stau pe fotoliu in service, prefer ceva ce stiu ca nu ma lasa niciodata. Diferenta fata de Amarok, si una importanta, este ca in timp ce pentru Amarok s-a luat motorul de pe Passat si s-a pus pe Amarok, 1,9l DDi de la Isuzu e dezvoltat exclusiv pentru utilitare, unde D-Max e cel mai mic camion al celor de la Isuzu. Un pic altceva si nu imi fac probleme, stiu cum merge, da, puteam merge mai bine, dar pentru Romania si ce fac eu cu masina, e arhisuficient. Revenind la Amarok, am prieteni cu Amarok 2l, care le folosesc in conditii grele spre foarte grele (firme de mentenanta retele comunicatii mobile, relee, etc), si, spre surpriza mea, si a lor, masinile, ca au multe, s-au comportat foarte bine ca fiabilitate generala, adica sa zicem in limitele superioare ale segmentului. Mai greu cu masina super incarcata pe munte, adica si-ar fi dorit putere mai mare sau cum zicem noi, displacement-ul de care vorbim. Altfel insa, tot asa, ca si la Isuzu-l meu, placute de frana la 60-65 000 km, ceea ce e foarte bine, si probleme minore, nimic serios, masinile fiind in zona de 150-180 000 km rulati. VW a sesizat la timp problema cu motorul de 2l, submotorizarea sa zicem, si a venit cu 3l v6, care e altceva, am mers de vreo 2 ori cu asa ceva, in versiunea top, de la zgomotul motorului pana la cum a prestat masina, in conditii de offroad crancene, pot sa zic ca si atunci am afirmat asta, si o afirm si acum, asa ar trebui sa fie un pick-up. Sigur, inainte sa comandati, documentati-va despre fiabilitate, bolile copilariei, etc, pe forumurile VW, ca sa stiti in ce va bagati. Ce inseamna mentenanta regulata, costuri, si asa mai departe. Pentru mine Isuzu ramane lider, fac o revizie de 1000 lei pe an si asta e, il tin 6-7 ani si iau altul… Deci, daca va place Amarok, eu zic ca nu e o alegere gresita, daca e facuta in cunostinta de cauza.

      • Alexandru Ciobotea

        Va multumesc pentru promtitudinea cu care mi-ati raspuns.
        Voi tine cont de sfatul dvs in a ma documenta cu privire la problemele specifice Amarok-ului si legat de costurile de intretinere, poate reusesc sa obtin un plan de service pentru a sti ce ma asteapta. Urmaresc sa gasesc un Amarok care sa aiba un istoric service care sa imi confere increderea ca mentenata a fost facuta la timp.
        Multumesc din nou si va urez un an spornic in care sa va bucurati de noul D-Max.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.