Honda Civic 1.0l VTEC Turbo Elegance

La o masina atat de controversata cum e Honda Civic ultima generatie, nu avem de ales, trebuie sa incercam toate variantele. Iata o serie de filme cu noul motor in 3 cilindri turbo, 1.0l VTEC Turbo, versiune de echipare Elegance si un pret remarcabil: 20 000 euro, TVA inclus.

Exista diferente importante fata de versiunea 1.5 VTEC Turbo, in cazul motorizarii de fata avem distributie pe curea imersata in ulei, nu lant, ca la motorul mare, intervalul de schimb este 120 000 km. Evident, dinamic nu mai performeaza la fel, insa cred ca se vede bine in filme faptul ca ramane interesanta la condus. De remarcat si faptul ca avem o greseala in fisa tehnica din video, unde a ramas lant la distributie, dar corect este curea.

In mod evident, pentru cineva care cauta o masina normala, cu consum civilizat in conditii diverse, bine echipata, la un pret rezonabil si pe care sa scrie Honda, se califica fara probleme acest model.

Acum nu ne mai ramane decat sa gasim si o varianta echipata cu CVT, ca sa putem spune ca avem panoplia completa cu noul Civic. Evident pana cand apare modelul cu 1.6l diesel, moment in care, desigur, il vom conduce si pe acela.

Pentru comparatie, testele cu variantele 1.5 Turbo cu si fara CVT, le gasiti aici si aici.

5 thoughts on “Honda Civic 1.0l VTEC Turbo Elegance

  1. Ionut

    Foarte tare masina, chiar imi place.

  2. Sigartau Simion

    Salut Robert. Pe cand un test cu o masina cu 7 locuri touran/carens/zafira/5008?

    • turatiimaster

      O sa fie 5008 poate chiar anul asta.

  3. 71doru

    Apreciez ca la Civic sedan, la capitolul design, au gasit reteta perfecta, aceea inspira forta, masculinitate, insa nu tipa, linia caroseriei este armonioasa iar spatele se termina chiar frumos, este inconfundabil.
    Zic eu ca la sedan-uri, Megan-ul o mai poate concura la originalitate si frumusete dar este mult mai cuminte.
    In schimb, varianta hatchback pe mine ma cam ia de ochi, am analizat-o si pe viu, pur si simplu nu m-as putea impaca cu spatele. Doar pe Type R gasesc cat de cat potrivita aceasta abordare, dar pe motor de 1 litru, fie si cu esapamentul pitulat, mi se pare nepotrivit. Pentru mine, la acest tip de caroserie, Mazda 3 ramane pe primul loc.
    Ce mi-a atras atentia in compartimentul motor, motorul in patru cilindri pare mai aerisit decat acesta de trei, este ,,fascinant” cat de multe furtune, conducte si cabluri il supratraverseaza.
    De afara sunetul motorului zgarie urechea, la interior pare sa nu deranjeze nici sunetul, nici intensitatea lui, imi pare ceva mai gutural decat Ecoboost-ul si nu m-am dumirit daca pe turatii inalte acesta mai aminteste de un V6 ca cel de la Ford.
    Nu am nicio indoiala ca motorul se comporta absolut OK, dar parca nu ii vad pe clientii de Honda sa se multumeasca cu atat, imi si imaginez un fost posesor de VTEC cat de dezamagit ar fi simtind ca dupa 4500rot/min incepe sa piarda din suflu, pe cand batrana lui masina abia de aici incolo se dezlantuia iar sunetul …..
    Ramane de vazut, dar sunt tentat sa cred ca daca la Ford, 1.0 Ecoboost a fost preferatul, la Honda clientii vor alege preponderent 1,5.
    Robert, la o Kia Stinger pot doar visa , sa vina oare macar o prezentare ?
    Multumesc !

    • turatiimaster

      Eu zic ca vom avea si Stinger, sa vedem cu vremea cum stam…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.